Ostatnio znalazłem interesujący wywiad z panem prezesem - http://30-lat-pozniej.blogspot.com/2014 ... rynku.html
Poruszono w nim kilka interesujących kwestii i w związku z tym prosiłbym o ich doprecyzowanie.
1. Widoczność i recenzje Anomaly Defenders - wg. mnie na chwile obecną wcale nie wygląda to tak różowo, gra jest oceniania dobrze ale w zasadzie nie istnieje poza małymi serwisami - ekspozycja w porównaniu do A2 na tym samym etapie jest znikoma. Czy taki stan wynika z taktyki/decyzji spółki - np. brak agresywnego marketingu, czy też gra na razie nie jest zauważana przez bardziej popularne media?
2. Jak to jest z tymi premierami na ten rok? Mowa jest o 3 własnych grach, które ukażą się w tym roku - czy wliczamy w to też Anomaly Defenders? Z kolejnego zdania o A2 na PS4 wynika, że jest ono piątą grą czyli, AD to jest ta czwarta - zgadza się? Jeśli tak, to czy to oznacza, że poza TWoM macie w planach jeszcze 2 gry na ten rok?
3. Anomaly Korea zwróciła się w 3 dni - można wiedzieć jaki miała budżet?
Dziękuje za odpowiedzi.
Interesujący artykuł
Prezesem jest Grzegorz Miechowski, nie Paweł.
1. Gra ma miękki start, planujemy trochę inne akcje promocyjne niż kampanie w wielkich mediach (tam nie są zainteresowani grami typu TD) i wydawanie na wielu platformach (w tym mobilnych, oczywiście).
2. Mamy premiery 2 własnych gier (Anomaly Defenders oraz TWOM) a także Anomaly 2 na PS4. Do tego 2 gry wydane przez 11 bit launchpad (Spacecom i jedna jeszcze niezapowiedziana).
3. Te 3 dni to jest tylko taki lekki szacunek w stylu "o ile dobrze pamiętam". Gra po wydaniu była również rozwijana na inne platformy (np. BlackBerry) a w końcu trafiła na Steama. Gra - w procentach - była jednym z najbardziej dochodowych projektów.
pozdr.
1. Gra ma miękki start, planujemy trochę inne akcje promocyjne niż kampanie w wielkich mediach (tam nie są zainteresowani grami typu TD) i wydawanie na wielu platformach (w tym mobilnych, oczywiście).
2. Mamy premiery 2 własnych gier (Anomaly Defenders oraz TWOM) a także Anomaly 2 na PS4. Do tego 2 gry wydane przez 11 bit launchpad (Spacecom i jedna jeszcze niezapowiedziana).
3. Te 3 dni to jest tylko taki lekki szacunek w stylu "o ile dobrze pamiętam". Gra po wydaniu była również rozwijana na inne platformy (np. BlackBerry) a w końcu trafiła na Steama. Gra - w procentach - była jednym z najbardziej dochodowych projektów.
pozdr.