11 bit publishing

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt wrz 20, 2016 10:45 am

Dzień dobry
Najważniejszą kompetencją tworzonego właśnie działu R&D będzie testowanie/weryfikowanie pomysłów/koncepcji na nasze własne gry. Nie każdy z pomysłów da się przecież "zapakować" do gry, żeby była ona interesująca, ładna wizualnie itp. Chodzi m.in. o ograniczenia technologiczne. Zespół będzie musiał już wczesnym etapie odsiewać chybione pomysły i wybierać tylko te, które rokują najlepiej, i które będą możliwe do produkcji.
Dział wydawniczy zajmuje się wydawaniem gier zewnętrznych studiów (wsparcie producentów, marketing, PR, negocjacje z dystrybutorami itp.). W jego kompetencjach też leży weryfikowanie gier, które doń trafiają ale są to już co najmniej gotowe koncepcje gier, prototypy bądź gry, które są już w produkcji.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt paź 14, 2016 2:16 pm

Dzień dobry,

"Beat Cop" przesunął się mocno na Q1'17, a gdzie aktualnie plasuje się w terminarzu wydawniczym "Tower 57"?
W zamierzeniach miał ukazać się na przełomie roku, ale to chyba też już nierealny termin.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt paź 14, 2016 4:10 pm

Dzień dobry
Plany wydawnicze wobec "Tower 57" nie zmieniły się.
Tytuł, tak jak zapowiadaliśmy w komunikacie bieżącym nr. 14/2016 z 15 sierpnia bieżącego roku, trafi na rynek w 2017 roku. Nie wiem, skąd wziął Pan termin premiery "Tower 57" na przełomie 2016/2017 roku.
Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn paź 17, 2016 12:34 pm

Faktycznie z "Tower 57" źle skojarzyłem wypowiedzi Prezesa.
Niemniej jednak celując z datą premiery, kierowałem się także sztandarową zasadą Spółki, którą miało byś startowanie z promocją tytułu na 6-8 miesięcy przed jego premierą.
"Beat Cop" teaser 21.04.16, premiera jak dobrze pójdzie Q1/wiosna 2017 (10-11 miesięcy)
"Tower 57" teaser 15.08.16, premiera 2017, w zasadzie trudno określić. Według tej zasady powinna mieć miejsce Q1'17. Przypomnę, że beta tej gry miała kolejną wersję rozwojową w czerwcu zeszłego roku. Szlifowanie indyka idzie bardzo długo.
"Frostpunk" teaser 30.08.16, premiera Q2'17.

Napięty plany wydawniczy. Trzymam kciuki.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

wt paź 18, 2016 11:10 am

Dzień dobry,

W wypowiedziach prasowych Pan Prezes mówił, że Wydawnictwo pracuje obecnie nad pozyskaniem kilku interesujących projektów a docelowa "wydajność" to jedna gra na kwartał.
Ile projektów (gier po podpisaniu umowy) Spółka może wspierać/promować jednocześnie? Z ilu osób dział wydawniczy składa się obecnie i czy to już jest docelowa obsada?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt paź 18, 2016 11:46 am

Dzien dobry
Cel, jakim jest wydawanie czterech gier zewnętrznych rocznie (jednej co kwartał), określamy jako średnioterminowy, po zrealizowaniu którego liczba premier (rocznie) może być większa. Oczywiście, wiązało to się będzie z rozbudową zespołu wydawniczego liczącego obecnie 7-10 osób. Taki zespół jest wystarczający do "obsłużenia" tytułów, które mamy w portfolio obecnie. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie, jaka będzie obsada docelowa zespołu wydawniczego bo jest to zależne od liczby tytułów, które będą wypuszczane na rynek. Przypomnę ponadto, że nasz zespół wydawniczy zajmuje się też wydawaniem naszych własnych tytułów, w tym oczywiście "Frostpunka".
Pozdrawiamy
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn paź 24, 2016 10:49 am

Dzień dobry,

Czy może zdarzyć się tak, że Tower 57 zostanie wydany przed Beat Cop? Czy też celem Spółki jest skupienie w Q1 się na komunikacji Beat Cop i Frostpunk a w Q2 Tower 57 i Frostpunk?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn paź 24, 2016 12:50 pm

Dzień dobry
Nie podajemy precyzyjnych terminów premier "Beat Copa", "Tower 57" i "Frostpunka" z kilku powodów. Daty premier są ważną częścią kampanii marketingowej każdej z gier. Nie mogą też kolidować z premierami podobnych produktów. Przede wszystkim jednak, nie chcemy zbyt szybko ujawniać tego typu informacji bo musimy być na 100 proc. pewni, że produkt jest skończony i najwyższej jakości. Dopiero wtedy, zgodnie z naszą strategią, produkt (gra) jest gotowy do sprzedaży. Jeśli, tak jak to ma miejsce z "Beat Copem", to założenie nie jest spełnione, producent gry dostaje więcej czasu, żeby usunąć niedociągnięcia.
Podsumowując, dopóki w oficjalnych przekazach posługujemy się jedynie ramowymi terminami premier (kwartalnymi a nie precyzyjnymi czyli wyznaczonymi na konkretny dzień) to ich kolejność może być bardzo różna.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr gru 14, 2016 12:48 pm

Dzień dobry,

Czy na ten moment, w procesie pozyskiwania tytułów dla wydawnictwa jest wystarczająco dużo prowadzonych rozmów/negocjacji by w 2017 roku Spółka wydała cztery gry (łącznie z Beat Cop i Tower 57)?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr gru 14, 2016 1:01 pm

Dzień dobry
Bieżący rok w 11 bit publishing mija pod znakiem znacznego wzrostu aktywności jeśli chodzi o liczbę nawiązywanych kontaktów ze studiami deweloperskimi, wyjazdów na imprezy branżowe oraz, co najważniejsze, prowadzonych rozmów w sprawie kolejnych projektów wydawniczych. Negocjacje są na różnych etapie zaawansowania i mocno wierzymy, że "Beat Cop" i "Tower 57" nie wyczerpują listy tytułów, które wydamy w 2017 roku. Budujemy też portfolio wydawnicze na 2018 rok a pozycje, które mamy "na radarze" są obiecujące.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ