11 bit publishing

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr maja 11, 2016 12:25 pm

Dzień dobry
Długa lista obiecujących spotkań i rozmów, które odbył nasz "wysłannik" w Brazylii, daje podstawy do optymizmu. Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty zaowocują też umowami biznesowymi ale na to potrzeba znacznie więcej czasu.
Pozdrawiamy.
Walec
Posty: 15
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 10:05 am

śr lip 13, 2016 4:23 pm

Dzień dobry

1.Kiedy możemy spodziewać się informacji o kolejnym projekcie w ramach działalności wydawniczej 11b zapowiadanym na marcowej konferencji?

2.W jakiej formie będziecie informować Państwo o nawiązaniu współpracy z kolejnymi potencjalnymi podmiotami, których gry chcielibyście wydać?

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Vanguard
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 15, 2016 3:35 pm

śr lip 13, 2016 6:04 pm

Walec pisze:2.W jakiej formie będziecie informować Państwo o nawiązaniu współpracy z kolejnymi potencjalnymi podmiotami, których gry chcielibyście wydać?
Dobre pytanie. Jak ta kwestia wygląda w kontekście nowych regulacji?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lip 14, 2016 12:59 pm

Dzień dobry
Zespół zarządzający 11 bit launchpad bardzo intensywnie szuka nowych gier do portfolio i równolegle prowadzi rozmowy z kilkoma studiami. Mamy nadzieję, że negocjacje zaowocują umowami wydawniczymi jeszcze w tym roku. Będziemy o nich informować stosownymi komunikatami giełdowymi.
Na marcowej konferencji prasowej zapowiedzieliśmy wydanie kolejnej gry w ramach 11 bit launchpad na przełomie 2016/2017 r. Plany te pozostają aktualne. Żeby dobrze wypromować grę indie potrzeba ok. 6 miesięcy (plus/minus 1-2 miesiące). Z tego wynika, że w III kwartale powinniśmy zacząć "pracować" marketingowo nad kolejnym tytułem. Chciałbym jednak stanowczo podkreślić, że jest to tylko ramowy harmonogram, który może jeszcze ulec zmianie z wielu powodów. Aczkolwiek 6-miesięczny okres działań marketingowych poprzedzających premierę to standard, który zamierzamy stosować w 11 bit launchpad dla każdego z kolejnych tytułów.
Pozdrawiamy,
Walec
Posty: 15
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 10:05 am

czw lip 14, 2016 2:11 pm

Admin pisze:Dzień dobry
Zespół zarządzający 11 bit launchpad bardzo intensywnie szuka nowych gier do portfolio i równolegle prowadzi rozmowy z kilkoma studiami. Mamy nadzieję, że negocjacje zaowocują umowami wydawniczymi jeszcze w tym roku. Będziemy o nich informować stosownymi komunikatami giełdowymi.
Na marcowej konferencji prasowej zapowiedzieliśmy wydanie kolejnej gry w ramach 11 bit launchpad na przełomie 2016/2017 r. Plany te pozostają aktualne. Żeby dobrze wypromować grę indie potrzeba ok. 6 miesięcy (plus/minus 1-2 miesiące). Z tego wynika, że w III kwartale powinniśmy zacząć "pracować" marketingowo nad kolejnym tytułem. Chciałbym jednak stanowczo podkreślić, że jest to tylko ramowy harmonogram, który może jeszcze ulec zmianie z wielu powodów. Aczkolwiek 6-miesięczny okres działań marketingowych poprzedzających premierę to standard, który zamierzamy stosować w 11 bit launchpad dla każdego z kolejnych tytułów.
Pozdrawiamy,

Informacja odnośnie 6 miesięcy jako optymalnego okresu na wypromowanie gry padła wcześniej - mnie interesuje bardziej informacja ile gier z lunchpada zespół nim zarządzający jest w stanie promować równolegle na chwilę obecną tak aby było to robione optymalnie - 2, 3 czy wiecej? Jakie są tutaj ograniczenia z Państwa strony (nakład do określonej kwoty, zespół ludzi niezbędny do ogarnięcia jednej 'promocji', inne - jakie?)?

Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lip 14, 2016 2:51 pm

Dzień dobry
Naszą intencją jest docelowo wydawać w ramach 11 bit launchpad 3-4 tytuły rocznie. Zespół 11 bit launchpad, wsparty pionem marketingu 11 bit studios (został wzmocniony w ostatnich miesiącach), jest w stanie "obsłużyć" właśnie tyle premier. Zasoby pieniężne posiadane przez Spółkę dobitnie pokazują, że pieniądze nie są problemem. Wąskim gardłem jest podaż ciekawych projektów wydawniczych (stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko bo chcemy, żeby nasza Spółka kojarzona była z wysokiej jakości tytułami). Ich pozyskiwanie wymaga wielu wysiłków i starań, w tym licznych podróży służbowych, długich negocjacji itp.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt sie 05, 2016 3:08 pm

Dzień dobry,

Kiedy planujecie Państwo ujawnić drugi tytuł w ramach LP którego wydanie jest/było planowane na przełomie roku - czy będzie to już Gamescom?

pozdrawiam
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

sob sie 06, 2016 11:46 pm

@real
W artykule na stockwatch Spółka potwierdziła, że na gamescomie rozpocznie się kampania promocyjna drugiego tytułu.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

ndz sie 07, 2016 11:29 pm

Panie Darku,

Czy możemy oczekiwać premiery drugiej gry z LP w Q1 2017?

pozdrawiam
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw sie 11, 2016 9:29 am

Czy znany jest już pełny program wydawniczy na rok 2017 ?
Czy i ewentualnie kiedy spółka to ogłosi ? Czy macie już docelową ilość (3-5) projektów ?
ODPOWIEDZ