Strategia na kolejne lata
Niektórzy wydawcy/producenci robią eventy, na których pokazują materiały z kilku gier nad którymi pracują jednocześnie (tak zrobił też np. Chibig, którego jedną z gier macie wydać w przyszłości). Co myślicie o takich eventach? Czy bylibyście skłonni rozważyć coś takiego w przyszłości? Czy Waszym zdaniem może to być dobre narzędzie marketingowe?
Dzień dobry,
Deweloperzy/wydawcy próbują najróżniejszych sposobów promowania/pokazywania swoich produktów. Małym (nieznanym) producentom trudno jest przebić się z przekazem do topowych mediów czy dotrzeć do partnerów biznesowych mających własne eventy, na których prezentują swoje portfolio. Stąd, organizowane są różnego rodzaju lokalne/indywidualne (korporacyjne) przedsięwzięcia, których zasięgi są jednak ograniczone i zdarza się, że cała praca organizatorów "idzie w gwizdek". Wydaje się, że dla spółek takich jak 11 bit studios S.A. (chodzi o wielkość, rozpoznawalność, portfolio, itp.), cały czas lepszym rozwiązaniem pozostaje obecność na topowych imprezach branżowych oraz współpraca z partnerami biznesowymi, żeby nasze tytuły były prezentowane na organizowanych przezeń eventach.
W przyszłości, gdy nasza spółka (w co mocno wierzymy, i w co celujemy) będzie grała w innej (wyższej) lidze, zapewne rozważymy organizowanie własnych eventów/prezentacji. Ale na to przyjdzie dopiero czas.....
Pozdrawiamy
Deweloperzy/wydawcy próbują najróżniejszych sposobów promowania/pokazywania swoich produktów. Małym (nieznanym) producentom trudno jest przebić się z przekazem do topowych mediów czy dotrzeć do partnerów biznesowych mających własne eventy, na których prezentują swoje portfolio. Stąd, organizowane są różnego rodzaju lokalne/indywidualne (korporacyjne) przedsięwzięcia, których zasięgi są jednak ograniczone i zdarza się, że cała praca organizatorów "idzie w gwizdek". Wydaje się, że dla spółek takich jak 11 bit studios S.A. (chodzi o wielkość, rozpoznawalność, portfolio, itp.), cały czas lepszym rozwiązaniem pozostaje obecność na topowych imprezach branżowych oraz współpraca z partnerami biznesowymi, żeby nasze tytuły były prezentowane na organizowanych przezeń eventach.
W przyszłości, gdy nasza spółka (w co mocno wierzymy, i w co celujemy) będzie grała w innej (wyższej) lidze, zapewne rozważymy organizowanie własnych eventów/prezentacji. Ale na to przyjdzie dopiero czas.....
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
"Projekt 8", co nie jest tajemnicą, przechodził pewne perturbacje i jego produkcja zajmie nam więcej czasu niż zakładaliśmy rozpoczynając ten projekt. Nie oznacza to bynajmniej, że "Projekt 8" "wypadł" poza okres objęty Programem Motywacyjnym na lata 2021-2025. Pracujemy już na strategią marketingową "Projektu 8". Przymierzamy się do rozpoczęcia produkcji pierwszych materiałów promocyjnych. Niemniej, nie podjęliśmy jeszcze decyzji, w którym momencie (kwartale) ruszymy w kampanią marketingową.
Pozdrawiamy
"Projekt 8", co nie jest tajemnicą, przechodził pewne perturbacje i jego produkcja zajmie nam więcej czasu niż zakładaliśmy rozpoczynając ten projekt. Nie oznacza to bynajmniej, że "Projekt 8" "wypadł" poza okres objęty Programem Motywacyjnym na lata 2021-2025. Pracujemy już na strategią marketingową "Projektu 8". Przymierzamy się do rozpoczęcia produkcji pierwszych materiałów promocyjnych. Niemniej, nie podjęliśmy jeszcze decyzji, w którym momencie (kwartale) ruszymy w kampanią marketingową.
Pozdrawiamy
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lut 18, 2023 12:31 pm
Twoja strategia z tymi krótkimi zwiastunami i zwiastunami bez rozgrywki nie jest tak dobrze akceptowana przez społeczność graczy. Zobacz komentarze do ostatniego zwiastuna The Alter. Ludzie chcą zobaczyć rozgrywkę i zrozumieć, jak gra działa. Myślę, że publikowanie takich zwiastunów i zwiastunów bez składania oświadczenia przynosi efekt przeciwny do zamierzonego. Ludzie częściej tracą zainteresowanie grą niż zdobywają graczy.
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłane uwagi i komentarz.
Zwracamy jednak uwagę, że nasz dział marketingu w przeszłości wielokrotnie udowodnił, że prowadzone przezeń kampanie przynoszą pożądane skutki i nie ma w nich miejsca na przypadki. Kampania "The Alters" dopiero się rozkręca i nabiera dynamiki. Z każdym kolejnym materiałem będziemy ujawniać nowe informacje na temat tej produkcji. Jeśli pokazalibyśmy teraz wszystkie szczegóły, czym przyciągalibyśmy uwagę fanów w kolejnych odsłonach? Przedpremierowy "hype" buduje się w wielu etapach a kulminacja następuje dopiero w finale....
Pozdrawiamy
Dziękujemy za przesłane uwagi i komentarz.
Zwracamy jednak uwagę, że nasz dział marketingu w przeszłości wielokrotnie udowodnił, że prowadzone przezeń kampanie przynoszą pożądane skutki i nie ma w nich miejsca na przypadki. Kampania "The Alters" dopiero się rozkręca i nabiera dynamiki. Z każdym kolejnym materiałem będziemy ujawniać nowe informacje na temat tej produkcji. Jeśli pokazalibyśmy teraz wszystkie szczegóły, czym przyciągalibyśmy uwagę fanów w kolejnych odsłonach? Przedpremierowy "hype" buduje się w wielu etapach a kulminacja następuje dopiero w finale....
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Podtrzymujemy, że wkrótce "rynek" pozna szczegóły "Projektu N" a sama gra zadebiutuje w I kwartale 2024 roku.
Co do strategii marketingowej dotyczącej tej produkcji, w tym jej obecności na branżowych eventach, nie możemy jeszcze ujawniać takich szczegółów.
Pozdrawiamy
Podtrzymujemy, że wkrótce "rynek" pozna szczegóły "Projektu N" a sama gra zadebiutuje w I kwartale 2024 roku.
Co do strategii marketingowej dotyczącej tej produkcji, w tym jej obecności na branżowych eventach, nie możemy jeszcze ujawniać takich szczegółów.
Pozdrawiamy