Re: Beat Cop
: ndz kwie 24, 2016 4:58 pm
Stąd moim zdaniem jest potrzebna rozbudowa działu publushing tak aby mogli prowadzić jakieś 5-7 projektów rocznie.
Tym bardziej, że prawdopodobnie gry z działu będą także coraz bardziej ambitne i pracy będzie przybywać. Przy podpisywaniu około 6 projektów rocznie jest szansa na finalizację 3-4 rocznie a chyba w tym kierunku należy iść aby zdecydowanie wzrosły przychody z działu. Inna sprawa, że musi być zachowana równowaga ilości i jakości z naciskiem na tą drugą.
Na razie za wcześnie na zachwyty nad grą. Dla mnie pierwsze odczucia były dość żenujące - pomyślałem o nie i na tpo czekaliśmy. Choć po jakimś czasie odebrałem to lepiej. Gra może znaleźć nabywców wśród fascynatów gier z lat 80-tych i przełomu 80/90 który mogą "odbyć podróż do korzeni" ale jak pokazał TWOM może przyciągnąć także szersze grono graczy.
Istotne jak zostanie odebrana przez media w USA - bo to na tym etapie będzie decydujące o nastawieniu. Na razie opinii graczy nie będzie zbyt wiele ze względu na dostępność. Tak więc gra może być ciekawa o tym zdecyduje jednak grywalność i urozmaicenie zdarzeń. Sam dobry klimat nie wystarczy. Więc warto poczekać z końcowymi ocenami. TWOM także się kojarzył słabo a wyszło jak wyszło. Z kolei zachwyty na Anomaly dały taki sobie wynik. Dla spółki były to kolejne kroki dla zapewnienia finansowania działalności. Spora część akcjonariuszy traciła cierpliwość. Widać, że dział publikacji się rozwija ale powinien zostać wzmocniony aby wzrósł jego potencjał. Chyba wszyscy tego oczekujemy.
Tym bardziej, że prawdopodobnie gry z działu będą także coraz bardziej ambitne i pracy będzie przybywać. Przy podpisywaniu około 6 projektów rocznie jest szansa na finalizację 3-4 rocznie a chyba w tym kierunku należy iść aby zdecydowanie wzrosły przychody z działu. Inna sprawa, że musi być zachowana równowaga ilości i jakości z naciskiem na tą drugą.
Na razie za wcześnie na zachwyty nad grą. Dla mnie pierwsze odczucia były dość żenujące - pomyślałem o nie i na tpo czekaliśmy. Choć po jakimś czasie odebrałem to lepiej. Gra może znaleźć nabywców wśród fascynatów gier z lat 80-tych i przełomu 80/90 który mogą "odbyć podróż do korzeni" ale jak pokazał TWOM może przyciągnąć także szersze grono graczy.
Istotne jak zostanie odebrana przez media w USA - bo to na tym etapie będzie decydujące o nastawieniu. Na razie opinii graczy nie będzie zbyt wiele ze względu na dostępność. Tak więc gra może być ciekawa o tym zdecyduje jednak grywalność i urozmaicenie zdarzeń. Sam dobry klimat nie wystarczy. Więc warto poczekać z końcowymi ocenami. TWOM także się kojarzył słabo a wyszło jak wyszło. Z kolei zachwyty na Anomaly dały taki sobie wynik. Dla spółki były to kolejne kroki dla zapewnienia finansowania działalności. Spora część akcjonariuszy traciła cierpliwość. Widać, że dział publikacji się rozwija ale powinien zostać wzmocniony aby wzrósł jego potencjał. Chyba wszyscy tego oczekujemy.