The Alters
Na road mapie dla Alters mogliśmy przeczytać o gameplay reveal (tu cała mapa https://x.com/altersgame/status/1693571 ... 21299?s=20).
Czy ten trailer to jest właśnie gameplay reveal czy szykujecie jeszcze coś większego gdzie dostaniemy pokaz samego gameplay?
Czy ten trailer to jest właśnie gameplay reveal czy szykujecie jeszcze coś większego gdzie dostaniemy pokaz samego gameplay?
Dzień dobry,
Powtórzę się, ale nie będziemy zdradzać kulis/szczegółów kampanii marketingowej żadnej z naszych gier własnych i zewnętrznych, czyli m.in. z ilu etapów będzie się składała, kiedy będą publikowane kolejne materiały i co będą zawierały. Chcemy każdym bitem marketingowym zaskakiwać graczy .
Pozdrawiamy
Powtórzę się, ale nie będziemy zdradzać kulis/szczegółów kampanii marketingowej żadnej z naszych gier własnych i zewnętrznych, czyli m.in. z ilu etapów będzie się składała, kiedy będą publikowane kolejne materiały i co będą zawierały. Chcemy każdym bitem marketingowym zaskakiwać graczy .
Pozdrawiamy
Na bardzo znanym portalu pojawił się bardzo ciekawy artykuł dotyczący Alters i dający nadzieję, że premiera może być na prawdę udana. To chyba jedna z lepszych rekomendacji jakich można było oczekiwać.
The Alters mogą być najbardziej szaloną grą science-fiction, jaką kiedykolwiek widziałem
Cytat:
The Alters Might Be the Most Insane Sci-Fi Game I’ve Ever Seen, and I’m Sold
You just crossed over into…The Twilight Clone.
https://www.ign.com/articles/the-alters ... nd-im-sold
The Alters mogą być najbardziej szaloną grą science-fiction, jaką kiedykolwiek widziałem
Cytat:
The Alters Might Be the Most Insane Sci-Fi Game I’ve Ever Seen, and I’m Sold
You just crossed over into…The Twilight Clone.
https://www.ign.com/articles/the-alters ... nd-im-sold
Już dość dawno bo 6 tygodni temu miał miejsce ciekawy wywiad z Prezesem Marszałem. Jest kilka dodatkowych informacji które ukazały się
w wywiadzie przemycono kilka ciekawostek które chyba umknęły większości inwestorów.
W tym przybliżona data premiery Alters oraz to, że "preordery" będą mogły zagrać w pełną wersję wcześniej.
.
w wywiadzie przemycono kilka ciekawostek które chyba umknęły większości inwestorów.
W tym przybliżona data premiery Alters oraz to, że "preordery" będą mogły zagrać w pełną wersję wcześniej.
https://www.parkiet.com/technologie/art ... microsoftuPrezes 11 bit studios: 25 lipca debiut „Frostpunk 2”, potem „The Alters”. Liczymy na duże wpływy od Microsoftu
Premiera gry „Frostpunk 2” na komputery stacjonarne będzie 25 lipca. Nieco później niż kiedyś zapowiadał zarząd. Skąd to przesunięcie? Nie obawiacie się premiery w wakacje?
Rozważaliśmy 20 czerwca i 25 lipca. Zdecydowaliśmy, że lepszą datą będzie 25 lipca. Premiera dla preorderów będzie już 22 lipca.
Przepraszam, że się to przesuwa, ale premiera tej gry będzie na przełomie sierpnia i września
.
Dzień dobry,
Możliwość zagrania w grę na 72 godziny przed właściwą premierą dotyczy "Frostpunka 2" a nie "The Alters". Dotyczy to oczywiście nabywców wersji Deluxe. Można o tym przeczytać choćby w materiałach marketingowych, które towarzyszyły uruchomieniu pre-orderów dla "Frostpunka 2".
Pozdrawiamy
Możliwość zagrania w grę na 72 godziny przed właściwą premierą dotyczy "Frostpunka 2" a nie "The Alters". Dotyczy to oczywiście nabywców wersji Deluxe. Można o tym przeczytać choćby w materiałach marketingowych, które towarzyszyły uruchomieniu pre-orderów dla "Frostpunka 2".
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
W jaki sposób The Alters planuje zachęcić graczy do powtórnego zagrania w tytuł?
Budowa bazy - na podstawie prologu nie jestem w stanie stwierdzić, czy możliwe będą różne buildy. Budynki który były dostępne, wyglądają na konieczne. Nawet jeśli pojawi się jakaś różnorodność w postaci "dekoracyjnych" pomieszczeń (gaming room? bilard? Pub?), uważam że byłaby to sztuczna różnorodność.
Zakładam, że replayability może zostać osiągnięte poprzez tworzenie różnych alterów i interkacje pomiędzy nimi - tutaj widzę spore pole, łącznie z osiągnięciami typu "Przejdz grę bez altera typu X".
Czy spółka planuje uprzyjemnić ponowne podejscia do tytułu? Prolog wydaje się być liniowy. Jeśli będzie wymagany za każdym kolejnym podejsciem, może odstraszać od ponownego przejscia gry. Może jakiś inny tryb gry (typu endless?)
W jaki sposób The Alters planuje zachęcić graczy do powtórnego zagrania w tytuł?
Budowa bazy - na podstawie prologu nie jestem w stanie stwierdzić, czy możliwe będą różne buildy. Budynki który były dostępne, wyglądają na konieczne. Nawet jeśli pojawi się jakaś różnorodność w postaci "dekoracyjnych" pomieszczeń (gaming room? bilard? Pub?), uważam że byłaby to sztuczna różnorodność.
Zakładam, że replayability może zostać osiągnięte poprzez tworzenie różnych alterów i interkacje pomiędzy nimi - tutaj widzę spore pole, łącznie z osiągnięciami typu "Przejdz grę bez altera typu X".
Czy spółka planuje uprzyjemnić ponowne podejscia do tytułu? Prolog wydaje się być liniowy. Jeśli będzie wymagany za każdym kolejnym podejsciem, może odstraszać od ponownego przejscia gry. Może jakiś inny tryb gry (typu endless?)
Dzień dobry,
"The Alters" nie jest grą liniową, której jednokrotne przejście zniechęcało będzie do sięgnięcia jeszcze raz po tytuł. Udostępnione graczom demo pokazywało jedynie początkowy fragment rozgrywki a przecież, jak w innych grach 11 bit studios, "im dalej w las, tym więcej drzew" .
Oczywiście, mamy gotowe scenariusze jak podtrzymać zainteresowanie fanów "The Alters" i wydłużyć monetyzację gry. DLC są naturalną ścieżką...
Pozdrawiamy
"The Alters" nie jest grą liniową, której jednokrotne przejście zniechęcało będzie do sięgnięcia jeszcze raz po tytuł. Udostępnione graczom demo pokazywało jedynie początkowy fragment rozgrywki a przecież, jak w innych grach 11 bit studios, "im dalej w las, tym więcej drzew" .
Oczywiście, mamy gotowe scenariusze jak podtrzymać zainteresowanie fanów "The Alters" i wydłużyć monetyzację gry. DLC są naturalną ścieżką...
Pozdrawiamy