Beat Cop

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw kwie 21, 2016 10:45 am

Osadzony w klimatach policyjnych seriali z lat 80-tych „Beat Cop” to kolejna gra, której wydawcą będzie 11 bit studios. Giełdowa spółka rozwija działalność wydawniczą od dwóch lat żeby lepiej wykorzystać posiadane kompetencje w tym obszarze oraz zdywersyfikować źródła przychodów. Pierwszym tytułem stworzonym przez zewnętrzne studio i wydanym przez 11 bit studios był „Spacecom”, który zadebiutował we wrześniu 2014 r.
Premierowe, publiczne pokazy „Beat Cop” będą miały miejsce na rozpoczynających się w piątek 22 kwietnia targach PAX East w Bostonie. Uczestnicy imprezy będą mogli na stoisku 11 bit studios zagrać w pierwszą wersję gry, która trafi do sprzedaży w IV kwartale br. Giełdowa spółka zamierza w kolejnych miesiącach aktywnie promować „Beat Cop” na najważniejszych imprezach branżowych, w tym m.in.: PAX West w Seattle i na Gamescomie w Kolonii.
Producentem „Beat Cop” jest warszawskie studio Pixel Crow, stworzone i zarządzane przez Macieja Miąsika i Adama Kozłowskiego, którzy posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w branży gier komputerowych. Ze strony 11 bit studios za produkcję gry odpowiada Marek Ziemak. Umowa z producentem zapewnia 11 bit studios tantiemy od każdego sprzedanego egzemplarza gry.
- „Beat Cop” w naszej ocenie ma wszystkie cechy jakie powinna posiadać bardzo dobra gra indie. To intrygująca, nieliniowa historia z wieloma zakończeniami, dopracowaną retro grafiką i dużą porcją dowcipu, która doskonale oddaje esencję i klimat lat 80-tych – komentuje Grzegorz Miechowski, Prezes Zarządu 11 bit studios. Wyraża nadzieję, że „Beat Cop” spodoba się graczom. Nie chce jednak wypowiadać się na temat oczekiwanych przychodów z tego źródła. Przyznaje, że mogą mieć zauważalny wpływ na tegoroczne wyniki 11 bit studios.
W dniu premiery (dokładna jej data zostanie ujawniona w późniejszym terminie) „Beat Cop” będzie dostępny na komputery PC, Mac i Linux. Tytuł dystrybuowany będzie na wszystkich najważniejszych światowych platformach growych, w tym Steam oraz Games Republic (jej właścicielem jest 11 bit studios). Cena detaliczna gry została wyznaczona na 14,99 USD/EURO. W Polsce gra kosztować będzie 59,99 PLN.
Sprzedaż pre-orderów ruszyła od 21 kwietnia i jest prowadzona przez Games Republic. W czasie targów PAX East w Bostonie platforma będzie oferowała „Beat Cop” z 20-proc. rabatem.

Więcej informacji na temat „Beat Cop” można znaleźć na stronie: http://beatcopgame.com/
Trailer jest dostępny pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=-sCoxmW3m8E


Symulator krawężnika? :)
Fajnie się prezentuje i jako gracz jestem zainteresowany. Tylko przydałoby się trochę szczegółów na temat tej produkcji.
Na pewno zaskoczenie na plus!
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw kwie 21, 2016 11:30 am

Dzień dobry
Dziekujemy za miłe słowa dotyczące "Beat Copa", który w naszej ocenie bardzo dobrze wpisuje się w modny ostatnio trend tworzenia gier pixelartowych. "Beat Cop" to jednak nie tylko ciekawa grafika ale również ciekawa historia z dużą porcją humoru co powinno spodobać się graczom. Czekamy niecierpliwie na pierwsze relacje, które z pewnością pojawią się w sieci od graczy, którzy od jutra (22 kwietnia) będą mogli zagrać w pierwszą wersję "Beat Copa" na targach PAX East w Bostonie.
Nie możemy jeszcze odsłonić wszystkich kart dotyczących "Beat Copa" bo kampania marketingowa dopiero ruszyła. Tak jak pisaliśmy w informacji prasowej, będziemy pokazywać tę grę na kolejnych tegorocznych imprezach branżowych więc musimy zostawić sobie coś "na później" żeby media miały o czym pisać :).
Pozdrawiamy.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

czw kwie 21, 2016 2:50 pm

Rif pisze:Symulator krawężnika? :)
Fajnie się prezentuje i jako gracz jestem zainteresowany. Tylko przydałoby się trochę szczegółów na temat tej produkcji.
Na pewno zaskoczenie na plus!
No to mamy pierwszego chętnego na grę! Oby tylko na tobie się nie skończyło... może kup od razu kilka sztuk, tak na wszelki wypadek, żeby spółka cuś z tantiem zarobiła 8-) Ty skorzystasz i my jako akcjonariusze też, bo spółka wykaże sowity zysk na sprzedaży :D
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw kwie 21, 2016 4:12 pm

Spółek nie pomyliłeś, bo tak dowcipkami rzucasz na poziomie? Jeszcze niedawno grzałeś na Baksa, a teraz sam odstawiasz błazenadę. Dla przypomnienia, jesteś na spółce, która rozwija się w oparciu o produkcje Indie. W tym segmencie Beat Cop zainteresował mnie. Jak chcesz generyczną strzelankę z wypasioną grafiką, to inwestuj w Activision.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

pt kwie 22, 2016 12:27 pm

Plusy
W opisie i na screenach ta gra wygląda całkiem interesująco, tylko co z tego??

Minusy

Wasze podejście marketingowe wieloetapowe( o czym Admin wspominał) jest chyba bez sensu przy tak prostej formie oraz tak taniej grze. Wzorem stardew valley przekaz powinien być jasny przejrzysty i prosty jak sama forma gry, co jak widać pięknie się sprawdza. Jeśli już chcecie iść bardziej wysublimowaną drogą to niech to będzie z sensem i niech pierwsze wrażenie wzorem chitchcock'a będzie trzęsieniem ziemi, a nie takim pasztetem jaki wy zaserwowaliście. W tym trailerze jest wszytko i nic, opowiada zupełnie o niczym nie ma zupełnie wkrętki w atmosferę gry, a już te piksele na pół ekranu zarówno w trailerze jak i w logo gry raczej nie pasuje do opisu wysokiej jakości grafika pixel. Już można przeczytać ,że trzeba będzie przyzwyczaić sie do wielkich pixeli, gracz nic nie musi on po prostu takiego produktu nie kupi który zamiast bawić będzie drażnił.A jak każdy gracz bardziej wierzy obrazowi niż pisanemu tekstowi, o wysokiej jakości grafiki pixel( 2x2 metry :? ).

Mam nadzieję że to nadrobicie, chociaż nie wiem czy pierwsze zdołacie zatrzeć. I tu właśnie zaczyna się problem. Wiele razy krytykowałem waszą jakość i profesjonalizm PR-u i komunikacji z rynkiem, teraz w moim subiektywnym odczuciu to niechlujstwo i olewka przechodzić zaczyna w działaniach operacyjnych na jakość komunikacji i PR na linii produkt - gracz. Złe nawyki wchodzą często w krew i ta niemoc rynkowa może przerodzić się w niemoc sprzedażową czego wam i sobie nie życzę , bo z perspektywicznej spółki 11 bit stanie się zwykłym gniotem.

P.S Panie Darku może Pan pokazać gdzie na banerze BEAT COP widać tą dopracowaną jakość ( pixel) graficzną ??

Obrazek

Pozdro.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt kwie 22, 2016 2:32 pm

Dzień dobry
Czy naprawdę uważa Pan, że grafika (duże pixele) widoczna w teaserze "Beat Copa" wynika z niechlujstwa, niedopracowania, pośpiechu, niemocy, amatorszczyzny, "olewania" pracy itp.? Czy naprawdę uważa Pan, że za oprawę graficzną odpowiadali amatorzy nie znający się na swojej pracy? A nie wpadł Pan na to, że "sprzedawanie" marketingowe "Beat Copa" w taki sposób jest celowym działaniem wynikającym z posiadanej przez Spółkę wiedzy rynkowej, doświadczenia, znajomości trendów, oczekiwań graczy itp.?
Oczywiście, ma Pan prawo do swojej opinii. Na jakiej podstawie przesądza Pan jednak, że gra będzie beznadziejna i się nie sprzeda? Ma Pan jakąś wiedzę na ten temat? Skąd? My takiej wiedzy nie mamy.
Dlatego z ocenami "Beat Copa" prosimy poczekać do IV kwartału, gdy gra trafi na rynek. Forum nie służy do wylewania żółci, zwłaszcza jeśli nie ma ku temu podstaw, ale do wymiany merytorycznych argumentów. Zachęcam do stosowania się do tej reguły.
Pozdrawiamy
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

pt kwie 22, 2016 3:49 pm

Admin pisze:Dzień dobry
Czy naprawdę uważa Pan, że grafika (duże pixele) widoczna w teaserze "Beat Copa" wynika z niechlujstwa, niedopracowania, pośpiechu, niemocy, amatorszczyzny, "olewania" pracy itp.? Czy naprawdę uważa Pan, że za oprawę graficzną odpowiadali amatorzy nie znający się na swojej pracy? A nie wpadł Pan na to, że "sprzedawanie" marketingowe "Beat Copa" w taki sposób jest celowym działaniem wynikającym z posiadanej przez Spółkę wiedzy rynkowej, doświadczenia, znajomości trendów, oczekiwań graczy itp.?
Oczywiście, ma Pan prawo do swojej opinii. Na jakiej podstawie przesądza Pan jednak, że gra będzie beznadziejna i się nie sprzeda? Ma Pan jakąś wiedzę na ten temat? Skąd? My takiej wiedzy nie mamy.
Dlatego z ocenami "Beat Copa" prosimy poczekać do IV kwartału, gdy gra trafi na rynek. Forum nie służy do wylewania żółci, zwłaszcza jeśli nie ma ku temu podstaw, ale do wymiany merytorycznych argumentów. Zachęcam do stosowania się do tej reguły.
Pozdrawiamy
Nie chodzi o żółć tylko moje sugestywne pewne przemyślenia, to że mogą ( co zrozumiałe) się nie podobać , nie oznacza chyba iż musza być cenzurowane( nawet przez samego siebie, przynajmniej mi się tak wydaje,że szczerość w komunikacji jest ważna nawet jeśli ktoś może błądzić , po to żeby ten błąd mógł sam zweryfikować).

Odpowiadając na pytania : mam nadzieje że właśnie tak nie jest, ale zaczynam coraz mniej rozumieć wasza komunikacje, już nie tylko z rynkiem i np sławetną konferencje niedawną, ale też dotycząca marketingu, bo tu też mam wiele uwag którymi się podzieliłem i sadziłem że zostaną udzielone odpowiedzi. Nie napisałem że gra jest beznadziejna, napisałem że wygląda interesująco tylko nie rozumiem dlaczego chowacie te screeny z gry które wyglądają naprawdę cool, a eksponujecie coś znacznie gorszego, to już nie jest zabawa rynkowa i granie w kulki z drobnymi, tylko zaczynacie pewien ryzykowny taniec z waszymi klienatmi i graczami , a to już jest całkiem niezrozumiałe. O zbyt dużych pixealch piszą już też inni , co gorsza ci inni mają większa możliwość dotarcia do finalnego odbiorcy i wyrobienia u nich juz na starcie opinni na temat tej gry ( właśnie z trailera i np baneru). Dlatego dziwię się że trailer miał zachwycić swiatek( jak to często wspomniał też i pan jeśli chodzi o marketing nie tylko swoich własnych produkcji), a raczej blado to wyszło, miało być fajnie a wyszło raczej cieniutko, pytanie dlaczego bo kasy, czasu i doświadczenia żeby to podpicować wam nie powinno zabraknąć i stad jeszcze większa zagwostka na temat strategii prowadzenia PRu produktu.

Pozdro.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt kwie 22, 2016 3:58 pm

Dzień dobry
Możemy Pana zapewnić, że kampania marketingowa "Beat Copa" jest bardzo starannie zaplanowana i dopracowana (również graficznie). W kolejne odsłonach będziemy pokazywać coraz więcej szczegółów gry, żeby budować zainteresowanie grą. To, co pokazaliśmy w czwartek, to jedynie teaser (czyli "biedniejsza" wersja trailera), który bynajmniej nie ma za zadanie opowiedzieć wszystkiego o grze i pokazać wszystkich jej detali. Teaser ma za zadanie jedynie zajawić grę. Kolejne trailery pokażą na czym polega rozgrywka i jak gra wygląda naprawdę. Myślę, że dużo do powiedzenia w tej sprawie będą też mieli goście odwiedzający targi PAX East w Bostonie, które ruszają dzisiaj. Spodziewamy się wielu relacji w sieci i mediach od osób, które zagrają w "Beat Copa" na naszym stoisku. Z wyrokami poczekajmy zatem jeszcze kilka dni.
Pozdrawiamy.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

pt kwie 22, 2016 4:07 pm

Dziękuje za odpowiedź, mam nadzieję że sie mylę i że moje spostrzeżenia i opinie są błędne w tym temacie.

Pozdro.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

sob kwie 23, 2016 9:43 pm

I pojawił się pierwszy gameplay, czyli pierwszy dzień służby. Służy za tutorial i po obejrzeniu z chęcią bym zagrał, żeby sprawdzić do czego by prowadziły inne zagrania.
No właśnie, 21 dni służby. Ciekawe jak będzie z ich powtarzalnością.
Warto poczytać komentarze. Można z nich wywnioskować, że i klimat gry i jej charakter przypadły ludziom do gustu.
Recenzje za kilka miesięcy odpowiedzą na wiele pytań, ale wydaje się, że gra swój potencjał ma. Szkoda, że w zasadzie jedyna pozycjawydawnictwa w tym roku.
Prosiłoby się o minimum 2-3, jak to było w planie.

https://www.youtube.com/watch?v=2ldMuDO8Wrs
ODPOWIEDZ