Dzień dobry,
Macie zamiar reklamować ave i fp2?
Premiera avy nie długo a wishlista stoi w miejscu.
Czy brak jakiejkolwiek słyszalnej reklamy to działanie zaplanowane?
Reklama gier
Szanowny Panie,
W naszych działaniach marketingowych staramy się działać proporcjonalnie do budżetu danej produkcji. Dodatkowo, biorąc pod uwagę specyfikę naszych gier stawiamy raczej na kanały dedykowane, na których możemy znaleźć potencjalnych nabywców naszych gier, niż na masową kampanię skierowaną do ogółu graczy. Przykładem takich działań może być chociażby nasza seria Frostpunk 2 City Unbound na YouTubie, której pierwszy odcinek w dwa tygodnie od premiery uzyskał 57 tys wyświetleń. Ponadto, na początku lipca, pozytywnie na rozpoznawalność naszej marki wpłynął sukces sprzedażowy "Frostpunka" podczas Steam Summer Sale, dzięki czemu sequel tej gry znajduje się dziś na trzeciej pozycji nadchodzących gier najczęściej dodawanych do wishlisty Steam.
Jeżeli chodzi zaś o “Creatures of Ava” to podobnie, publikowaliśmy filmiki mające przedstawić świat mechanikę gry potencjalnym graczom i również spotkały się one z pozytywnym przyjęciem. Ponadto promocji gry pomaga fakt, że jej premiera jest obecnie jedną z trzech zapowiedzianych na XBOX Game Pass na sierpień, dzięki czemu zwracają na nią uwagę media branżowe.
Pozdrawiamy
W naszych działaniach marketingowych staramy się działać proporcjonalnie do budżetu danej produkcji. Dodatkowo, biorąc pod uwagę specyfikę naszych gier stawiamy raczej na kanały dedykowane, na których możemy znaleźć potencjalnych nabywców naszych gier, niż na masową kampanię skierowaną do ogółu graczy. Przykładem takich działań może być chociażby nasza seria Frostpunk 2 City Unbound na YouTubie, której pierwszy odcinek w dwa tygodnie od premiery uzyskał 57 tys wyświetleń. Ponadto, na początku lipca, pozytywnie na rozpoznawalność naszej marki wpłynął sukces sprzedażowy "Frostpunka" podczas Steam Summer Sale, dzięki czemu sequel tej gry znajduje się dziś na trzeciej pozycji nadchodzących gier najczęściej dodawanych do wishlisty Steam.
Jeżeli chodzi zaś o “Creatures of Ava” to podobnie, publikowaliśmy filmiki mające przedstawić świat mechanikę gry potencjalnym graczom i również spotkały się one z pozytywnym przyjęciem. Ponadto promocji gry pomaga fakt, że jej premiera jest obecnie jedną z trzech zapowiedzianych na XBOX Game Pass na sierpień, dzięki czemu zwracają na nią uwagę media branżowe.
Pozdrawiamy
Witam,
To trochę żenujące, że dział PR i marketingu nie potrafi wykorzystać tak doskonałej okazji do reklamy gry jaką daje szereg nominacji do najważniejszych nagród na gamescomie dla FP2 i The Alters. Na twitterze obu gier błoga cisza…
Pozdrawiam
To trochę żenujące, że dział PR i marketingu nie potrafi wykorzystać tak doskonałej okazji do reklamy gry jaką daje szereg nominacji do najważniejszych nagród na gamescomie dla FP2 i The Alters. Na twitterze obu gier błoga cisza…
Pozdrawiam
Dzień dobry,
Stosowna informacja o nominacjach dla naszych tytułów w kilku kategoriach, wzbogacona dedykowanymi assetami graficznymi, trafi do mediów społecznościowych razem z otwarciem głosowania, czyli w środę 21 sierpnia. Chcemy w ten sposób zwiększyć nasze szanse
.
Proszę trzymać za nas kciuki w piątek 23 sierpnia, o godz. 16.00, gdy w Kolonii będą ogłaszani zwycięzcy w poszczególnych kategoriach.
Pozdrawiamy
Stosowna informacja o nominacjach dla naszych tytułów w kilku kategoriach, wzbogacona dedykowanymi assetami graficznymi, trafi do mediów społecznościowych razem z otwarciem głosowania, czyli w środę 21 sierpnia. Chcemy w ten sposób zwiększyć nasze szanse

Proszę trzymać za nas kciuki w piątek 23 sierpnia, o godz. 16.00, gdy w Kolonii będą ogłaszani zwycięzcy w poszczególnych kategoriach.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Ponawiam pytanie
Udało się zdobyć podium na targach ok fajnie i gratuluję.
Ale poza X i yt są też inne kanały w których można się reklamować, z tego co widzę to nie tylko ja zauważam brak reklamy.
Dobry produkt nie wystarczy żeby się rozreklamował tym bardziej w tych czasach.
Pozdrawiam
Ponawiam pytanie
Udało się zdobyć podium na targach ok fajnie i gratuluję.
Ale poza X i yt są też inne kanały w których można się reklamować, z tego co widzę to nie tylko ja zauważam brak reklamy.
Dobry produkt nie wystarczy żeby się rozreklamował tym bardziej w tych czasach.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
"Frostpunk 2", ze względu na swoją tematykę i trudność rozgrywki, nie jest produktem dedykowanym dla masowego/niedzielnego gracza, który szuka prostej i lekkiej rozrywki. Stąd również promowanie gry musi skupiać się na miejscach/mediach/serwisach, gdzie nasi potencjalni gracze są obecni. To są mocno targetowane reklamy. Oczywiście, moglibyśmy wydać na promocję i marketing dowolną ilość pieniędzy, ale czy przełożyłoby to się liniowo na wolumeny sprzedaży? Śmiemy wątpić.
Pozdrawiamy
"Frostpunk 2", ze względu na swoją tematykę i trudność rozgrywki, nie jest produktem dedykowanym dla masowego/niedzielnego gracza, który szuka prostej i lekkiej rozrywki. Stąd również promowanie gry musi skupiać się na miejscach/mediach/serwisach, gdzie nasi potencjalni gracze są obecni. To są mocno targetowane reklamy. Oczywiście, moglibyśmy wydać na promocję i marketing dowolną ilość pieniędzy, ale czy przełożyłoby to się liniowo na wolumeny sprzedaży? Śmiemy wątpić.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Premiera "Frostpunka 2" zbliża się dużymi krokami co oznacza intensyfikację kampanii marketingowej. Jej częścią są różnego rodzaju materiały filmowe, które będą publikowane z dużą częstotliwością. Nie możemy zdradzać szczegółów, ale możemy zapewnić, że będzie się działo....
Pozdrawiamy
Premiera "Frostpunka 2" zbliża się dużymi krokami co oznacza intensyfikację kampanii marketingowej. Jej częścią są różnego rodzaju materiały filmowe, które będą publikowane z dużą częstotliwością. Nie możemy zdradzać szczegółów, ale możemy zapewnić, że będzie się działo....
Pozdrawiamy
To "zbliża się dużymi krokami" czy będzie miała miejsce 20.09.2024r. ?Admin pisze: ↑czw wrz 05, 2024 10:27 am Dzień dobry,
Premiera "Frostpunka 2" zbliża się dużymi krokami co oznacza intensyfikację kampanii marketingowej. Jej częścią są różnego rodzaju materiały filmowe, które będą publikowane z dużą częstotliwością. Nie możemy zdradzać szczegółów, ale możemy zapewnić, że będzie się działo....
Pozdrawiamy