Indika
Dzień dobry,
Z racji na tematykę, nie wykluczałbym, że diabeł maczał palce w przyspieszeniu premiery gry, której jest jednym z bohaterów
A na poważnie, w ocenie naszego działu marketingu i business developmentu, wcześniejsza data premiery "INDIKI", w wersji na komputery PC, wydaje się być korzystniejsza z komercyjnego punktu widzenia. Czy tak będzie, to się dopiero okaże.
Pozdrawiamy
Z racji na tematykę, nie wykluczałbym, że diabeł maczał palce w przyspieszeniu premiery gry, której jest jednym z bohaterów
A na poważnie, w ocenie naszego działu marketingu i business developmentu, wcześniejsza data premiery "INDIKI", w wersji na komputery PC, wydaje się być korzystniejsza z komercyjnego punktu widzenia. Czy tak będzie, to się dopiero okaże.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Czy planujecie jakaś reklamę tej gry?
Czy ona jest reklamowana w miejscach o których nie mam pojęcia?
Zauważyłem jedynie parę trailerow na yt + waszym fanpage na Fb?
Nie zastanawialiście się nad zwiększeniem wydatków na reklamę?
Ciężko kogoś przekonać do gry gdy nie ma o niej pojęcia. Pozdrawiam
Czy planujecie jakaś reklamę tej gry?
Czy ona jest reklamowana w miejscach o których nie mam pojęcia?
Zauważyłem jedynie parę trailerow na yt + waszym fanpage na Fb?
Nie zastanawialiście się nad zwiększeniem wydatków na reklamę?
Ciężko kogoś przekonać do gry gdy nie ma o niej pojęcia. Pozdrawiam
Dzień dobry,
"INDIKA" to relatywnie niewielka i niszowa gra stąd również kampania marketingowa musi być mocno "targetowana". I taka właśnie jest. Przy tego typu produkcjach marketing celowany w masowego odbiorcę, poprzez płatne reklamy (duże kampanie promocyjne), bilboardy, itp. byłby zwykłym przepalaniem pieniędzy.
Proszę oczekiwać kolejnych materiałów reklamowych w najbliższych dniach, w tym nowego trailera, streamów z rozgrywki oraz oczywiście recenzji mediów branżowych po zdjęciu embarga.
Pozdrawiamy
"INDIKA" to relatywnie niewielka i niszowa gra stąd również kampania marketingowa musi być mocno "targetowana". I taka właśnie jest. Przy tego typu produkcjach marketing celowany w masowego odbiorcę, poprzez płatne reklamy (duże kampanie promocyjne), bilboardy, itp. byłby zwykłym przepalaniem pieniędzy.
Proszę oczekiwać kolejnych materiałów reklamowych w najbliższych dniach, w tym nowego trailera, streamów z rozgrywki oraz oczywiście recenzji mediów branżowych po zdjęciu embarga.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Co do zasady zgoda natomiast pamiętam (o ile pamięć mnie nie myli jak na konferencji z inwestorami w momencie kiedy Indika była jeszcze znana jako projekt N była przedstawiana jako duża gra porównywalna do thaumaturga i invincible. Ja wiem że "rozmiar" gry można rozumieć na różne sposoby natomiast mam wrażenie że trochę to było niepotrzebne i sprawiało wrażenie że mówimy o grze o większym potencjale komercyjnym, nie jestem w tym odosobniony bo między innymi w rekomendacjach analityków giełdowych pojawiały się podobne głosy.
Nie zmienia to faktu że ja akurat czekam na tą grę, ostatni trailer był świetny.
Zdecydowanie największy przyrost followersów był na festiwalu dem, więc gra jako taka się broni ale może faktycznie ciężko ją "sprzedać" przy pomocy klasycznego marketingu. Invincible i thaumaturg wydawały się mieć większy potencjał ale wyszło średnio mam nadzieję. że tutaj będzie na odwrót, trzymam kciuki za udaną premierę.
Co do zasady zgoda natomiast pamiętam (o ile pamięć mnie nie myli jak na konferencji z inwestorami w momencie kiedy Indika była jeszcze znana jako projekt N była przedstawiana jako duża gra porównywalna do thaumaturga i invincible. Ja wiem że "rozmiar" gry można rozumieć na różne sposoby natomiast mam wrażenie że trochę to było niepotrzebne i sprawiało wrażenie że mówimy o grze o większym potencjale komercyjnym, nie jestem w tym odosobniony bo między innymi w rekomendacjach analityków giełdowych pojawiały się podobne głosy.
Nie zmienia to faktu że ja akurat czekam na tą grę, ostatni trailer był świetny.
Zdecydowanie największy przyrost followersów był na festiwalu dem, więc gra jako taka się broni ale może faktycznie ciężko ją "sprzedać" przy pomocy klasycznego marketingu. Invincible i thaumaturg wydawały się mieć większy potencjał ale wyszło średnio mam nadzieję. że tutaj będzie na odwrót, trzymam kciuki za udaną premierę.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lut 08, 2024 1:05 pm
Zgadzam się w 100%
Narracja o małej niszowej grze pojawiła się dużo później i apetyty rynkowe gdy znana była jako "N" były zupełnie inne. Gdyby komunikacja od początku informowała że potencjał zbliżony do SOTC to reakcja byłaby inna, ale w obecnym przypadku ciężko o cokolwiek innego niż rozczarowanie
Narracja o małej niszowej grze pojawiła się dużo później i apetyty rynkowe gdy znana była jako "N" były zupełnie inne. Gdyby komunikacja od początku informowała że potencjał zbliżony do SOTC to reakcja byłaby inna, ale w obecnym przypadku ciężko o cokolwiek innego niż rozczarowanie
Nie wiem o czym Wy piszecie - chyba o innej spółce i grze.ja - a z racji sporego udziału spółki w portfelu czytam prawie wszystko mające znaczenie - jakoś nie odebrałem tego projektu jako znaczący. Możesz wskazać jakieś materiały obiecujące duży sukces - ja jakoś takich nie widziałem.
Każda gra może zaskoczyć na plus jak i minus. Przykładem chociażby Invivcible.
Jednak traktowanie wróżeń z fusów niektórych analityków jest niepoważne. Wystarczy spojrzeć jak "ci analitycy" co tydzień zmieniają zdanie na temat spółek.
Dla mnie Indyk "był do odhaczenie" jako pozycja w portfolio z perspektywą dalszej współpracy nad większym projektem.
Bitowcy poszukują zdolnych zespołów z unikalnymi projektami z którymi można wiązać większe nadzieje. Jak widać sama innowacyjność ma bardzo umiarkowany odzew od graczy.
Tradycyjny nurt typu Cywilizacja potrafi przynieść nadspodziewany sukces co widać po Manor Lords. To wskazówka dla spółki na przyszłość.Eksperymenty już były. Teraz trzeba bardziej skupić się na tym co przynosi większą sprzedaż. Promowanie historii kraju czy Lema godne pochwały. Jednak gry z terenu kraju są znacznie mniej atrakcyjne niż np Lpndyn .... no chyba, że jest to klon Cywilizacji.
Każda gra może zaskoczyć na plus jak i minus. Przykładem chociażby Invivcible.
Jednak traktowanie wróżeń z fusów niektórych analityków jest niepoważne. Wystarczy spojrzeć jak "ci analitycy" co tydzień zmieniają zdanie na temat spółek.
Dla mnie Indyk "był do odhaczenie" jako pozycja w portfolio z perspektywą dalszej współpracy nad większym projektem.
Bitowcy poszukują zdolnych zespołów z unikalnymi projektami z którymi można wiązać większe nadzieje. Jak widać sama innowacyjność ma bardzo umiarkowany odzew od graczy.
Tradycyjny nurt typu Cywilizacja potrafi przynieść nadspodziewany sukces co widać po Manor Lords. To wskazówka dla spółki na przyszłość.Eksperymenty już były. Teraz trzeba bardziej skupić się na tym co przynosi większą sprzedaż. Promowanie historii kraju czy Lema godne pochwały. Jednak gry z terenu kraju są znacznie mniej atrakcyjne niż np Lpndyn .... no chyba, że jest to klon Cywilizacji.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lut 08, 2024 1:05 pm
Baks,baks pisze: ↑wt maja 07, 2024 9:57 amNie wiem o czym Wy piszecie - chyba o innej spółce i grze.ja - a z racji sporego udziału spółki w portfelu czytam prawie wszystko mające znaczenie - jakoś nie odebrałem tego projektu jako znaczący. Możesz wskazać jakieś materiały obiecujące duży sukces - ja jakoś takich nie widziałem.
Prezes na konferencji mówił że to gra wielkości Thaumaturge i Invincible
Wydaje mi się że dosyć precyzyjnie napisaliśmy o co nam chodzi. Na konferencji inwestorskiej projekt N czyli Indika był opisany jako duża gra, rozmiarem porównywalna do thaumaturga i invincible. Po ogłoszeniu już narracja się zmieniła.
Uważam że sposób w jaki ta gra była komunikowana inwestorom był niekonsekwentny. Nie jest to jakaś wielka krytyka, sam napisałem że mnie akurat ta gra zainteresowała ot po prostu uwaga na przyszłość, wiem że czasem trudno jest powiedzieć coś sensownego kiedy jest tylko nazwa kodowa, nie można nic zdradzić a inwestorzy dopytują ale moim zdaniem w tym wypadku było to niepotrzebne.
Uważam że sposób w jaki ta gra była komunikowana inwestorom był niekonsekwentny. Nie jest to jakaś wielka krytyka, sam napisałem że mnie akurat ta gra zainteresowała ot po prostu uwaga na przyszłość, wiem że czasem trudno jest powiedzieć coś sensownego kiedy jest tylko nazwa kodowa, nie można nic zdradzić a inwestorzy dopytują ale moim zdaniem w tym wypadku było to niepotrzebne.