Dzień dobry
Data rozpoczęcia kampanii promocyjno-marketingowej "Industriala" będzie zdeterminowana datą premiery gry. Kampania nie może ruszyć zbyt wcześnie bo jej efekty będą mizerne a koszty znacznie większe niż przy kampanii krótszej ale bardziej dynamicznej. Jak już wspominałem na tym forum, optymalny okres pomiędzy premierą gry a startem działań promocyjnych to ok. 6 miesięcy (na pewno nie mniej a raczej nieco więcej). Ten mechanizm doskonale sprawdził się przy premierze "TWoM". Chcemy go powtórzyć przy "Industrialu". Jednak, dopóki nie będziemy na 100 proc. pewni kiedy zakończy się produkcja "Industriala" (jakość gry jest dla nas absolutnym priorytetem) i kiedy gra trafi na rynek, ciężko nam ruszać z kampanią promocyjną. Prosimy zatem o cierpliwość.
Nowa gra - "Industrial"
Witam
Mam pytanie odnośnie Industriala. Ostatnio pojawiły się plotki o tym, że gra nie pojawi się w tym roku. Proszę o informację czy na dzień dzisiejszy, biorąc pod uwagę zaawansowanie prac nad grą, są jakiekolwiek przesłanki, że zaplanowane wydanie gry Industrial nie będzie w tym roku. Czy na obecną chwilę palny dalej pozostają bez zmian tj. koniec tego roku?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Mam pytanie odnośnie Industriala. Ostatnio pojawiły się plotki o tym, że gra nie pojawi się w tym roku. Proszę o informację czy na dzień dzisiejszy, biorąc pod uwagę zaawansowanie prac nad grą, są jakiekolwiek przesłanki, że zaplanowane wydanie gry Industrial nie będzie w tym roku. Czy na obecną chwilę palny dalej pozostają bez zmian tj. koniec tego roku?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Dzień dobry
Obowiązujący harmonogram dla "Industriala" zakłada, że gra trafi na rynek w tym roku. Zawsze jednak podkreślamy, że dla nas najważniejsza jest jakość produktu. Nie po to budujemy od lat wizerunek producenta bardzo dobrych jakościowo gier, żeby zniweczyć te wysiłki wypuszczając na rynek niedopracowany produkt. Dlatego otwarcie mówimy, że jeśli uznamy, że "Industrial" nie spełnia oczekiwań naszych i rynku (a poprzeczka wisi wysoko), możemy zdecydować się na przesunięcie przemiery o pewien czas.
Pozdrawiamy.
Obowiązujący harmonogram dla "Industriala" zakłada, że gra trafi na rynek w tym roku. Zawsze jednak podkreślamy, że dla nas najważniejsza jest jakość produktu. Nie po to budujemy od lat wizerunek producenta bardzo dobrych jakościowo gier, żeby zniweczyć te wysiłki wypuszczając na rynek niedopracowany produkt. Dlatego otwarcie mówimy, że jeśli uznamy, że "Industrial" nie spełnia oczekiwań naszych i rynku (a poprzeczka wisi wysoko), możemy zdecydować się na przesunięcie przemiery o pewien czas.
Pozdrawiamy.
W audycji Polskiego Radia z udziałem gości z 11bit padła wypowiedz dotycząca Industriala:
"Na dzień dzisiejszy wygląda na to, że gre uda wydać się w tym roku"
kiedy zatem możemy oczekiwać decyzji czy kampania promocyjna wystartuje:
marzec/kwiecień - premiera Q4
czy
czerwiec/lipiec - premiera Q1
pozdrawiam
PS. audycja została niewłaściwie podlinkowana:
http://www.polskieradio.pl/130/2787/Art ... icze-wojny
czy możecie Państwo zwrócić się do PR o poprawne "podpięcie" audycji
"Na dzień dzisiejszy wygląda na to, że gre uda wydać się w tym roku"
kiedy zatem możemy oczekiwać decyzji czy kampania promocyjna wystartuje:
marzec/kwiecień - premiera Q4
czy
czerwiec/lipiec - premiera Q1
pozdrawiam
PS. audycja została niewłaściwie podlinkowana:
http://www.polskieradio.pl/130/2787/Art ... icze-wojny
czy możecie Państwo zwrócić się do PR o poprawne "podpięcie" audycji
Dzień dobry
Dziękujemy za uwagę w sprawie niewłaściwego linka. Zwrócimy na to uwagę Polskiemu Radio.
W drugiej kwestii wielokrotnie już wyjaśnialiśmy, że kampania promocyjna "Industriala" ruszy dopiero, gdy będziemy na 100 proc. pewni daty premiery gry. Na chwilę obecną taka data nie jest wyznaczona ostatecznie. Plan produkcyjny zakłada, że "Industrial" trafi na rynek w 2016 r. ale zawsze zostawiać będziemy sobie furtkę pozwalającą na zmianę tej daty z powodów, które wymieniłem we wcześniejszym wpisie.
Pozdrawiamy.
Dziękujemy za uwagę w sprawie niewłaściwego linka. Zwrócimy na to uwagę Polskiemu Radio.
W drugiej kwestii wielokrotnie już wyjaśnialiśmy, że kampania promocyjna "Industriala" ruszy dopiero, gdy będziemy na 100 proc. pewni daty premiery gry. Na chwilę obecną taka data nie jest wyznaczona ostatecznie. Plan produkcyjny zakłada, że "Industrial" trafi na rynek w 2016 r. ale zawsze zostawiać będziemy sobie furtkę pozwalającą na zmianę tej daty z powodów, które wymieniłem we wcześniejszym wpisie.
Pozdrawiamy.
To zrozumiałe - tylko kiedy Państwo uzyskają taką pewnośćAdmin pisze:(...) kampania promocyjna "Industriala" ruszy dopiero, gdy będziemy na 100 proc. pewni daty premiery gry. Na chwilę obecną taka data nie jest wyznaczona ostatecznie (...)
PS. poprawny link do audycji:
http://www.polskieradio.pl/130/2787/Artykul/1582856/
Dzień dobry
Produkcja gier to dynamiczny proces. W trakcie prac zawsze mogą pojawiać się nowe pomysły, które warto dołączyć do gry. Niektóre rzeczy wypadają. Inne są rozbudowywane. Wprawdzie "Industrial" dawno już wyszedł poza fazę koncepcyjną i produkcja idzie pełną parą ale nie oznacza to, że mamy wyznaczony wewnętrznie konkretny i ostateczny termin, w którym produkcja się zakończy. Powtórzę po raz kolejny. Dla nas, i dla graczy, najważniejsza jest jakość produktu. Nie mamy noża na gardle w postaci zobowiązań finansowych, które zmuszają nas do szybkiego wypuszczenia gry (niedopracowanej i niedorobionej). Prosimy o cierpliwość .
Pozdrawiamy.
Produkcja gier to dynamiczny proces. W trakcie prac zawsze mogą pojawiać się nowe pomysły, które warto dołączyć do gry. Niektóre rzeczy wypadają. Inne są rozbudowywane. Wprawdzie "Industrial" dawno już wyszedł poza fazę koncepcyjną i produkcja idzie pełną parą ale nie oznacza to, że mamy wyznaczony wewnętrznie konkretny i ostateczny termin, w którym produkcja się zakończy. Powtórzę po raz kolejny. Dla nas, i dla graczy, najważniejsza jest jakość produktu. Nie mamy noża na gardle w postaci zobowiązań finansowych, które zmuszają nas do szybkiego wypuszczenia gry (niedopracowanej i niedorobionej). Prosimy o cierpliwość .
Pozdrawiamy.
Dziękuję za odpowiedź
Trzymam kciuki aby proces produkcyjni przebiegał bez zakłóceń. Jestem bardzo ciekaw jaką grą będzie Industrial. Dzięki elektronicznej dystrybucji rynek gier stał się bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej - gra musi się wyróżnić by zaistnieć.
No cóż, musimy jeszcze cierpliwie poczekać by się dowiedzieć co będzie wyróżnikiem Industriala
Na razie wiemy:
Industrial ma być "mniej mroczny" niż TWoM ale również bazować na emocjach graczy (poważna/na serio/ciężkie rzeczy którym trzeba stawić czoło). Gra będzie również "nieporównywalnie" większa.
Czy jeszcze coś może Pan zdradzić?
Trzymam kciuki aby proces produkcyjni przebiegał bez zakłóceń. Jestem bardzo ciekaw jaką grą będzie Industrial. Dzięki elektronicznej dystrybucji rynek gier stał się bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej - gra musi się wyróżnić by zaistnieć.
No cóż, musimy jeszcze cierpliwie poczekać by się dowiedzieć co będzie wyróżnikiem Industriala
Na razie wiemy:
Industrial ma być "mniej mroczny" niż TWoM ale również bazować na emocjach graczy (poważna/na serio/ciężkie rzeczy którym trzeba stawić czoło). Gra będzie również "nieporównywalnie" większa.
Czy jeszcze coś może Pan zdradzić?
Dzień dobry
Chcemy, żeby komunikacja dotycząca "Industriala" była maksymalnie spójna. Ma to olbrzymie znaczenie przy budowaniu napięcia towarzyszącego premierze i marketingowo-promocyjnego przekazu. Nie mogę zatem zdradzać na forum inwestorskim szczegółów gry. Proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiamy.
Chcemy, żeby komunikacja dotycząca "Industriala" była maksymalnie spójna. Ma to olbrzymie znaczenie przy budowaniu napięcia towarzyszącego premierze i marketingowo-promocyjnego przekazu. Nie mogę zatem zdradzać na forum inwestorskim szczegółów gry. Proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiamy.