State of Play / South of the Circle

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
byczegierki.com
Posty: 11
Rejestracja: ndz sty 19, 2020 1:17 pm

czw kwie 14, 2022 11:47 pm

Gratuluję nowej umowy ze State of Play na wydanie gry South of the Circle. Mam kilka pytań i prosiłbym, oczywiście w miarę istniejących możliwości, o odpowiedzi.
  1. Prośba o podanie (w miarę możliwości) kwoty, jaką 11B planuje zainwestować w South of the Circle.
  • Na czym polega zaangażowanie 11B? Robicie też porty/lokalizacje, czy jedynie marketing dla tego tytułu?
  • Czy wersja gry na PC/konsole to będzie port gry wydanej na Apple Arcade, czy jest w planach rozbudowa gry o elementy, które nie były obecne na platformie Apple?
  • To jednorazowy temat czy może perspektywa na współpracę przy innych tytułach State of Play?
  • Podczas konferencji inwestorskiej po ogłoszeniu dotyczącym nabycia udziałów Fools Theory informowaliście o planach zapowiedzi dwóch gier w 1H2022: jednej z wydawnictwa, drugiej własnej. Czy chodziło wtedy o South of the Circle, czy jednak możemy spodziewać się zapowiedzi jeszcze dwóch gier w 2022?
  • Kiedy premiera? Tweet State of Play sugeruje "very soon", czy w grze jest 2022, czy wiadomo już, że to temat na przyszły rok?
Pozdrowienia,
BG
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

pt kwie 15, 2022 8:30 am

Zapoznaj się z materiałem opublikowanym przez spółkę tam masz odpowiedzi na część pytań.
Spółka jest wydawcą, czyli marketing i wsparcie promocyjne gry. To początek współpracy i gra niebawem
czyli może się ukazać już za kilka miesięcy.


11 bit studios S.A.wydawcą gry „South of the Circle”
Produkcja brytyjskiego studia State of Play to porywająca opowieść o miłości, obietnicach i zimnej wojnie.
11 bit studios S.A. będzie wydawcą gry „ South of the Circle”, której producentem jest, nagrodzone wieloma międzynarodowymi nagrodami, w tym BAFTA, brytyjskie studio State of Play -„South of the Circle” to jeden z tych tytułów, w których zakochaliśmy się od pierwszego wejrzenia -przyznaje Marek Ziemak, External Development Director w 11 bit studios.
-Narracyjna warstwa gry i jej artystyczna subtelność z miejsca nas urzekły. „South of the Circle” skupia się przede wszystkim na opowiadaniu historii inspirowanej światowej klasy kinem, co odróżnią ją od naszych pozostałych tytułów. Niemniej jestem przekonany, że gdy tylko gracze doświadczą tej wciągającej od pierwszych chwil i wyładowanej emocjami historii, to zrozumieją, dlaczego chcieliśmy mieć ten tytuł pod swoimi skrzydłami. Cieszymy się też, że możemy rozpocząć współpracę ze State of Play, bo studio to od dawna znajdowało się w kręgu naszych zainteresowań –mówi przedstawiciel 11 bit studios S.A.
W „South of the Circle” gracz śledzi historię Petera. Zaplątany w definiujące jego życie wybory, rozdarty pomiędzy pogonią za karierą bądź prawdziwą miłością, bohater trafia w sam środek zakulisowej walki militarnych potęg. Osadzona w realiach zimnej wojny produkcja charakteryzuje się wyjątkową fabułą, rozciągającą się pomiędzy przeszłością a teraźniejszością oraz minimalistyczną estetyką, a scenariusz, porywające dialogi i znakomita gra aktorska budzą skojarzenia z kinem z najwyższej półki. Wśród aktorów, których usłyszymy na ekranie, są Gwilym Lee (“Bohemian Rhapsody”), Olivia Vinall (“The Woman in White”), Richard Goulding (“The Crown”), Anton Lesser (“Gra o tron”), Adrian Rawlins (“Czarnobyl”) i Michael Fox (“Downton Abbey”).
„South of the Circle” będzie wkrótce dostępny w kilkunastu wersjach językowych dla posiadaczy komputerów PC oraz konsol Nintendo Switch, Xbox Series S|X, Xbox One, PlayStation 5 i PlayStation 4.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt kwie 15, 2022 9:40 am

Dzień dobry

Nie zdradzamy kwoty inwestycji, ale z uwagi, że jest to tylko port, a gra jest relatywnie niewielka, inwestowane przez nas pieniądze są niewielkie. Dlatego ryzyko tego projektu (porażki) jest małe. Z drugiej strony, ostrożnie podchodzimy również do oczekiwanych przychodów. Traktujemy to przedsięwzięcie bardziej długofalowo, jako nawiązanie współpracy i relacji biznesowych z ciekawych studiem, za którym stoją pasjonaci z mnóstwem pomysłów, które w przyszłości możemy razem rozwijać.

Rola 11 bit studios S.A. sprowadza się do przygotowania portów (robią to podwykonawcy - nie angażujemy własnych zasobów produkcyjnych), testów i przede wszystkim marketingu, budowy kanałów sprzedaży, zarządzania sprzedażą, itp. Gra w wersji na kolejne platformy sprzętowe będzie kopią wersji bazowej. Na obecnym etapie nie jest planowane dodawanie nowych treści. To zresztą, zamknięta opowieść, którą ciężko wydłużyć bez utraty pierwotnego, unikatowego charakteru.

Projekt "South of the Circle" to projekt "spoza kolejki". Podtrzymujemy deklaracje, że w tym półroczu rozpoczniemy kampanie marketingowe jednej gry własnej i jednej zewnętrznej, z listy projektów, które anonsowaliśmy już znacznie wcześniej.

Premiera "South of the Circle" planowana jest relatywnie niedługo (gry nie trzeba produkować od zera). Rozumiemy przez to okres liczony w kwartałach a nie w latach.

Pozdrawiamy
topfacet
Posty: 359
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

pn sie 01, 2022 2:13 pm

Panie Darku,

premiera SOTC już na dniach, czy spółka zamierza informować o wynikach sprzedaży i czy będziemy mogli liczyć na info o pokryciu kosztów portów?

Wszyscy wiemy, że nie jest to produkcja(port) duża, natomiast inwestorzy chętnie dowiedzą się jakie osiągnęła wyniki.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn sie 01, 2022 4:04 pm

Dzień dobry,

Tak jak Pan słusznie zauważył, wydanie SOTC to dla 11 bit studios S.A. nieduży projekt od strony biznesowej ale również i finansowej. Nasze zaangażowanie to sześciocyfrowa kwota (w PLN) więc nawet w przypadku słabszej sprzedaży, konsekwencje finansowe będą niezauważalne przy naszej skali działalności. Oczywiście, to skrajny scenariusz bo nasze, podobnie jak i dewelopera, apetyty są większe. SOTC to bardzo dobra gra, spójna z innymi naszymi tytułami i mogąca spodobać się fanom naszych innych produkcji. Równocześnie jednak jesteśmy realistami i bynajmniej nie opieramy tegorocznych planów finansowych o tę premierę. To będzie tylko jeden ze strumieni pieniężnych, który będzie składał się na tegoroczne przychody 11 bit studios S.A.
Czy będziemy informować rynek o zwrocie nakładów finansowych na SOTC, wolumenach sprzedaży, itp? Nie mamy, ze względu na skalę projektu, takich planów.

Pozdrawiamy
byczegierki.com
Posty: 11
Rejestracja: ndz sty 19, 2020 1:17 pm

sob lis 11, 2023 9:13 am

Dzień dobry,

Czy są jakieś szanse na informacje o zwrocie kosztów inwestycji 11B w SOTC (najlepiej kiedy nastąpiła) oraz aktualnym poziomie sprzedaży gry SOTC?

Z góry dziękuję,
bg
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lis 13, 2023 4:32 pm

Dzień dobry,

Projekt "South of the Circle", z czego nie robiliśmy nigdy tajemnicy, nie był klasycznym projektem wydawniczym, bo nasza rola sprowadzała się do portowania i wydania gry, której debiut miał już miejsce jakiś czas temu, a przy naszym wsparciu trafiła ona na kolejne platformy sprzętowe. Nasze zaangażowanie kapitałowe w tę bardzo niszową grę było tylko sześciocyfrowe (w PLN) i oczywiście, już jakiś czas temu odzyskaliśmy wszystkie zainwestowane środki oraz zaczęliśmy dzielić się tantiemami z deweloperem.
"South of the Circle" cały czas, ze względu na swój unikalny klimat i ciekawą historię, którą opowiada, znajduje kolejnych nabywców i jest to kolejny (oczywiście niewielki) strumyk składający się na przychody 11 bit studios S.A.

Pozdrawiamy
ODPOWIEDZ