Przychody z This War Of Mine w 2016
: śr mar 30, 2016 2:16 pm
Dzień dobry,
Podczas konferencji odpowiedzi na pytanie dotyczącego realności 30% przychodów w 2016 z LP Pan Prezes udzielił odpowiedź którą można zinterpretować jako: "jest to możliwe jeśli wyjdą 2 gry z LP ponieważ trudno zakładać utrzymania przychodów z TWoM"
Z czego wynika ten pesymizm? Jasnym jest, że gra ma już półtora roku jednak obecnie TWoM jest monetyzowany na 3 platformach (PC/mobile/konsole). Podejmują Państwo szereg działań, które mają na celu dalszą monetyzację gry:
w Q2 na PC będzie to Babel (powinien przełożyć się na wzrost sprzedaży w "małych" krajach) oraz DLC TLO
w Q3 DLC TLO na mobile
w Q4 to już premiera gry z LP
do tego dochodzą możliwości promocyjne: 3,99/2,99 w kanale mobilnym oraz 4,99 na PC (letnia promocja na steam powiązana z wydaniem DLC) oraz promocje na konsole. Zatem każdy z kolejnych kwartałów ma szansę być lepszy odpowiadającego mu ubiegłorocznego.
Już pierwszy kwartał 2016 zapewne pokaże, iż spółka jest w stanie poprawić wynik najlepszego kwartału 2015 roku. Promocje TWoM na iOS w okresie 15-28 marca była wielkim sukcesem - zwłaszcza w Chinach (przy cenie 25 Y). W rankingu steam TWoM także trzyma 10-14 stronę listy bestsellerów w cenie regularnej.
Cały ubiegły rok pokazał, że potrafią Państwo zwiększać przychody z TWoM a ostatnia promocja na mobile daje raczej powody do optymizmu niż przeciwnie
Zatem skąd ten pesymizm? Czy to niechęć do stawiania sobie wysoko poprzeczki przed Inwestorami, którzy zapewne po czasie będą rozliczać z każdego słowa
pozdrawiam
Podczas konferencji odpowiedzi na pytanie dotyczącego realności 30% przychodów w 2016 z LP Pan Prezes udzielił odpowiedź którą można zinterpretować jako: "jest to możliwe jeśli wyjdą 2 gry z LP ponieważ trudno zakładać utrzymania przychodów z TWoM"
Z czego wynika ten pesymizm? Jasnym jest, że gra ma już półtora roku jednak obecnie TWoM jest monetyzowany na 3 platformach (PC/mobile/konsole). Podejmują Państwo szereg działań, które mają na celu dalszą monetyzację gry:
w Q2 na PC będzie to Babel (powinien przełożyć się na wzrost sprzedaży w "małych" krajach) oraz DLC TLO
w Q3 DLC TLO na mobile
w Q4 to już premiera gry z LP
do tego dochodzą możliwości promocyjne: 3,99/2,99 w kanale mobilnym oraz 4,99 na PC (letnia promocja na steam powiązana z wydaniem DLC) oraz promocje na konsole. Zatem każdy z kolejnych kwartałów ma szansę być lepszy odpowiadającego mu ubiegłorocznego.
Już pierwszy kwartał 2016 zapewne pokaże, iż spółka jest w stanie poprawić wynik najlepszego kwartału 2015 roku. Promocje TWoM na iOS w okresie 15-28 marca była wielkim sukcesem - zwłaszcza w Chinach (przy cenie 25 Y). W rankingu steam TWoM także trzyma 10-14 stronę listy bestsellerów w cenie regularnej.
Cały ubiegły rok pokazał, że potrafią Państwo zwiększać przychody z TWoM a ostatnia promocja na mobile daje raczej powody do optymizmu niż przeciwnie
Zatem skąd ten pesymizm? Czy to niechęć do stawiania sobie wysoko poprzeczki przed Inwestorami, którzy zapewne po czasie będą rozliczać z każdego słowa
pozdrawiam