Dzień dobry
Długa lista obiecujących spotkań i rozmów, które odbył nasz "wysłannik" w Brazylii, daje podstawy do optymizmu. Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty zaowocują też umowami biznesowymi ale na to potrzeba znacznie więcej czasu.
Pozdrawiamy.
11 bit publishing
Dzień dobry
1.Kiedy możemy spodziewać się informacji o kolejnym projekcie w ramach działalności wydawniczej 11b zapowiadanym na marcowej konferencji?
2.W jakiej formie będziecie informować Państwo o nawiązaniu współpracy z kolejnymi potencjalnymi podmiotami, których gry chcielibyście wydać?
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
1.Kiedy możemy spodziewać się informacji o kolejnym projekcie w ramach działalności wydawniczej 11b zapowiadanym na marcowej konferencji?
2.W jakiej formie będziecie informować Państwo o nawiązaniu współpracy z kolejnymi potencjalnymi podmiotami, których gry chcielibyście wydać?
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Dzień dobry
Zespół zarządzający 11 bit launchpad bardzo intensywnie szuka nowych gier do portfolio i równolegle prowadzi rozmowy z kilkoma studiami. Mamy nadzieję, że negocjacje zaowocują umowami wydawniczymi jeszcze w tym roku. Będziemy o nich informować stosownymi komunikatami giełdowymi.
Na marcowej konferencji prasowej zapowiedzieliśmy wydanie kolejnej gry w ramach 11 bit launchpad na przełomie 2016/2017 r. Plany te pozostają aktualne. Żeby dobrze wypromować grę indie potrzeba ok. 6 miesięcy (plus/minus 1-2 miesiące). Z tego wynika, że w III kwartale powinniśmy zacząć "pracować" marketingowo nad kolejnym tytułem. Chciałbym jednak stanowczo podkreślić, że jest to tylko ramowy harmonogram, który może jeszcze ulec zmianie z wielu powodów. Aczkolwiek 6-miesięczny okres działań marketingowych poprzedzających premierę to standard, który zamierzamy stosować w 11 bit launchpad dla każdego z kolejnych tytułów.
Pozdrawiamy,
Zespół zarządzający 11 bit launchpad bardzo intensywnie szuka nowych gier do portfolio i równolegle prowadzi rozmowy z kilkoma studiami. Mamy nadzieję, że negocjacje zaowocują umowami wydawniczymi jeszcze w tym roku. Będziemy o nich informować stosownymi komunikatami giełdowymi.
Na marcowej konferencji prasowej zapowiedzieliśmy wydanie kolejnej gry w ramach 11 bit launchpad na przełomie 2016/2017 r. Plany te pozostają aktualne. Żeby dobrze wypromować grę indie potrzeba ok. 6 miesięcy (plus/minus 1-2 miesiące). Z tego wynika, że w III kwartale powinniśmy zacząć "pracować" marketingowo nad kolejnym tytułem. Chciałbym jednak stanowczo podkreślić, że jest to tylko ramowy harmonogram, który może jeszcze ulec zmianie z wielu powodów. Aczkolwiek 6-miesięczny okres działań marketingowych poprzedzających premierę to standard, który zamierzamy stosować w 11 bit launchpad dla każdego z kolejnych tytułów.
Pozdrawiamy,
Admin pisze:Dzień dobry
Zespół zarządzający 11 bit launchpad bardzo intensywnie szuka nowych gier do portfolio i równolegle prowadzi rozmowy z kilkoma studiami. Mamy nadzieję, że negocjacje zaowocują umowami wydawniczymi jeszcze w tym roku. Będziemy o nich informować stosownymi komunikatami giełdowymi.
Na marcowej konferencji prasowej zapowiedzieliśmy wydanie kolejnej gry w ramach 11 bit launchpad na przełomie 2016/2017 r. Plany te pozostają aktualne. Żeby dobrze wypromować grę indie potrzeba ok. 6 miesięcy (plus/minus 1-2 miesiące). Z tego wynika, że w III kwartale powinniśmy zacząć "pracować" marketingowo nad kolejnym tytułem. Chciałbym jednak stanowczo podkreślić, że jest to tylko ramowy harmonogram, który może jeszcze ulec zmianie z wielu powodów. Aczkolwiek 6-miesięczny okres działań marketingowych poprzedzających premierę to standard, który zamierzamy stosować w 11 bit launchpad dla każdego z kolejnych tytułów.
Pozdrawiamy,
Informacja odnośnie 6 miesięcy jako optymalnego okresu na wypromowanie gry padła wcześniej - mnie interesuje bardziej informacja ile gier z lunchpada zespół nim zarządzający jest w stanie promować równolegle na chwilę obecną tak aby było to robione optymalnie - 2, 3 czy wiecej? Jakie są tutaj ograniczenia z Państwa strony (nakład do określonej kwoty, zespół ludzi niezbędny do ogarnięcia jednej 'promocji', inne - jakie?)?
Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie.
Dzień dobry
Naszą intencją jest docelowo wydawać w ramach 11 bit launchpad 3-4 tytuły rocznie. Zespół 11 bit launchpad, wsparty pionem marketingu 11 bit studios (został wzmocniony w ostatnich miesiącach), jest w stanie "obsłużyć" właśnie tyle premier. Zasoby pieniężne posiadane przez Spółkę dobitnie pokazują, że pieniądze nie są problemem. Wąskim gardłem jest podaż ciekawych projektów wydawniczych (stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko bo chcemy, żeby nasza Spółka kojarzona była z wysokiej jakości tytułami). Ich pozyskiwanie wymaga wielu wysiłków i starań, w tym licznych podróży służbowych, długich negocjacji itp.
Pozdrawiamy.
Naszą intencją jest docelowo wydawać w ramach 11 bit launchpad 3-4 tytuły rocznie. Zespół 11 bit launchpad, wsparty pionem marketingu 11 bit studios (został wzmocniony w ostatnich miesiącach), jest w stanie "obsłużyć" właśnie tyle premier. Zasoby pieniężne posiadane przez Spółkę dobitnie pokazują, że pieniądze nie są problemem. Wąskim gardłem jest podaż ciekawych projektów wydawniczych (stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko bo chcemy, żeby nasza Spółka kojarzona była z wysokiej jakości tytułami). Ich pozyskiwanie wymaga wielu wysiłków i starań, w tym licznych podróży służbowych, długich negocjacji itp.
Pozdrawiamy.