Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
djhunter
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 21, 2015 10:49 pm

pn sty 02, 2017 6:47 pm

Witam

Na głównej stronie http://www.frostpunkgame.com/ dalej jest informacja o preorderach na Gamesrepublic. Czy nie powinno zostać to zaktualizowane po decyzji o zamknięciu sklepu?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sty 03, 2017 11:42 am

Dzień dobry
Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Niezwłocznie skorygujemy ten wpis.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

wt sty 03, 2017 11:48 am

Dzień dobry,

W grudniowych "wiadomościach ze studia" pojawiła się informacja, że w styczniu będziecie Państwo mogli więcej powiedzieć o Frostpunk. Czy może Pan potwierdzić "ostry" start kampanii FP przed/na PAX SOUTH?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sty 03, 2017 2:15 pm

Dzień dobry
Mogę jedynie potwierdzić słowa kolegów, że w styczniu powiemy coś więcej o "Frostpunku". Nie ujawniamy jednak w tej chwili jakie informacje przedstawimy oraz kiedy dokładnie zostaną upublicznione. Przypomnę jednak jeden ze swoich wcześniejszych wpisów, że na każdą tegoroczną imprezę, na której będziemy się wystawiać, zamierzamy przygotować "coś nowego", żeby przyciągnąć odwiedzających targi, w tym media, na nasze stoisko. Mogą to być newsy dotyczące naszych własnych gier jak i tytułów z 11 bit publishing. Prezentowanie na targach starych, znanych już od miesięcy informacji, mija się z celem.
Pozdrawiamy.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

wt sty 03, 2017 10:02 pm

Admin pisze:Prezentowanie na targach starych, znanych już od miesięcy informacji, mija się z celem.
To bardzo ciekawe co Pan pisze. Co zatem zamierzacie Państwo pokazać na tegorocznym E3 i Gamescomie na które się wybieracie? Bo chyba nie będziecie inwestować kupy kasy w stoiska żeby pokazać mini-gierki z 11bit publishing? Skoro nie zamierzacie przekazywać starych, znanych informacji to wychodzi, że będziecie na tych targach promować Frostpunka - co jest jak najbardziej sensowne i oczywiste z biznesowego punktu widzenia, jak również pokrywa się ze strategią promocyjną TWOM, na której to macie się wzorować. Pytanie tylko dlaczego ciągle mydlicie oczy inwestorom z premierą w II kw. 2017 r.?
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr sty 04, 2017 12:07 pm

Rafał80 pisze:
Admin pisze:Prezentowanie na targach starych, znanych już od miesięcy informacji, mija się z celem.
To bardzo ciekawe co Pan pisze. Co zatem zamierzacie Państwo pokazać na tegorocznym E3 i Gamescomie na które się wybieracie? Bo chyba nie będziecie inwestować kupy kasy w stoiska żeby pokazać mini-gierki z 11bit publishing? Skoro nie zamierzacie przekazywać starych, znanych informacji to wychodzi, że będziecie na tych targach promować Frostpunka - co jest jak najbardziej sensowne i oczywiste z biznesowego punktu widzenia, jak również pokrywa się ze strategią promocyjną TWOM, na której to macie się wzorować. Pytanie tylko dlaczego ciągle mydlicie oczy inwestorom z premierą w II kw. 2017 r.?
Problemy z pamięcią? Przecież ten temat już wałkowałeś sam począwszy od trzeciej strony tego wątku.
Nawet przypomnę Ci odpowiedź ze strony spółki z 28 września :)

Dzień dobry
To, że chcemy być obecni na przyszłorocznych targach E3 i Gamescom nie oznacza bynajmniej przesunięcia premiery "Frostpunka".
Premiera nie kończy przecież udział wsparcia marketingowego, którego udziela grze jej deweloper czy wydawca. Cykl życia tego typu produktu jest przecież daleko dłuższy niż tylko kilka dni czy tygodni po wypuszczeniu na rynek. "TWoM" jest tego najlepszym przykładem.
Pozdrawiamy.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

śr sty 04, 2017 12:16 pm

Rafale Ty chyba nigdy nie zrozumiesz na czym polega inwestowanie w spółki a tym bardziej strategii spółki o której już pisano i mówiono wielokrotnie. Może zajmij się tematami na których się znasz choć trochę.
Wydanie gry 28 czerwca czy 11 lipca a nawet 30 września ma tak naprawdę znaczenie tylko dla ignorantów lub krótkoterminowych spekulantów.
Oczywiście termin premiery ma znaczenie ..... ale tylko dla wyników danego kwartału. Tak na prawdę dla spółki i długoterminowych inwestorów ten fakt nie ma prawie żadnego znaczenia. Spółka nie jest w sytuacji CIG, że każdy kwartał jest walką o być lub nie być. Mogą sobie spokojnie "dopieszczać" produkty .... i tym się różnią aktualnie od większości innych spółek z branży.
Jak pamiętamy spółka ma strategię dopracowywania produktów .... a nie "robienia dobrze" krótkoterminowcom ... którzy przyjdą zarobią szybko co swoje i pójdą zapominają o spółce.
Jak cię interesuje temat "robienia dobrze" to musisz zmienić spółkę ... :lol:
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

śr sty 04, 2017 3:25 pm

Rif pisze:
Rafał80 pisze:
Admin pisze:Prezentowanie na targach starych, znanych już od miesięcy informacji, mija się z celem.
To bardzo ciekawe co Pan pisze. Co zatem zamierzacie Państwo pokazać na tegorocznym E3 i Gamescomie na które się wybieracie? Bo chyba nie będziecie inwestować kupy kasy w stoiska żeby pokazać mini-gierki z 11bit publishing? Skoro nie zamierzacie przekazywać starych, znanych informacji to wychodzi, że będziecie na tych targach promować Frostpunka - co jest jak najbardziej sensowne i oczywiste z biznesowego punktu widzenia, jak również pokrywa się ze strategią promocyjną TWOM, na której to macie się wzorować. Pytanie tylko dlaczego ciągle mydlicie oczy inwestorom z premierą w II kw. 2017 r.?
Problemy z pamięcią? Przecież ten temat już wałkowałeś sam począwszy od trzeciej strony tego wątku.
Nawet przypomnę Ci odpowiedź ze strony spółki z 28 września :)

Dzień dobry
To, że chcemy być obecni na przyszłorocznych targach E3 i Gamescom nie oznacza bynajmniej przesunięcia premiery "Frostpunka".
Premiera nie kończy przecież udział wsparcia marketingowego, którego udziela grze jej deweloper czy wydawca.
Cykl życia tego typu produktu jest przecież daleko dłuższy niż tylko kilka dni czy tygodni po wypuszczeniu na rynek. "TWoM" jest tego najlepszym przykładem.
Pozdrawiamy.
Pamięć mam doskonałą i właśnie dlatego dodałem mój wpis. Jeżeli nie dostrzegasz sprzeczności w tych dwóch zaznaczonych przeze mnie wypowiedziach to już twój problem. Ja taki naiwny nie jestem. Inni zrobią wielkie oczy jak spółka zakomunikuje dopiero coś oficjalnie, zapewne z tobą na czele.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw sty 05, 2017 11:36 am

Dzień dobry,

Z wcześniejszych wypowiedzi wiem, że dążą Państwo do równoczesnego wydania wersji PC i konsole Frostpunk. Ile czasu jest zarezerwowane na uzyskanie certyfikacji na konsole, inaczej mówiąc: kiedy najpóźniej trzeba przekazać FP do certyfikacji aby dotrzymać terminu premiery tj. Q2 2017 (ile obecnie trwa proces certyfikacji).

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw sty 05, 2017 1:09 pm

Dzień dobry
Długość procesu certyfikacji zależy oczywiście od tego ile rund poprawek trzeba będzie dokonywać. "TWoM" nie potrzebował żadnych poprawek (co bardzo dobrze świadczy o kompetencjach naszych pracowników) zatem cała certyfikacja zabrała nam zaledwie parę tygodni.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ