Re: Nowe pomysły
: pn mar 13, 2017 11:51 am
Dzień dobry
Strategia 11 bit studios zakłada samodzielną produkcję gier z wykorzystaniem własnych zasobów kapitałowych i ludzkich. Stąd m.in. bierze się nasze sceptyczne stanowisko wobec outsourcingu procesu produkcyjnego gier bo kontrola nad podwykonawcami jest mniejsza co może negatywnie rzutować na końcową jakość produktu. Podobnie sceptycznie podchodzimy do akwizycji zewnętrznych zespołów deweloperskich zwłaszcza jeśli nie mają one w portfolio silnego IP czyli tytułu, który już odniósł sukces komercyjny, i który można dalej eksploatować tworząc np. sequele. Branża gier komputerowych jest bardzo dynamiczna. Studia powstają i upadają. Pracownicy dość łatwo zmieniają pracodawcę bo nie mają problemu ze znalezieniem zatrudnienia. Akwizycja studia, które dopiero pracuje nad nowym tytułem, to tak naprawdę kupienie zespołu pracowników, którzy wcale nie muszą wykazywać się lojalnością wobec nowego właściciela. Ryzyko, dla kupującego, jest zatem bardzo duże.
Zapraszamy tego typu zespoły/firmy do współpracy z naszym pionem wydawniczym 11 bit publishing. Chętnie pomożemy im wypromować/sprzedać ich grę. Możemy też udzielić wsparcia, finansowego i merytorycznego, w produkcji gry. Tego typu układ jest korzystny dla obu stron bo oznacza podzielenie się ryzykiem a równocześnie zwiększa szanse na końcowy sukces.
Pozdrawiamy.
Strategia 11 bit studios zakłada samodzielną produkcję gier z wykorzystaniem własnych zasobów kapitałowych i ludzkich. Stąd m.in. bierze się nasze sceptyczne stanowisko wobec outsourcingu procesu produkcyjnego gier bo kontrola nad podwykonawcami jest mniejsza co może negatywnie rzutować na końcową jakość produktu. Podobnie sceptycznie podchodzimy do akwizycji zewnętrznych zespołów deweloperskich zwłaszcza jeśli nie mają one w portfolio silnego IP czyli tytułu, który już odniósł sukces komercyjny, i który można dalej eksploatować tworząc np. sequele. Branża gier komputerowych jest bardzo dynamiczna. Studia powstają i upadają. Pracownicy dość łatwo zmieniają pracodawcę bo nie mają problemu ze znalezieniem zatrudnienia. Akwizycja studia, które dopiero pracuje nad nowym tytułem, to tak naprawdę kupienie zespołu pracowników, którzy wcale nie muszą wykazywać się lojalnością wobec nowego właściciela. Ryzyko, dla kupującego, jest zatem bardzo duże.
Zapraszamy tego typu zespoły/firmy do współpracy z naszym pionem wydawniczym 11 bit publishing. Chętnie pomożemy im wypromować/sprzedać ich grę. Możemy też udzielić wsparcia, finansowego i merytorycznego, w produkcji gry. Tego typu układ jest korzystny dla obu stron bo oznacza podzielenie się ryzykiem a równocześnie zwiększa szanse na końcowy sukces.
Pozdrawiamy.