Problemy techniczne na Apple Store

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
djhunter
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 21, 2015 10:49 pm

czw lis 05, 2015 5:57 pm

Witam,

Już drugi dzień z rzędu TWOM nie jest dostepne w appstorze. Czy możecie Państwo przybliżyć z jakim problemem technicznym mamy doczynienia i kiedy możemy spodziewać się jego rozwiązania?

Czy problemy techniczne oznaczają że wersja iOS Universal tzn. na iPada i Iphony pojawi się z opóźnieniem i wpłynie negatywnie na wyniki finansowe spółki w wyniku opóżnienia premiery?

Pozdrawiam
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

czw lis 05, 2015 10:33 pm

@ dj hunter ! napisz ze to już czterdzieści osiem godzin !!!! 48 h !!! ale juz chyba działa....
Krzysiek
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 18, 2015 9:44 pm

czw lis 05, 2015 11:01 pm

nie ma twom na appstore na ipada tym bardziej nie ma na iphona
poza tym premierę na iphona wypadałoby poprzedzić jakimś infem na espi
chyba, ze to dla firmy bez znaczenia
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pt lis 06, 2015 10:16 am

no bo nie bylo premiery to jak ma dzialac ????
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt lis 06, 2015 10:35 am

Dzień dobry
Nieobecność naszej gry na AppStore (w wersji tabletowej) wynika z niewielkich błędów technicznych związanych z „wrzucaniem” nowszej wersji gry. Błędy są w trakcie usuwania i wkrótce TWOM znowu będzie dostępny na AppStore.
Możemy zapewnić, że to wydarzenie nie będzie miało żadnego wpływu na premierę TWoM w wersji na smartfony, która planowana jest w listopadzie. Informację o premierze podamy stosownym komunikatem w dniu, kiedy gra trafi na rynek. Podobny mechanizm (nie ujawniania wcześniej daty premiery) zastosowaliśmy już przy premierze tabletowej w lipcu.
Pozdrawiamy
Krzysiek
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 18, 2015 9:44 pm

pn lis 09, 2015 7:07 pm

Jak długo jeszcze te błędy będą naprawiane?
klonas
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 12, 2015 4:31 pm

czw lis 12, 2015 12:42 am

Witam, chciałbym zapytać o dziwną sytuacje związaną z debiutem na smartfony. Gra nie jest widoczna przez wszystkich. Dodatkowo zgłaszane są problemy związane z długotrwałym sciąganiem. Co jest przyczyną problemu tego debiutu? Problem dostrzegli urzytkownicy forum parkiet. Osobiscie w telefonie Note 4 również nie widzę aplikacji w sklepie raczej nie wynika to z problemu sprzętowego po mojej stronie?

Dodatkowo pojawił się problem instalacji wersji tabletowej na smarcie. Osobiscie też mam zainstalowaną wersje tabletową na smartfonie zakupioną w preorderze. Czy planujecie rozwiązać ten problem, bo zapewne o nim wiecie?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lis 12, 2015 10:20 am

Dzień dobry
Z uwagi na mnogość modeli urządzeń przenośnych, które dodatkowo występują w różnych konfiguracjach technicznych, pewne potknięcia przy okazji premier aplikacji/gier są chlebem powszednim. Nasz zespół stara się na bieżąco usuwać błędy. Prosimy o wyrozumiałość i zgłaszanie uwag na adres techsupport@11bitstudios.com.
Pozdrawiamy
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

czw lis 12, 2015 10:59 am

Debiut wyjdzie pewnie kiepściutko z kilku powodów, jednym z nich może być to że np na appanie nadal widnieje iPAD ONLY, nie ma wsparcia apple na smarty( o ile się nie mylę) jakby to był stary produkt na tablety. Mieszacie ,mieszacie, pytanie czy to celowe działanie z pełną premedytacją , czy nagle staliście się gapciami. A może musicie oszczędzać na wydatkach marketingowych, bo przecież ponieśliście niesamowite koszty 100 k pln, robiąc tą wersje na samarty prawie przez rok od debiutu TWoM na PC. Przypominam o słowach Buffetta które przytoczyłem w innym temacie. Mam nadzieje ze wasze kombinowanie nie odbije się czkawką akcjonariuszom, o gromadkę dyrektorską raczej się nie martwię zawsze mogą wypłacić sobie np parę baniek premii. Dowalcie 20$ bo na mobile wiecie ,że to jest tej klasy produkt ,że musicie zarzynać sprzedaż, no bo przecież wy chcecie tylko pokazać grę ludziom a oni niech nie kupują lub sciągają piraty. Pan Miechowski nie wie tylko jednego,ile na konsole pójdzie może 100 k a może 14, tu już pewność nie istnieje, a szkoda , ale jak PR z najwyższej półki to PR (niewiedzę też można pięknie sprzedać tylko akurat nie w ten sposób powinien się uczyć od CIG-u).

Pozdro.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lis 12, 2015 1:40 pm

Dzień dobry
Chcielibyśmy przypomnieć, że forum inwestorskie 11 bit studios służy do komunikacji inwestorów i akcjonariuszy ze Spółką i zadawania Spółce pytań, na które staramy się niezwłocznie odpowiadać. Dlatego prosimy uczestników forum o prowadzenie merytorycznych dyskusji na ważne dla zainteresowanych stron tematy. Sygnalizujemy, że posty nie pasujące do tego opisu mogą być usuwane.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ