Strona 43 z 46

Re: Strategia na kolejne lata

: czw kwie 09, 2020 1:13 pm
autor: Michal
Admin pisze:
czw kwie 09, 2020 8:59 am
Hmmmm.

Długa lista zarzutów za to, że staramy się prowadzić otwartą politykę informacyjną i odpowiadać, w miarę możliwości, na wszystkie pytania zgodnie z wiedzą posiadaną na dany moment. Jeśli jednak jest to źle odbierane przez rynek, musimy poważnie zastanowić się, czy nie lepszą polityką jest całkowite ograniczenie komunikacji.

Oczywiście, nie zdecydujemy się na taki krok, bo zależy nam, żeby inwestorzy mieli wiedzę o tym, co się w spółce dzieje.

Pozdrawiamy
Panie Darku,

Przecież nie o to chodzi :)
Ale jak już kolega wyżej wspomniał, już nawet w rekomendacjach biur maklerskich pojawiają się wstawki o Waszym "luznym podejściu do terminów", jestem w 100% pewien że odbija się to także niekorzystnie na kursie akcji...

Re: Strategia na kolejne lata

: wt kwie 21, 2020 7:58 pm
autor: Leon
Dzień dobry,
Mam następujące pytania:
W jakim czasie najpóźniej powinniśmy poznać założenia programu motywacyjnego?
Czy rozważane są również warianty dłuższe niż 3 lata, np. na 4 czy na 5 lat?
Bardzo proszę o padnie plus/minus, jaki procent posiadaczy gry Frostpunk zakupiło najnowsze DLC The Last Autumn?
Czy oprócz pracy zdalnej Zespołu 11 BIT odbywają się również w siedzibie Firmy kluczowe spotkania/narady, omówienia kolejnych milestonów tworzonych gier?


Pozdrawiam

Re: Strategia na kolejne lata

: śr kwie 22, 2020 11:23 am
autor: Admin
Dzień dobry

Naszą intencją jest, żeby przedstawić inwestorom i akcjonariuszom założenia kolejnego Programu Motywacyjnego z pewnym wyprzedzeniem przez publikacją komunikatu ESPI o zwołaniu WZA, na którym procedowany będzie ten temat. Chcemy, żeby tematem Programu Motywacyjnego zajęło się ZWZA, które zamykało będzie 2019 rok. ZWZA planowane jest w "normalnym" terminie. Nie zamierzamy korzystać z możliwości, którą ostatnio wprowadzono, że walne zgromadzenia zamykające zeszły rok obrotowy mogą się odbyć z poślizgiem (po 30 czerwca).

Nie chcemy przed publikacją raportu ESPI zdradzać nawet ogólnych założeń Programu. Wszystko rozstrzygnie się w niedługim czasie.

Jeśli chodzi o sprzedaż DLC "The Last Autumn" to, jak już sygnalizowaliśmy, został on bardzo pozytywnie przyjęty przez graczy co nie pozostało bez wpływu na nasze wyniki za I kwartał 2020 roku. Ciężko jest nam jednak mówić, jaka część fanów kupiła ten akurat ten dodatek, bo ponad 80 proc. nabywców od razu kupuje cały Season Pass. Ponadto, w I kwartale 2020 roku istotną część sprzedaży stanowił 'Frostpunk - GOTY" czyli wersja podstawowa "Frostpunka" razem z Season Pass. Możemy jednak powiedzieć, na bazie już posiadanych danych, że w przypadku "Frostpunka" wskaźnik pokazujący jaka część posiadaczy wersji podstawowej gry zdecydowała się na zakup dodatku , będzie zapewne lepszy niż średnia rynkowa. Wskaźnik ten wynosi ok. 15 proc. i jest liczony dla całego cyklu życia gry. Cykl życia "Frostpunka" jest jeszcze daleko do końca.

Nasza Spółka przeszła od połowy marca na model pracy zdalnej co oznacza, że również spotkania i narady odbywają się w tym modelu. Korzystamy z profesjonalnych (komercyjnych) narzędzi, które doskonale zastępują bezpośrednie spotkania przez co omawianie i analizowanie efektów prac, w tym nad kolejnymi milestonami, odbywa się bez zakłóceń.

Pozdrawiamy

Re: Strategia na kolejne lata

: wt kwie 28, 2020 11:27 am
autor: Michal
Dzień dobry,

Chciałem się dopytać jak idzie rekrutacja pracowników. Z jednej strony spółka informowała że "wciśnie gaz" po przeprowadzce do nowej siedziby, jednak pracownicy długo się nie na cieszyli nowym biurem przez pandemie i domyślam się że rekrutacja zdalna może być bardzo ciężka a wręcz w niektórych przypadkach niemożliwa. Z kolei spółka informowala, że coraz więcej CV do niej spływa. Więc, czy udało się spółce rzeczywiście "wcisnąć gaz" jeśli chodzi o rekrutację nowych pracowników?

Pozdrawiam
Michal

Re: Strategia na kolejne lata

: wt kwie 28, 2020 3:50 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Przeprowadzka do nowej siedziby rzeczywiście, pozwoliła nam "wcisnąć gaz" jeśli chodzi o rekrutację bo już pierwszego dnia (2 marca) zatrudnienie zwiększyło się o kilka osób, których wcześniej po prostu nie mieliśmy gdzie usadzić za biurkami z braku przestrzeni. Kolejne osoby dołączyły do nas już w okresie pracy zdalnej, czyli zaczęły pracę w 11 bit studios S.A. nie mając nawet możliwości zwiedzenia biura i obejrzenia własnego biurka. Ale tak bywa.
Rekrutacje cały czas trwają co widać choćby po liczbie ogłoszeń, które można znaleźć na stronie internetowej Spółki. Wierzymy, że mimo że musimy funkcjonować "w ciekawych czasach", uda nam się w tym roku zwiększyć zatrudnienie do 190-200 osób.

https://11bitstudios.recruitee.com/

Pozdrawiamy

Re: Strategia na kolejne lata

: śr kwie 29, 2020 12:01 pm
autor: sledzik
Cieszy bardzo rozwój firmy ;) . Jak idą pracę nad p8 bo patrząc na ogłoszenia szukacie ludzi na Lead Artist oraz Senior Gameplay co może wskazywać mocno zaawansowane etap prac. Czy epidemia pomogła w procesach rekrutacji czy zaszkodziła?

Re: Strategia na kolejne lata

: śr kwie 29, 2020 11:14 pm
autor: Leon
Dzień dobry,
Mam pytanie czy rezerwa jaką utworzy 11 BIT w wysokości 20 mln zł na zakup akcji z rynku na poczet programu motywacyjnego obciąży wynik netto spółki?

Pozdrawiam

Re: Strategia na kolejne lata

: czw kwie 30, 2020 8:02 am
autor: Leon
Dodatkowo proszę o dokładne doprecyzowanie czy zysk brutto z nowego programu motywacyjnego jest pomniejszony o rezerwy papierowe na program motywacyjny, czy zysk brutto w ogóle nie uwzględnia papierowych rezerw?

Dziekuję

Re: Strategia na kolejne lata

: czw kwie 30, 2020 8:58 am
autor: -bART-
Dzień dobry, panie Darku, czy może pan określić/przypisać ten PM jako ostrożny, realny etc.?
Szczerze mówiąc odbiega on znacząco prognozowanymi wynikami do spełnienia od tego co komunikował pan w Krakowie na spotkaniu i informacji przekazywanych po FP, a mianowicie...
1. Po FP okres między premierami maił być skrócony (nie określono o ile)
2. Po P8 okres między premierami określono na 1-1,5 roku
3. Projekty własne jeśli okażą się sukcesem to miały być coraz większe jeśli chodzi o budżet, jak również co z tego wynika o przychody
4. Premiery z wydawnictwa 3-4 rocznie również z coraz większym budżetem i potencjałem przychodowym
Z PM wynika, że P8 będzie miał potencjał przychodowy zbliżony do FP, a premiera P9 będzie w 2024. Czyli praktycznie obala to pkt. 1-3.
W PM jest trochę ciasno na coraz to większe projekty wydawnicze w coraz to większej ilości.
Proszę o komenatrz

Re: Strategia na kolejne lata

: czw kwie 30, 2020 10:07 am
autor: adu
Moje pytanie - w uzupełnieniu do powyższych - jest następujące.

Ile głównych projektów spółki (P8, P9 i P10) jest uwzględnionych w założeniach programu na lata 2020-2023 i opcjonalnie 2020-2024?

Nie pytam o szczegółowe daty premier, bo rozumiem, że są obecnie jeszcze nieznane, ale bez uwzględnienia choćby ogólnych ram czasowych nie jest możliwa ocena programu.