Strona 3 z 9

Re: Launchpad

: wt gru 22, 2015 12:37 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Dopiero planujemy politykę informacyjną dla projektów, które w 2016 r. zostaną wydane w ramach 11 bit launchpad. Nie potrafię zatem precyzyjnie odpowiedzieć na Pana pytanie. Naszą intencją jest, żeby poszczególne premiery dzieliły kilkumiesięczne odstępy. Ramowy scenariusz, o którym już wspominałem na forum zakłada, żeby każdego kwartału (począwszy od II kwartału) wypuszczać na rynek po jednym tytule w ramach 11 bit launchpad.
Pozdrawiamy.

Re: Launchpad

: pt sty 15, 2016 2:44 pm
autor: Walec
Witam,

Czy istnieje już polityka informacyjna dla projektów, które mają ujrzeć światło dzienne w 2016 roku? Kiedy można spodziewać się konkretów w tym temacie?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam serdecznie

Re: Launchpad

: pn sty 18, 2016 10:51 am
autor: Admin
Dzień dobry
Na chwilę obecną nie ujawniamy takich informacji. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Premiery planowane w ramach 11 bit launchpad są rozpisane na cały rok więc mamy spory zapas czasu.
Pozdrawiamy.

Re: Launchpad

: pn lut 01, 2016 8:15 pm
autor: lelo-pakero
Admin pisze:Dzień dobry
Nasza pierwsza gra wydana w ramach 11 bit launchpad, czyli Spacecom, "kosztowała" nas niewielkie, nie przekraczające 100 tys. zł pieniądze. Zdobyliśmy przy tej okazji cenne doświadczenia dzięki czemu kolejne tytuły, w tym planowane do wydania na 2016 r., będą już większe (droższe). Nie będzie to jednak skokowy wzrost bo zdecydowanie stawiamy na rozwój ewolucyjny żeby ograniczyć ryzyko potknięć. Innymi słowy, mówimy obecnie o grach o budżetach (z naszej strony) rzędu "małych" paruset tysięcy złotych każdy. Cały czas poruszamy się zatem w segmencie gier indie i na obecną chwilę nie planujemy tego zmieniać.
Pozdrawiamy
Witam,

Czy trzy projekty w ramach launchpada zostały rozbudowane przez ostatnie dwa miesiąca od powyższej Pana wypowiedzi? Jeśli nie to rozumiem, że nadal mówimy o "małych" paruset tysiącach na każdy projekt ze strony spółki i o ewolucyjnym a nie skokowym wzroście kosztów w stosunku do Spacecoma?

Pozdrawiam,

Re: Launchpad

: wt lut 02, 2016 11:18 am
autor: Admin
Dzień dobry
11 bit studios od początku stawia na rozwój ewolucyjny a nie rewolucyjny. Dotyczy to zarówno tworzenia (nasze własne studio) jak i wydawania gier zewnętrznych producentów (11 bit launchpad). Projekty, które w ramach 11 bit launchpad mamy "na tapecie" obecnie, są już dużo większe od "Spacecoma" ale wciąż są to gry indie, czyli kosztujące po kilkaset tysięcy złotych. Możemy bawić się w lingwistyczne przepychanki co oznacza słowo "małe" a co "duże" kilkaset tysięcy złotych ale chyba nie o to chodzi. Dlatego wolimy posługiwać się łączną kwotą, którą w tym roku jesteśmy gotowi zaangażować w ramach 11 bit launchpad.
Pozdrawiamy.

Re: Launchpad

: ndz kwie 24, 2016 8:59 pm
autor: djhunter
Witam

Na targach Pax East została zaprezentowana nowa polska gra Ruiner warszawskiego studia Reikon Games (http://ruinergame.com/)). Czy mogą państwo potwierdzić albo zaprzeczyć plotkom jakoby ta gra miała być planowo wydana jako jedna z 3 gier w tym roku przez Launchpad? Zamiast tego wydawcą został Devolver Digital.

Jak państwo zamierzacie konkurować z innymi wydawcami którzy jak widać również wyciągają pomocną dłoń nowym polskim studiom tworzącym gry.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Re: Launchpad

: pn kwie 25, 2016 9:56 am
autor: Admin
Dzień dobry
Nie będziemy w żaden sposób odnosić się do plotek, że "Ruiner" miał być jednym z tytułów, które planowaliśmy wydać w ramach 11 bit publishing (d. 11 bit launchpad). Rozmawialiśmy i rozmawiamy z szeregiem studiów polskich i zagranicznych, żeby pozyskać ich tytuły do swojego portfela wydawniczego. Na tym rynku panuje duża konkurencja stąd nikt nie chce dzielić się publicznie informacjami na temat prowadzonych negocjacji dopóki nie podpisze stosownej umowy z partnerem bądź nie rozpocznie kampanii promocyjno-marketingowej gry. Polski rynek gier rośnie w siłę. Polskie gry zdobyły solidną markę na świecie. Nie powinno zatem dziwić, że zagraniczni wydawcy penetrują polski rynek szukając nowych gier. Z pewnością nie ułatwia to prowadzenia biznesu polskim wydawcom, czyli również nam, którzy dopiero wchodzimy w biznes wydawniczy. Wierzymy jednak, że kolejne zdobywane przez nas referencje, np. przy "Beat Cop", pomogą nam w przekonaniu kolejnych deweloperów, do współpracy z nami.
Pozdrawiamy
Ps. Życzymy sukcesu Reikon Games bo każda dobra gra z Polski buduje pozytywną markę polskich deweloperów w świecie.

Re: Launchpad

: wt kwie 26, 2016 2:29 am
autor: topfacet
Ostatnio pojawiły się informacje, że z 3 zapowiadanych na ten rok projektów do wydania ostał się tylko jeden, już zaanonsowany.

Proszę o komentarz (jeśli sprawa była już poruszana, proszę o link, bo nie zauważyłem).

Re: Launchpad

: wt kwie 26, 2016 1:16 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Na konferencji prasowej 23 marca zapowiedzieliśmy wydanie, w ramach 11 bit publishing, jednej gry na przełomie III i IV kwartału (teraz wiemy, że chodzi o "Beat Cop") i kolejnej na przełomie 2016 i 2017 r. Nigdzie nie odwoływaliśmy tych zamierzeń. Zdajemy sobie sprawę, że z punktu widzenia inwestorów bardziej pożądanym scenariuszem byłaby premiera pod koniec bieżącego roku bo przychody z tego tytułu zasiliłyby wyniki za 2016 r. ale nie możemy wykluczyć, że premiera (jej data nie została jeszcze wyznaczona, nawet na wewnętrzne potrzeby), jeśli będzie to miało biznesowe uzasadnienie, będzie miała miejsce na początku 2017 r. Więcej na ten temat będziemy mogli powiedzieć (wiążąco) za kilka miesięcy.
Pozdrawiamy.

Re: Launchpad

: śr maja 11, 2016 10:05 am
autor: real
Dzień dobry,

Czy brazylijska wyprawa w poszukiwaniu gier do wydawnictwa była udana? :)

pozdrawiam