Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
core
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:32 am

pn cze 12, 2017 10:32 am

Witam
Czy możemy liczyć na jakiś opis (podsumowanie) E3 ze strony spółki?
Admin
Site Admin
Posty: 1412
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn cze 12, 2017 11:42 am

Dzień dobry

Targi E3 dopiero się rozkręcają (tak naprawdę zaczynają się oficjalnie dopiero 13 czerwca) więc z podsumowaniami trzeba jeszcze trochę poczekać co najmniej kilka dni.

Pozdrawiamy.
topfacet
Posty: 176
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

pn cze 12, 2017 12:47 pm

Czy media na E3 widziały już gameplay FP?
Admin
Site Admin
Posty: 1412
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn cze 12, 2017 1:36 pm

Dzień dobry
Targi E3, tak jak pisałem wcześniej, zaczynają się we wtorek 13 czerwca. Imprezę poprzedzają konferencje organizowane (poza formułą targów) przez największe światowe koncerny growe, z których relacje i pokazy trafiają właśnie do sieci. Jako 11 bit studios nie mamy tego typu eventu w planach.
Zamknięte pokazy gameplaya "Frostpunka" dla przedstawicieli mediów rozpoczną się we wtorek, czyli wraz z oficjalnym rozpoczęciem E3. Chęć zapoznania się z grą wyraziły najważniejsze i najbardziej opiniotwórcze media branżowe (lista rezerwacyjna spotkań była udostępniona wcześniej i bardzo szybko wyczerpała się). Liczymy, że "Frostpunk" spotka się z zainteresowaniem, którego potwierdzeniem będą recenzje i relacje upubliczniane w kolejnych dniach. Czekamy na nie z równą niecierpliwością :) .
Pozdrawiamy.
topfacet
Posty: 176
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

pn cze 12, 2017 5:16 pm

Rozumiem, że mediom udostępniony zostanie plik z gameplay aby mogły go potem pokazać w sieci? Czy będą mogli zrobić swoją recenzje np. w trakcie rozgrywki na stoisku i nakręcić to? Jak dokładnie ma to wyglądać?
Admin
Site Admin
Posty: 1412
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt cze 13, 2017 9:11 am

Dzień dobry

Na tym etapie nie planujemy jeszcze udostępniać mediom plików z gameplay "Frostpunka" do swobodnego "obrabiania" poza E3. To oznacza, że dziennikarze swoje relacje i recenzje będą musieli opierać jedynie na tym, co zobaczą w trakcie testowania "Frostpunka" na naszym stoisku. Nie przewidujemy też możliwości nagrywania rozgrywki "z ręki" bo jakość takich nagrań, które potem trafiają do sieci jest zazwyczaj kiepska co nie służy budowaniu wizerunku gry.

Pozdrawiamy
Rif
Posty: 303
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt cze 13, 2017 9:38 am

Nawet jakiś grafik nie dostaną nowych, by swój tekst okrasić czymś więcej niż zrzutami ze zwiastuna CGI?
Admin
Site Admin
Posty: 1412
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt cze 13, 2017 12:26 pm

Dzień dobry

Każdy testujący otrzyma paczkę "świeżych" grafik z "Frostpunka", żeby wykorzystać je w przygotowywanych materiałach/recenzjach/relacjach.

Pozdrawiamy.
stiopa
Posty: 52
Rejestracja: pn paź 05, 2015 7:02 pm

wt cze 13, 2017 10:48 pm

Witam.

Najbardziej popularny filmik z trailerem Frostpunka na Y.T nieuchronnie zmierza do 1 mln odsłon po ok 2,3 miesiącach.

W związku z powyższym mam pytania

O ile mniej więcej liczba odsłon Frostpunka "pobiła" liczbę odsłon TWOM w tym samym okresie czasowym?

Po drugie, jak z waszego doświadczenia wynika, taka popularność trailera ma przełożenie pozytywne na sprzedaż czy nie :mrgreen: ?
Admin
Site Admin
Posty: 1412
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr cze 14, 2017 10:26 am

Dzień dobry
Trailery "Frostpunka" cieszą się wyraźnie większą oglądalnością niż trailery "TWoM" w tym samym czasie. Oczywiście, można to po części tłumaczyć daleko większą rozpoznawalnością naszego studia zbudowaną dzięki "TWoM" ale przede wszystkim faktem, że gracze szukają informacji na temat "Frostpunka" i czekają, aż nasz tytuł trafi do sprzedaży. Jesteśmy zadowoleni z oglądalności trailerów "Frostpunka", szczególnie że nie "kupujemy" ruchu co czynią niektóre spółki growe żeby później móc chwalić się dużą liczbą odsłon swoich filmów. Praktyki rynkowe pokazują jednak, że tego typu "pusty" ruch ma śladowe przełożenie na późniejszą sprzedaż.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ