Witam,
Czy będziecie na E3 w czerwcu? Jeśli tak to czy jest szansa na pokazanie tam Industriala?
Pozdrawiam,
Nowa gra - "Industrial"
Również chciałbym usłyszeć parę słów na temat możliwych terminów prezentacji Industriala. W raporcie finansowym na temat waszego flagowca , który ma zadebiutować w tym roku nie ma ani słowa wzmianki, to chyba jakieś kompletne nieporozumienie. Mam nadzieje ze przejście na główny rynek , spowoduje tez bardziej profesjonalne podejście spółki do relacji inwestorskich.
Pozdro.
Pozdro.
Od 10 dni jest oficjalny komunikat spółki na firmowej stronie http://www.11bitstudios.com/pl warto tam czasem zaglądać jak kogoś interesuje ta spółka....
Z argumentacją w pełni się zgadzam - wystarczy zobaczyć jak został zmarnowany spory fragment potencjału LoF CIGames w wyniku zbyt wczesnej premiery i wydanie niedopracowanego produktu. Na szczęście dzięki poprzedniej premierze przerastającej nasze oczekiwania spółka ma komfortową sytuację i może popracować nad "wrażeniami artystycznymi" i wydać kolejny produkt o świetnej grafice i innych walorach. Trzymamy kciuki
Z argumentacją w pełni się zgadzam - wystarczy zobaczyć jak został zmarnowany spory fragment potencjału LoF CIGames w wyniku zbyt wczesnej premiery i wydanie niedopracowanego produktu. Na szczęście dzięki poprzedniej premierze przerastającej nasze oczekiwania spółka ma komfortową sytuację i może popracować nad "wrażeniami artystycznymi" i wydać kolejny produkt o świetnej grafice i innych walorach. Trzymamy kciuki
Dzień dobry
Tak jak napisał mój przedmówca, zdecydowaliśmy o przesunięciu premiery "Industriala" (przypomnę, że to nazwa robocza) na 2016 r. z pierwotnie planowanej końcówki bieżącego roku. Powody tej decyzji wyjaśniliśmy szeroko w opublikowanym w połowie czerwca raporcie rocznym za 2014 r. oraz informacji, która jest m.in. dostępna na naszej stronie internetowej (zapraszamy do jej śledzenia, chcemy ją stopniowo rozbudowywać). W skrócie, mając bardzo dobrą sytuację gotówkową chcemy jeszcze lepiej dopracować Industriala, żeby maksymalnie odpowiadała oczekiwaniom graczy co powinno przełożyć się na jego lepszą sprzedaż. Przykłady innych producentów gier, również z naszego kraju (nie będę wymieniał nazw) pokazują, że wrzucanie na rynek tytułu, który ma błędy i niedociągnięcia, to fatalny ruch, który niesie za sobą negatywne konsekwencje biznesowe.
Pozdrawiamy.
Tak jak napisał mój przedmówca, zdecydowaliśmy o przesunięciu premiery "Industriala" (przypomnę, że to nazwa robocza) na 2016 r. z pierwotnie planowanej końcówki bieżącego roku. Powody tej decyzji wyjaśniliśmy szeroko w opublikowanym w połowie czerwca raporcie rocznym za 2014 r. oraz informacji, która jest m.in. dostępna na naszej stronie internetowej (zapraszamy do jej śledzenia, chcemy ją stopniowo rozbudowywać). W skrócie, mając bardzo dobrą sytuację gotówkową chcemy jeszcze lepiej dopracować Industriala, żeby maksymalnie odpowiadała oczekiwaniom graczy co powinno przełożyć się na jego lepszą sprzedaż. Przykłady innych producentów gier, również z naszego kraju (nie będę wymieniał nazw) pokazują, że wrzucanie na rynek tytułu, który ma błędy i niedociągnięcia, to fatalny ruch, który niesie za sobą negatywne konsekwencje biznesowe.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Przed przyszłoroczną premierą Industriala planujemy jeszcze kilka wydarzeń, w tym wydanie TWoM na smartfony i przede wszystkim premierę projektu związanego z TWoM, o którym konsekwentnie nie chcemy jeszcze mówić. Zwłaszcza drugiemu z wydarzeń towarzyszyła będzie duża oprawa promocyjno-marketingowa. Dlatego nie chcemy równolegle rozkręcać promocji Industriala bo wtedy efekt takiej kampanii byłby mniejszy. Zakładamy, że z promocją Industriala ruszymy na poważnie (w tym mieści się wypuszczenie do sieci trailera) "gdy opadnie kurz" po premierze projektu związanego z TWoM, czyli za kilka miesięcy.
Pozdrawiam
Przed przyszłoroczną premierą Industriala planujemy jeszcze kilka wydarzeń, w tym wydanie TWoM na smartfony i przede wszystkim premierę projektu związanego z TWoM, o którym konsekwentnie nie chcemy jeszcze mówić. Zwłaszcza drugiemu z wydarzeń towarzyszyła będzie duża oprawa promocyjno-marketingowa. Dlatego nie chcemy równolegle rozkręcać promocji Industriala bo wtedy efekt takiej kampanii byłby mniejszy. Zakładamy, że z promocją Industriala ruszymy na poważnie (w tym mieści się wypuszczenie do sieci trailera) "gdy opadnie kurz" po premierze projektu związanego z TWoM, czyli za kilka miesięcy.
Pozdrawiam
Dzień dobry.
Będziemy, wspólnie z partnerami, mocno wspierać marketingowo nowy produkt związany z TWoM. To oznacza, że pierwsze informacje na jego temat powinny pojawić się ze sporym wyprzedzeniem w stosunku do premiery rynkowej (ale proszę nie przeliczać, ile miesięcy pierwszy trailer o TWoM na PC wyprzedzał listopadową premierę , teraz może to być krótszy/dłuższy okres). Nie można zatem wykluczyć, że pierwsza odsłona nowego produktu nastąpi jeszcze w tym kwartale. Chcemy wybrać jak najlepszy termin i okoliczności, żeby znowu było o nas głośno w branży.
Będziemy, wspólnie z partnerami, mocno wspierać marketingowo nowy produkt związany z TWoM. To oznacza, że pierwsze informacje na jego temat powinny pojawić się ze sporym wyprzedzeniem w stosunku do premiery rynkowej (ale proszę nie przeliczać, ile miesięcy pierwszy trailer o TWoM na PC wyprzedzał listopadową premierę , teraz może to być krótszy/dłuższy okres). Nie można zatem wykluczyć, że pierwsza odsłona nowego produktu nastąpi jeszcze w tym kwartale. Chcemy wybrać jak najlepszy termin i okoliczności, żeby znowu było o nas głośno w branży.