Project "The Thaumaturge" (d. Vitriol)
Dzień dobry,
Podtrzymujemy, że w tym roku fani "The Thaumaturge" będą mogli zagrać w wersję w konsolową wersję gry. Proszę wyglądać informacji o dacie premiery.
Dokładamy starań, żeby na miarę możliwości finansowych (angażowane środki versus potencjalne przychody) oraz produkcyjnych (marketingowych) podtrzymywać i stymulować sprzedaż "The Thaumaturge" przy każdej nadarzającej się okazji.
Pozdrawiamy
Podtrzymujemy, że w tym roku fani "The Thaumaturge" będą mogli zagrać w wersję w konsolową wersję gry. Proszę wyglądać informacji o dacie premiery.
Dokładamy starań, żeby na miarę możliwości finansowych (angażowane środki versus potencjalne przychody) oraz produkcyjnych (marketingowych) podtrzymywać i stymulować sprzedaż "The Thaumaturge" przy każdej nadarzającej się okazji.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Rozwój gry poprzez patche, dodatki (niekoniecznie płatne) czy rozszerzenia to naturalne działania wpisujące się w długoterminową monetyzację gry. Oczywiście, skala tych działań musi być adekwatna do popularności i potencjału sprzedażowego gry. Nikt nie będzie inwestował olbrzymich pieniędzy w tytuł, którego sprzedaż "jest średnia". Ale równocześnie nikt nie zamierza porzucać gry, która ma fanów, cały czas się sprzedaje i zapewniała będzie pewien strumień przychodów przez kolejne kwartały czy nawet lata.
Pozdrawiamy
Rozwój gry poprzez patche, dodatki (niekoniecznie płatne) czy rozszerzenia to naturalne działania wpisujące się w długoterminową monetyzację gry. Oczywiście, skala tych działań musi być adekwatna do popularności i potencjału sprzedażowego gry. Nikt nie będzie inwestował olbrzymich pieniędzy w tytuł, którego sprzedaż "jest średnia". Ale równocześnie nikt nie zamierza porzucać gry, która ma fanów, cały czas się sprzedaje i zapewniała będzie pewien strumień przychodów przez kolejne kwartały czy nawet lata.
Pozdrawiamy
Właśnie zmalała ona do zera, opis na prawie 11 mln złotych. Kolejna porażka zarządu.Admin pisze: ↑wt paź 08, 2024 11:10 am Dzień dobry,
"The Thaumaturge" był historycznie najkosztowniejszym projektem wydawniczym 11 bit studios S.A. Sprzedaż gry można śledzić na bieżąco. Nie wygląda ona satysfakcjonująco. Dlatego prawdopodobieństwo, że w ciągu roku od premiery gry nasza Spółka odzyska zainwestowane pieniądze systematycznie maleje.
Pozdrawiamy