https://www.gry-online.pl/newsroom/konk ... zy/za21797
Jakiś komentarz ze strony spółki?
Frostpunk
Frozen city czyli jak skopiować gre na mobilki
https://play.google.com/store/apps/deta ... obal&gl=PL
[quoteSymulator budowy miasta pośród apokaliptycznych śniegów i mrozu. Jako przywódca ostatniej osady na ziemi, musisz zbierać zasoby i odbudowac społeczeństwo.
Zbieraj zasoby, przydzielaj pracowników, zwiedzaj dzikie ostępy, podbijaj trudne tereny i wykorzystuj najróżniejsze sposoby, aby przeżyć.][/quote]
Panie Darku czy macie jakieś informacje co z frostpunkiem na mobile bo widać że zaraz inne firmy będą korzystać z pomysłów a kasa będzie uciekać. Tak jak wiem że to jest free to play a frostpunk jest produktem płatnym jednak producentowi wersji coś jednak nie za bardzo idzie ta produkcja
https://play.google.com/store/apps/deta ... obal&gl=PL
[quoteSymulator budowy miasta pośród apokaliptycznych śniegów i mrozu. Jako przywódca ostatniej osady na ziemi, musisz zbierać zasoby i odbudowac społeczeństwo.
Zbieraj zasoby, przydzielaj pracowników, zwiedzaj dzikie ostępy, podbijaj trudne tereny i wykorzystuj najróżniejsze sposoby, aby przeżyć.][/quote]
Panie Darku czy macie jakieś informacje co z frostpunkiem na mobile bo widać że zaraz inne firmy będą korzystać z pomysłów a kasa będzie uciekać. Tak jak wiem że to jest free to play a frostpunk jest produktem płatnym jednak producentowi wersji coś jednak nie za bardzo idzie ta produkcja
To, że gra jest f2p nie przekreśla gry. Są gry które są bezpłatne a jeśli są potrafią wciągnąć to generują wyższe przychody niż płatne.
Z mojego otoczenia przykładem jest "genshin impact" która co miesiąc generuje po kilkadziesiąt zł na osobę.
Jeśli klon będzie zrobiony dobrze to rozdział mobilki można zakończyć. Myślę, że spółka od dłuższego czasu zdawała sobie sprawę, że temat jest już raczej do zamknięcia. 5 lat od premiery hry to dość czasu aby ktoś pozamiatał temat. Nie zdziwiłbym się gdyny to jakś chońska firma pozyskała dostęp do założeń a może po prostu zrobili wzorując się na rozgrywce wersji stacjonarnej.
Teraz chyba niektórzy rozumieją jakie znaczenie ma ochrona projektów i aby za wcześnie nie ujawniać zbyt wielu informacji o grach.
Z mojego otoczenia przykładem jest "genshin impact" która co miesiąc generuje po kilkadziesiąt zł na osobę.
Jeśli klon będzie zrobiony dobrze to rozdział mobilki można zakończyć. Myślę, że spółka od dłuższego czasu zdawała sobie sprawę, że temat jest już raczej do zamknięcia. 5 lat od premiery hry to dość czasu aby ktoś pozamiatał temat. Nie zdziwiłbym się gdyny to jakś chońska firma pozyskała dostęp do założeń a może po prostu zrobili wzorując się na rozgrywce wersji stacjonarnej.
Teraz chyba niektórzy rozumieją jakie znaczenie ma ochrona projektów i aby za wcześnie nie ujawniać zbyt wielu informacji o grach.
Dzień dobry,
Nie zrezygnowaliśmy, podobnie nasz chiński partner, z wydania mobilnej wersji "Frostpunka". To ważny element w rozwijaniu uniwersum "Frostpunka" na nowych polach eksploatacji/monetyzacji, poza grami PC/konsolowymi. Przyznajemy, że liczyliśmy, że premiera tytułu odbędzie się wcześniej, ale z perspektywy licencjodawcy, mamy ograniczony wpływ na tempo prac. Niemniej, mocno wierzymy, że premiera (globalna) jest już coraz bliżej a fakt, że inne spółki growe próbują naśladować/kopiować "Frostpunka" tylko utwierdza nas w przekonaniu, że wydanie naszego tytułu na platformy mobilne to dobry pomysł. Wierzymy, że partnerstwo z NetEase oraz know-how i kompetencje, które posiada nasz partner w obszarze gier mobilnych (nie wspominając o olbrzymiej bazie klientów) przełożą się pozytywnie na zainteresowanie mobilnym "Frostpunkiem".
Pozdrawiamy
Nie zrezygnowaliśmy, podobnie nasz chiński partner, z wydania mobilnej wersji "Frostpunka". To ważny element w rozwijaniu uniwersum "Frostpunka" na nowych polach eksploatacji/monetyzacji, poza grami PC/konsolowymi. Przyznajemy, że liczyliśmy, że premiera tytułu odbędzie się wcześniej, ale z perspektywy licencjodawcy, mamy ograniczony wpływ na tempo prac. Niemniej, mocno wierzymy, że premiera (globalna) jest już coraz bliżej a fakt, że inne spółki growe próbują naśladować/kopiować "Frostpunka" tylko utwierdza nas w przekonaniu, że wydanie naszego tytułu na platformy mobilne to dobry pomysł. Wierzymy, że partnerstwo z NetEase oraz know-how i kompetencje, które posiada nasz partner w obszarze gier mobilnych (nie wspominając o olbrzymiej bazie klientów) przełożą się pozytywnie na zainteresowanie mobilnym "Frostpunkiem".
Pozdrawiamy
Nie da się zaprzeczyć, że pokazuje to potencjał dla uniwersum FP i tutaj są duże możliwości przed FP2.
Jednak pole na mobilkach jest jeszcze nie obsiane i plony może zgarnąć ktoś inny.
Niepokoi także zbyt przeciągająca się produkcja FP2.
Gra miała być już dawno wydana a status "będzie wkrótce" na samym Steam wisi już od ponad roku.
To trochę kompromituje spółkę. Nie ma żadnej pewności czy gra zostanie wydana w tym roku.
Brak informacji jest często gorszy niż zła informacja.
Fani w końcu stracą cierpliwość i część z nich kupi inne podobne gry. Niedługo minie już 5 lat od premiery FP. Nie wspominając już o P8 którego produkcja trwa już ponad 6 lat a potrwa jeszcze 2-3 lata. Chyba jest jakiś problem w zarządzaniu projektami. Może potrzebny jakiś dyrektor zarządzający albo po prostu nieco lepsza komunikacja z inwestorami.
Nie wszystko można zrzucić na marketing. Praca nad jakością to jedno ale totalne embargo na jakiekolwiek informacje to co innego.
Jednak pole na mobilkach jest jeszcze nie obsiane i plony może zgarnąć ktoś inny.
Niepokoi także zbyt przeciągająca się produkcja FP2.
Gra miała być już dawno wydana a status "będzie wkrótce" na samym Steam wisi już od ponad roku.
To trochę kompromituje spółkę. Nie ma żadnej pewności czy gra zostanie wydana w tym roku.
Brak informacji jest często gorszy niż zła informacja.
Fani w końcu stracą cierpliwość i część z nich kupi inne podobne gry. Niedługo minie już 5 lat od premiery FP. Nie wspominając już o P8 którego produkcja trwa już ponad 6 lat a potrwa jeszcze 2-3 lata. Chyba jest jakiś problem w zarządzaniu projektami. Może potrzebny jakiś dyrektor zarządzający albo po prostu nieco lepsza komunikacja z inwestorami.
Nie wszystko można zrzucić na marketing. Praca nad jakością to jedno ale totalne embargo na jakiekolwiek informacje to co innego.
Dzień dobry,
Nie ukrywamy rozczarowania przeciągającymi się, znacznie poza zaplanowany harmonogram, pracami nad stworzeniem mobilnej wersji "Frostpunka" i z dużym dystansem podchodzimy do kolejnych deklaracji naszego partnera, kiedy wreszcie udostępni grę fanom. Wierzymy, że zaproszenie przez NetEase do współpracy, jako globalnego wydawcę, koreańskiego Come2Us, zdyscyplinuje strony do bardziej wytężonej pracy i nie będziemy już musieli długo czekać na soft lauch czy global launch mobilnego "Frostpunka".
https://isp.page/news/frostpunk-beyond- ... #gsc.tab=0
Pozdrawiamy
Nie ukrywamy rozczarowania przeciągającymi się, znacznie poza zaplanowany harmonogram, pracami nad stworzeniem mobilnej wersji "Frostpunka" i z dużym dystansem podchodzimy do kolejnych deklaracji naszego partnera, kiedy wreszcie udostępni grę fanom. Wierzymy, że zaproszenie przez NetEase do współpracy, jako globalnego wydawcę, koreańskiego Come2Us, zdyscyplinuje strony do bardziej wytężonej pracy i nie będziemy już musieli długo czekać na soft lauch czy global launch mobilnego "Frostpunka".
https://isp.page/news/frostpunk-beyond- ... #gsc.tab=0
Pozdrawiamy
Czy Admin w ramach przedświątecznego prezentu może podzielić się przełożeniem jednostki czasoprzestrzennej sformułowania "just around the corner" w której określono publikację traileru FP2, na powszechnie stosowane jednostki czasu tj. dni, godziny, minuty...?
Dzień dobry,
Tak jak napisałem w wątku dotyczącym "Frostpunka 2", gameplay trailer tej gry jest już gotowy i czeka na swoją premierę.
Uznaliśmy jednak, że sezon świąteczno-noworoczny nie sprzyja publikacji materiałów o kluczowym znaczeniu dla marketingu produktu. Gameplay trailer "Frostpunka 2 będzie zatem można zobaczyć w pierwszych dniach Nowego Roku.
Pozdrawiamy
Tak jak napisałem w wątku dotyczącym "Frostpunka 2", gameplay trailer tej gry jest już gotowy i czeka na swoją premierę.
Uznaliśmy jednak, że sezon świąteczno-noworoczny nie sprzyja publikacji materiałów o kluczowym znaczeniu dla marketingu produktu. Gameplay trailer "Frostpunka 2 będzie zatem można zobaczyć w pierwszych dniach Nowego Roku.
Pozdrawiamy