11 bit publishing

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

czw sie 11, 2016 10:17 am

Pan Darek chyba na urlopie, ale wierzę, że niebawem dostaniemy pełen zestaw odpowiedzi na nurtujące nas kwestie.
Osobiście w temacie wydawnictwa fajna byłaby transparentność jaką zaprezentował Vivid, czyli prezentacja z tytułami i terminami premier.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw sie 11, 2016 3:12 pm

Urlop każdemu się należy... sam już trochę odpoczywałem więc inni też mogą :P
Sierpień w krajach południa to szczyt urlopowy dla tubylców (np. Włochy) stąd nieobecność usprawiedliwiona :lol:
A może powodem jest przygotowywanie sobie "biura" w nowej lokalizacji.... mówiło się kiedyś o kilku miesiącach. Myślę, że przeprowadzki można oczekiwać wrzesień-październik lecz nie można wykluczyć końca sierpnia lub zaraz po Wszystkich Świętych. Termin późniejszy chyba mniej prawdopodobny. Masz rację przydałby się jakiś roadmap z rocznym lub nieco więcej wyprzedzeniem. Dobrze aby terminarz był znany grubo przed końcem roku a nie dopiero pod koniec 1 kwartału br. Może coś poprawią w tym temacie. Ale na razie nie ma co narzekać ważne aby były projekty w imadle.
Vanguard
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 15, 2016 3:35 pm

pn sie 15, 2016 6:45 pm

W raportach spółka wspominała, że nad jedną z gier z Launchpada pracuje zespół z Hiszpanii. Pixwerk jest z Niemiec. Z wpisów na blogu Pixwerk można się domyśleć, że umowa na wydanie ich gry jest dość świeża - na pewno podpisana po lutym 2016. Czy to oznacza, że ten hiszpański projekt jest jeszcze nieujawniony, czy może to on został przycięty? :)
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sie 16, 2016 1:51 pm

Dzień dobry
Postaram się w jednym miejscu udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania z tego wątku.
Plan wydawniczy na 2017 rok nie jest zamknięty. Przypomnę, że umowy zawierane w ramach 11 bit publishing (d. 11 bit launchpad) mogą też dotyczyć tytułów na ostatnim etapie produkcji, które potrzebują tylko marketingowo/PR-owego wsparcia. Stąd czas pomiędzy parafowaniem umowy a premierą gry może być liczony w pojedynczych miesiącach. Zespół 11 bit publishing pracuje (negocjuje) kolejne ciekawe umowy wydawnicze, o których, mamy nadzieję, będziemy informować w przyszłości.
Studio Pixwerk ma siedzibę w Berlinie. Zatem umowa dotycząca "Tower 57" to zupełnie inny temat niż anonsowany wcześniej projekt "hiszpański", który na razie, z przyczyn leżących po stronie partnera, został odłożony na półkę. Liczymy na to, że gdy partner uporządkuje swoje sprawy, projekt wróci na tapetę.
Pozdrawiamy.
Vanguard
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 15, 2016 3:35 pm

wt sie 16, 2016 2:10 pm

Dziękuję za wyjaśnienia :) Tak właśnie sobie pomyślałem, że to jest świeższy temat, prawdopodobnie inspirowany sukcesem Enter the Gungeon ;)

Swoją drogą, to z wpisu na blogu Pixwerk wynika, że bardzo sobie cenią współpracę z Państwa wydawnictwem :)
Janus Corvinus
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm

czw sie 25, 2016 10:37 pm

Dogadajcie się z twórcami i wydajcie następujące gry:
80’s Overdrive, Badass Hero, Darkwood, Driftland: The Magic Revival, Inner Chains
czuję w kościach, że to będą dobre gry i mogą się dobrze sprzedać.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

pn wrz 12, 2016 8:49 am

Czy nowo tworzony dział R&D będzie częścią składową publisher czy samodzielnym ? Powstaje pytanie czy nie będą się dublować w zakresie kompetencji. Dział R&D ma typować projekty gier do produkcji i takie samo zadanie ma publisher. Czy dział R&D także będzie oceniał wyszukane przez publishera projekty czy publisher będzie je robił samodzielnie ?
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

wt wrz 13, 2016 12:01 pm

Nie chcę wchodzić w kompetencje Admina, ale sprawa wydaje się jasna . Oba działy tym się będą różniły ,że jeden będzie dbał o projekty innych deweloperów jako wydawca, a drugi dział o flagowce 11 bit studios tworzone samodzielnie przez 11 bit .
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

wt wrz 13, 2016 3:50 pm

No nie tak do końca. Ogólnie można się z tym zgodzić ale sam mam co do tego pewne wątpliwości stąd moje pytanie. Nie wiem czy dostaniemy na nie odpowiedź ale kompetencje się dość mocno pokrywają. Do tej pory robiono to dobrze ale czy tak będzie dalej ?
Pieniądze na produkcję i wsparcie będą szły ze spółki. Więc wolałbym aby decyzje podejmowała osoba najbardziej kompetentna. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby tak jak dotychczas aby Zarząd gremialnie typował najlepsze produkcje. Więc publisher wybierałby ich zdaniem najlepsze tak samo R&D a ostateczną decyzję podejmowałby Zarząd. Tak mi się wydaje. Tylko wolałbym mieć jasność jak to widzi spółka.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

wt wrz 13, 2016 3:59 pm

Zaczekajmy zatem na odpowiedź Pana Darka.
ODPOWIEDZ