No bez żartów.Invincible od początku skreślałem wiedzą o tym moi dyskutanci. Co się okazało się na premierze wiemy. Thrauma wydawała mi się ciężką lokalizacją szansą była sfera medium. Po zachwytach uwierzyłem w sprzedaż jakieś 400-500tyś w rok. Jak widać i to za wiele. Wiele tematów z różnych konferencji nie zyskało odzwierciedlenia w rzeczywistości.
Dla przykładu z 2015 11bit miało być za kilka lat jak Paradox (5-6mld) nie prędko to nastąpi - raczej nie wcześniej niż 2028-30. Sądząc po zaangażowaniu Bitów nie było perspektyw na duże zyski - niestety. Sam bym marzył o sprzedaż FP2 - choć w połowie Manor po 14 dniach. Nabili już pewnie ponad 2 mln szt. Bardzo byłbym zadowolony z 1mln po 10-14 dniach dla FP2. Nawet analitycy przewidują 0,9mln w kwartale. Liczę na więcej nawet bez uwzględniania GP. Czy tak będzie poznamy z 3 miesiące
Indika
Dzień dobry,
Z racji na zupełnie różne gatunki, które reprezentują przywołane przez Pana tytuły oraz różne grupy docelowe, ciężko nam wrzucać je do jednego worka. Oczywiście, z perspektywy biznesowej, najlepiej oceniamy wydanie "INDIKI" gdzie najszybciej osiągnęliśmy recoup. W przypadku "Creatures of Ava" ważnym wsparciem, jeśli chodzi o zwrot z inwestycji, jest Game Pass bo bieżąca sprzedaż jest "średnia". "The Thaumaturge" jest historycznie najdroższą grą z naszego wydawnictwa i potrzebuje jeszcze sporo czasu, żeby się zwrócić.
Pozdrawiamy
Z racji na zupełnie różne gatunki, które reprezentują przywołane przez Pana tytuły oraz różne grupy docelowe, ciężko nam wrzucać je do jednego worka. Oczywiście, z perspektywy biznesowej, najlepiej oceniamy wydanie "INDIKI" gdzie najszybciej osiągnęliśmy recoup. W przypadku "Creatures of Ava" ważnym wsparciem, jeśli chodzi o zwrot z inwestycji, jest Game Pass bo bieżąca sprzedaż jest "średnia". "The Thaumaturge" jest historycznie najdroższą grą z naszego wydawnictwa i potrzebuje jeszcze sporo czasu, żeby się zwrócić.
Pozdrawiamy