Dzień dobry,
Plan wydania "The Alters" w wersji na komputery PC i konsole w kilka tygodni po premierze "Frostpunka 2" jest aktualny. Przygotowania do premiery idą pełną parą i niedługo podzielimy się z fanami informacją, kiedy będą mogli zagrać w ten tytuł.
Pozdrawiamy
The Alters
Dzień dobry,
Spółka dokłada wszelkich starań, żeby dostarczać graczom wysokojakościowe produkty. Są wszechstronnie testowane, żeby wyeliminować niedociągnięcia techniczne, które są nieuniknione w tego typu produkcjach.
Nie czujemy się jednak władni, żeby oceniać dzisiaj, czy premiera "The Alters" wypadnie lepiej niż "Frostpunka 2". O tym zdecydują gracze.
Pozdrawiamy
Spółka dokłada wszelkich starań, żeby dostarczać graczom wysokojakościowe produkty. Są wszechstronnie testowane, żeby wyeliminować niedociągnięcia techniczne, które są nieuniknione w tego typu produkcjach.
Nie czujemy się jednak władni, żeby oceniać dzisiaj, czy premiera "The Alters" wypadnie lepiej niż "Frostpunka 2". O tym zdecydują gracze.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Nie wiem, co rozumie Pan poprzez określenie "znaczne" kwoty. Jeśli w grę mają wchodzić pieniądze porównywalne z budżetem produkcyjnym "The Alters" to z pewnością nasze nakłady na marketing tego tytułu będą mniejsze. Zakładamy jednak, że dotrzemy z przekazem (różnymi kanałami) do wszystkich potencjalnie zainteresowanych zakupem "The Alters".
Oczywiście, mamy bardzo dobrze zaplanowane dalsze działania rozwojowe związane z "The Alters", żeby wydłużyć cykl życia i monetyzacji tego produktu. DLC są ważnym elementem tej strategii.
Pozdrawiamy
Nie wiem, co rozumie Pan poprzez określenie "znaczne" kwoty. Jeśli w grę mają wchodzić pieniądze porównywalne z budżetem produkcyjnym "The Alters" to z pewnością nasze nakłady na marketing tego tytułu będą mniejsze. Zakładamy jednak, że dotrzemy z przekazem (różnymi kanałami) do wszystkich potencjalnie zainteresowanych zakupem "The Alters".
Oczywiście, mamy bardzo dobrze zaplanowane dalsze działania rozwojowe związane z "The Alters", żeby wydłużyć cykl życia i monetyzacji tego produktu. DLC są ważnym elementem tej strategii.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Niestety, nie ujawniamy budżetu marketingowego dla "The Alters".
Jeśli chodzi o premierę tytułu na platformę Switch 2 to przypomnę, że w DNA naszej Spółki jest maksymalne wydłużanie cyklu życia i monetyzacji każdej gry. W działania tego rodzaju wpisuje się wydawanie gier na każdej, dostępnej na rynku w danym momencie platformie sprzętowej oczywiście pod warunkiem, że platforma "pociągnie" grę bez uszczerbku na jej jakości.
Pozdrawiamy
Niestety, nie ujawniamy budżetu marketingowego dla "The Alters".
Jeśli chodzi o premierę tytułu na platformę Switch 2 to przypomnę, że w DNA naszej Spółki jest maksymalne wydłużanie cyklu życia i monetyzacji każdej gry. W działania tego rodzaju wpisuje się wydawanie gier na każdej, dostępnej na rynku w danym momencie platformie sprzętowej oczywiście pod warunkiem, że platforma "pociągnie" grę bez uszczerbku na jej jakości.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Nie ujawniamy dokładnych kwot przeznaczanych na projekty własne i z wydawnictwa w rozbiciu na każdy projekt. Przypomnę jedynie, że łączna wartość nakładów na niezakończone prace rozwojowe (czyli łącznie na wszystkie gry własne i z wydawnictwa) na dzień 30 czerwca 2024 roku wynosiła 155 107 159 PLN. To są dane z naszego Raportu półrocznego za I półrocze 2024 roku (Nota 2.3). Oczywiście, nakłady na gry z wydawnictwa stanowiły niewielką część tej kwoty.
Pozdrawiamy
Nie ujawniamy dokładnych kwot przeznaczanych na projekty własne i z wydawnictwa w rozbiciu na każdy projekt. Przypomnę jedynie, że łączna wartość nakładów na niezakończone prace rozwojowe (czyli łącznie na wszystkie gry własne i z wydawnictwa) na dzień 30 czerwca 2024 roku wynosiła 155 107 159 PLN. To są dane z naszego Raportu półrocznego za I półrocze 2024 roku (Nota 2.3). Oczywiście, nakłady na gry z wydawnictwa stanowiły niewielką część tej kwoty.
Pozdrawiamy