Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

pn sty 25, 2021 12:37 pm

Jak wyglądają aktualne plany wydawnicze własnych projektów ?
Wiele wskazuje, że P8 nie będzie pierwszym wydanym projektem własnym. Wielkość projektu i rozpoczęcie od nowa budowy projektu na nowym silniku sugeruje, że prawdopodobnie będzie ukończony jako ostatni.
Jak należy oceniać wcześniejsze szacunki budżetów. Czy budżety nie uległy zmianie ? Sytuacja na świecie i wokół branży pokazuje, że prace mogą się przedłużyć. Jak możemy rozumieć budżety przewidziane w okolicy 20mln na poszczególne projekty.
Sformułowania większy niż FP niewiele mówią. Pierwotnie FP w dniu premiery był wręcz małą grą i dopiero kilka dodatków mocno rozbudowało grę powiększając ją kilka razy. Sformułowanie większy od FP odnosi się do FP w wersji premierowej czy finalnej ?
Czy Eleonor i kolejne projekty będą tak samo mocno rozbudowywane jak Frostpunk czy macie inne pomysły ?
Jakie aktualnie budżety są przewidziane na poszczególne projekty ?
Czy budżet na Foxhole ulegnie dalszemu powiększeniu ponad 12mln ? Tendencja wydaje się ciekawa i świadczy o stosunkowo dużym projekcie.
Czy można oczekiwać, że któryś z kolejnych projektów ma tak duży potencjał do rozbudowy jak Foxhole ?
Pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sty 26, 2021 3:31 pm

Dzień dobry

Kilka kwartałów temu informowaliśmy, że budżet "Projektu 8" będzie co najmniej dwa razy większy niż budżet "Frostpunka", który jak przypomnę, sięgnął ok. 10 mln PLN (bez dodatków i nakładów na marketing). Nie ukrywamy jednak, że dodatkowy czas, który potrzebujemy, żeby "wyprodukować" ten tytuł będzie się wiązał z dodatkowymi kosztami a zatem i większym budżetem. O ile? Tego na razie nie chcemy zdradzać.

Każdy z naszych wewnętrznych projektów, nad którymi obecnie pracujemy, będzie większy niż "Frostpunk". Zestawiając je od najdroższego do najtańszego otrzymamy następującą listę: "Projekt 8", projekt "Eleanor" i projekt "Dolly".

Jeśli chodzi o tytuły z wydawnictwa, to również informowaliśmy, że najdroższym, również jeśli chodzi o zaangażowanie z naszej strony, jest projekt "Vitriol" (polskiego studia Fool's Theory) oraz, że jest to projekt "nie mniejszy" niż "Frostpunk". To jedyne informacje, którymi chcemy się dzielić na obecnym etapie, ale które dają pewne wyobrażenie na temat skali "Vitriola". Pozostałe tytuły z wydawnictwa są "tańsze" ale również nie jesteśmy jeszcze gotowi, żeby ujawniać szczegóły.

Pozdrawiamy
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

wt sty 26, 2021 4:17 pm

Panie Darku
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Na dziś jest satysfakcjonująca. Oby kolejne wieści były w miarę szybko.
Pozdrawiam
sledzik
Posty: 105
Rejestracja: wt gru 11, 2018 12:29 pm

wt sty 26, 2021 5:30 pm

Panie Darku
Jak idzie produkcja nowych tytułów? Czy widzicie różnice w przypadku produkcji własnych a innych studiów pod wpływem trzymania terminów i realizacji? Rozumiem że liczba dodatków do Frostpunka została zakończona przy 3-cim i nie zmieniliście na ten temat zdania. Co Pandemia zmieniła na plus w waszej działalności a co sprawiło największe problemy ( domyślam się że brak kontaktu face to face)
Krzysztof
Posty: 94
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

śr sty 27, 2021 11:25 am

I dzień jak co dzień. Cały geming rośnie 11B jak zwykle (otwarcie na GPW). Cieszę się, że zaczęliście wreszcie przynajmniej tu informować inwestorów, że pracujecie i idziecie do przodu. Niestety ale np po dzisiejszym porannym kursie widać, że nie będzie łatwo przekonać zrażonych do Was inwestorów do powrotu na łono spółki. Liczę, że szykujecie na konwencję super prezentacje z tak przekonującymi informacjami odnośnie produkcji własnej i wydawniczej, że inwestorzy będą jednak wracać. Mało Was w mediach społecznościowych, a to darmowe i szerokie media. Niestety ale po konferencji z ubiegłego roku i wielkim zawodzie inwestorów przy dużej i rosnącej konkurencji na gemingu nie będzie łatwo. Ale jestem z Wami. 💪
topfacet
Posty: 358
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

pn lut 22, 2021 12:02 pm

Czy w ramach następnej konferencji inwestorskiej jest szansa na uszczegółowienie harmonogramu wydawniczego ? Pytam zarówno o produkcje własne jak i z wydawnictwa.
topfacet
Posty: 358
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

pn lut 22, 2021 7:18 pm

Poproszę o wyjaśnienie wypowiedzi Prezesa z Polsat Games, nie wiem czy dobrze zrozumiałem:

Projekt 8 - pierwsza zapowiedź już na przełomie Q1/2, potem na przełomie 2/3 i 3/4 zrozumiałem ze powiedzą więcej o pozostałych Dwóch tytułach wewnętrznych.

Czyli w tym roku powiecie coś o wszystkich grach własnych - tak zrozumiałem wypowiedź Prezesa. Proszę o komentarz czy poprawnie.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lut 23, 2021 12:51 pm

Dzień dobry

Plan 11 bit studios S.A. na bieżący rok zakłada, że rozpoczniemy komunikację dotyczącą dwóch tytułów wewnętrznych i jednego zewnętrznego (z naszego wydawnictwa). Zwracamy równocześnie uwagę, że będą to dopiero początkowe fazy budowania wizerunku tych tytułów co oznacza, że pierwsze informacje będą oszczędne ale dające już pewne wyobrażenie o każdym z nich. Proszę zatem nie oczekiwać, że pokażemy pełne gameplay'e :) . To zdecydowanie nie ten etap.

Na Konferencji Inwestorskiej zamierzamy przedstawić aktualizację harmonogramu wydawniczego według wzoru zaprezentowanego w czerwcu 2020 roku. Nie liczyłbym jednak na to, że plan zawierał będzie dokładne daty premier poszczególnych tytułów bo po pierwsze, sami ich jeszcze nie znamy, a po drugie, tego typu rzeczy są ważnym elementem każdej z kampanii marketingowych (jej końcowych faz).

Pozdrawiamy
Frey
Posty: 111
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

wt lut 23, 2021 3:23 pm

To ja poproszę jeszcze o rozszerzenie i doprecyzowanie powyższej wypowiedzi.
Z harmonogramu przedstawionego podczas czerwcowej konferencji wynikało, że zamierzają Państwo w 2021 r. ujawnić 4 projekty zewnętrzne, przy czym jeden z nich miał mieć premierę (Foxhole).
Obecnie mowa jest o ujawnieniu w 2021 r. 3 projektów - w tym dwóch wewnętrznych i jednego zewnętrznego - przy zastrzeżeniu, że będą to dopiero wstępne informacje. Skąd tak daleko idąca zmiana?
Czy to, wynikające z powyższej wypowiedzi zastrzeżenie o początkowej fazie budowania wizerunku gier rozciąga się na informacje podane w niedługim czasie (okolice konferencji) czy przez cały rok, oraz czy dotyczy ono projektów wewnętrznych, czy też tego zewnętrznego? Jeśli by zastrzeżenie to dotyczyło projektu zewnętrznego - to czy mamy rozumieć, że premiera jednego projektu zewnętrznego w tym roku jest zagrożona?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2021 4:21 pm przez Frey, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof
Posty: 94
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

wt lut 23, 2021 4:08 pm

Podbijam pytanie. Czy Wy się trzymacie ubiegłorocznych ustaleń⁉️ Jak obserwuje rynek to nastąpiła dziwna korelacja pomiędzy postem Admina, a zjazdem kursu. Zapewne przez ten jeden nieodpowiedzialny wpis mamy zwałe kursu. Znowu najgorsi w całym gemingu. Brawo. Widać było za dobrze...
Już nie wiem czy to totalna amatorszczyzna PR czy Wy po prostu bawicie się kursem i strzacie kółka⁉️. Może warto zainteresować KNF⁉️.
ODPOWIEDZ