Frostpunk 2
Osobiście jako gracz i inwestor liczę na szybkie patche optymalizacji, następnie na wszelkie poprawki UI (kontrast, powiadomienia etc) i drobnych bugów, powinno to pozwolić na podniesienie ocen z obecnych 71%. Przykład fatalnego początku CP2077 pokazuje, że można.
Good Morning
Does the company plan to release an statement about future plans to amend player sentiment, detailed sales information and it's perspective of the launch of the game, in the following days? There are a lot of comparisons being made about concurrent players peak without taking into account advance release and geographical distribution of the player base.
Thanks in advance
Does the company plan to release an statement about future plans to amend player sentiment, detailed sales information and it's perspective of the launch of the game, in the following days? There are a lot of comparisons being made about concurrent players peak without taking into account advance release and geographical distribution of the player base.
Thanks in advance
Dzień dobry,
W komunikacie o pokrycie kosztów produkcji i marketingu FP2 jest informacja o uwzględnieniu w tych wyliczeniach przychodów ze sprzedaży DLC z wersji Deluxe. Jak to jest możliwe skoro nie znacie finalnych kosztów produkcji i marketingu DLC? Czy to oznacza, że do informacji o break even FP2 zaliczyliście sobie już przychody z przyszłych DLC, ale nie uwzględniliście kosztów ich produkcji i marketingu?
Pozdrawiam,
W komunikacie o pokrycie kosztów produkcji i marketingu FP2 jest informacja o uwzględnieniu w tych wyliczeniach przychodów ze sprzedaży DLC z wersji Deluxe. Jak to jest możliwe skoro nie znacie finalnych kosztów produkcji i marketingu DLC? Czy to oznacza, że do informacji o break even FP2 zaliczyliście sobie już przychody z przyszłych DLC, ale nie uwzględniliście kosztów ich produkcji i marketingu?
Pozdrawiam,
Dzień dobry,
Nie ukrywamy pewnego rozczarowania, że szeroko i jasno komunikowany fakt, że "Frostpunk 2" nie będzie zwykłym klonem "Frostpunka" a będzie daleko większą, ciekawszą ale inną grą, nie przebił się do wszystkich fanów pierwszej gry z tego uniwersum. Ich negatywne opinie niestety, miały wyraźny wpływ na niskie oceny dla "Frostpunka 2". Szczególnie razi to w zestawieniu z wysokimi notami od mediów i recenzentów branżowych, którzy skupili się na "Frostpunk 2" a nie porównywali go z "Frostpunkiem" (obie gry są bardzo dobre).
Oczywiście, nie zamierzamy zarzucać tego tematu i przejść z nim do porządku dziennego. Pracujemy nad tym, jak usprawnić komunikację w obszarze opowiadania, jaką grą jest "Frostpunk 2". Proszę nie zapominać, że nie jest to zamknięty produkt, który będzie rozwijamy przez rozszerzenia i dodatki, w tym płatne. Daje to nam ogromne możliwości, żeby zaadresować uwagi fanów pierwszej części gry.
Pozdrawiamy
Nie ukrywamy pewnego rozczarowania, że szeroko i jasno komunikowany fakt, że "Frostpunk 2" nie będzie zwykłym klonem "Frostpunka" a będzie daleko większą, ciekawszą ale inną grą, nie przebił się do wszystkich fanów pierwszej gry z tego uniwersum. Ich negatywne opinie niestety, miały wyraźny wpływ na niskie oceny dla "Frostpunka 2". Szczególnie razi to w zestawieniu z wysokimi notami od mediów i recenzentów branżowych, którzy skupili się na "Frostpunk 2" a nie porównywali go z "Frostpunkiem" (obie gry są bardzo dobre).
Oczywiście, nie zamierzamy zarzucać tego tematu i przejść z nim do porządku dziennego. Pracujemy nad tym, jak usprawnić komunikację w obszarze opowiadania, jaką grą jest "Frostpunk 2". Proszę nie zapominać, że nie jest to zamknięty produkt, który będzie rozwijamy przez rozszerzenia i dodatki, w tym płatne. Daje to nam ogromne możliwości, żeby zaadresować uwagi fanów pierwszej części gry.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Podstawą, którą braliśmy do wyliczeń na potrzeby komunikaty, były koszty związane z „Frostpunkiem 2”, które mamy aktywowane w bilansie jako WNiP obecnie. Koszty związane z produkcją DLC dopiero zaczną obciążać nasz bilans.
Pozdrawiamy
Podstawą, którą braliśmy do wyliczeń na potrzeby komunikaty, były koszty związane z „Frostpunkiem 2”, które mamy aktywowane w bilansie jako WNiP obecnie. Koszty związane z produkcją DLC dopiero zaczną obciążać nasz bilans.
Pozdrawiamy
Okazało się że jest mnóstwo graczy, którym nie pasuje nowe podejście do ich ulubionej gry jaką jest Frost Punk 1. Może pora wyciągnąć z tego wnioski i wyjść w ich stronę zapowiadając jakieś duże rozszerzenie do FP1 (lub nową grę ale dokładnie w tej samej mechanice) aby ich nie zrazić całkowicie.
Jestem także tego zdania, że Spółka powinna wziąć pod uwagę głosy tak dużego grona fanów FP1 jego mechanik i zakresu i pomyśleć może nad opracowaniem wersji remake premium Frostpunk 1, z ulepszoną grafiką, moze na silniku Unreal, z ewentualnie dodanymi kilkoma nowymi budynkami, mechanikami i koniecznie z rozbudowanym trybem ekspedycji. Szczególnie że Spółka ma udziały w firmie, robiącej remake do Wiedzmina.armaz pisze: ↑pn wrz 23, 2024 5:29 pm Okazało się że jest mnóstwo graczy, którym nie pasuje nowe podejście do ich ulubionej gry jaką jest Frost Punk 1. Może pora wyciągnąć z tego wnioski i wyjść w ich stronę zapowiadając jakieś duże rozszerzenie do FP1 (lub nową grę ale dokładnie w tej samej mechanice) aby ich nie zrazić całkowicie.
Widać, ze jest duży popyt na survival bulder, dzejący się w mniejszej skali, gdzie gracz bardziej zżywa się ze światem i kierowanym przez niego miastem. Można by nawet dodać tryp FPP tak jak w Manor Lords.
Być może gracze sami to zaproponują w petycji.
Nie powinno się walczyć z fanami ani z popytem, ale odpowiednio go ukierunkować. Fani na pewno to docenią. A rozbudowany o nowe mechaniki, budynki i ekspedycje FP1 na pewno znajdzie spore grono także nowych fanów.
Zgadzam się ze spółką, że zmiany w świecie FP w FP2 były jasno komunikowane. Problem jest moim zdaniem w tym, że WL to są w większości gracze FP1, których zdanie znaliśmy już po becie. Oni nie będą (na tym etapie) w jakiejś części zainteresowani FP2, bo to nie jest gra dla nich. Do tego będą krytykować FP2 bo chcieli FP1 z dodatkami.
Nie zmienia to faktu, że FP2 to bardzo dobra gra. Tylko nie dla części graczy FP1.
Kluczem będzie pozyskanie (także w ramach crosspromo i bundle) graczy takich gier jak przykładowo Cities: Skylines czy Cywilizacja.
Nie zmienia to faktu, że FP2 to bardzo dobra gra. Tylko nie dla części graczy FP1.
Kluczem będzie pozyskanie (także w ramach crosspromo i bundle) graczy takich gier jak przykładowo Cities: Skylines czy Cywilizacja.