Strona 16 z 17

Re: Nowa gra - "Industrial"

: wt sie 23, 2016 11:47 am
autor: djhunter
Dziekuje za odpowiedz. Pozostaje kwestia nazwy Indie Games Poland - dlaczego taka nazwa jest prezentowana a nie Games Republic albo 11 bit Publishing? Nazwa pozostanie na mapach i informacjach z Pax a jest to rowniez czesc marketingu...

Re: Nowa gra - "Industrial"

: wt sie 23, 2016 12:07 pm
autor: Vanguard
Czy jest już znany dzień i godzina, w których zamierzacie Państwo wypuścić w świat teaser Industriala?

Re: Nowa gra - "Industrial"

: wt sie 23, 2016 1:42 pm
autor: Vanguard
W jednym z wywiadów radiowych padła informacja, iż spółka na produkcję trailerów gry wyda około 2 milionów złotych. Czy może Pan potwierdzić tę informację? W którym raporcie zostaną wykazane koszty z tego tytułu?

Re: Nowa gra - "Industrial"

: wt sie 23, 2016 4:12 pm
autor: Admin
Dzień dobry
W jednym poście postaram się odpowiedzieć na trzy ostatnie pytania.
Ad. 1. Bez wdawania się w szczegóły współpracy z Indie Games Poland możemy powiedzieć, że stoisko wspomnianej fundacji będzie częścią (niewielką) naszego stoiska na PAX West. Nie ma więc obaw, że Indie Games Poland zdominuje nas marketingowo :) .
Ad. 2. Nie możemy jeszcze ujawnić daty i godziny wypuszczenia teasera. Prosimy o trochę cierpliwości. Należy się jednak liczyć z tym, że będą to godziny popołudniowe bo chcemy ze swoim przekazem marketingowym trafić w początek dnia za oceanem.
Ad. 3. Budżet marketingowy "Industriala" to ok. 2 mln zł. Z tego istotną (nie ujawniamy jaką) część stanowiły będą koszty produkcji teasera i późniejszych trailerów. Po przejściu na GPW i MSR zmieniliśmy politykę rozliczania kosztów marketingowych, które obecnie "przechodzą" na bieżąco przez masz rachunek wyników i obciążają bieżące wyniki Spółki.
Pozdrawiamy.

Re: Nowa gra - "Industrial"

: wt sie 23, 2016 4:20 pm
autor: Vanguard
Dziękuję za rozjaśnienie sytuacji. Czy w tych 2 milionach przeznaczonych na promocję Industriala są również koszty targów?

Re: Nowa gra - "Industrial"

: wt sie 23, 2016 4:26 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Koszty uczestnictwa w imprezach targowych są częścią kosztów marketingowych gier. Przypominam jednak, że w Seattle będziemy też, oprócz "Industriala", pokazywać też "Beat Cop" i "Tower 57" więc koszty rozłożą się na trzy tytuły.
Pozdrawiamy.

Re: Nowa gra - "Industrial"

: pn sie 29, 2016 9:55 am
autor: real
Dzień dobry Panie Darku,

Kiedy ekipa 11bit wylatuje do US? Ile osób ze strony Spółki będzie brało udział w PAX?

pozdrawiam

PS. czy może Pan już zdradzić w jaki dzień (w tym tygodniu) startuje promocja Industriala?

Re: Nowa gra - "Industrial"

: pn sie 29, 2016 1:33 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Przedstawiciele 11 bit studios odlatują do Seattle w środę 31 sierpnia. Będą im towarzyszyć osoby z Pixel Crow (czyli producenta "Beat Cop") i Pixwerk ("Tower 57"). Naszą spółkę będą reprezentować trzy osoby.
Promocja "Industriala" ruszy we wtorek. Proszę czekać na komunikat :).
Pozdrawiamy

Re: Nowa gra - "Industrial"

: pn sie 29, 2016 4:37 pm
autor: djhunter
Witam

Czy obecnosc tylko 3 osob aby zaprezentowsc Industriala jest wystarczajaca? Najwiekszy w histori projekt mial byc zaprezentowany z przytupem a tu tylko 3 osoby zaangazowane sa w marketing na Pax.

Re: Nowa gra - "Industrial"

: wt sie 30, 2016 10:05 am
autor: baks
Nie ilość ludzi ale jakość prezentacji jest istotna. Co z tego, że ludzie będą sobie deptać po piętach jeśli nie będą umieli lub mieli co pokazać. 3 osoby w zupełności wystarczą aby rozłożyć materiały reklamowe na półkach i stolikach, rozwiesić plakaty udzielić wywiadów i udzielać informacji. Na 200 metrach można zmieścić 20-30 osób .... ale po co ? Więcej ludzi to znacznie większe koszty przelotu, hoteli restauracji itp.