Dzień dobry,
Tak jak wspominałem w poprzednim wpisie, wysychające źródła finansowania w branży growej sprawiają, że deweloperzy czy wydawcy są daleko bardziej otwarci na tematy dotyczące fuzji, przejęć, akwizycji, sprzedaży akcji, itp. Zakładamy jednak, że jesteśmy dopiero na początku fali, która zmiecie z rynku najsłabszych graczy. Pośpiech nie jest zatem wskazany bo okazje rynkowe nie uciekną. Wprost przeciwnie, będzie ich coraz więcej.
Pozdrawiamy
Obecność spółki na eventach
Dziękuję za rzeczową wypowiedź. Podsumowaniem trendu może być po części artykuł. Nie mam nic przeciwko temu, że spółka nie chce przepłacać a tak często bywa gdy się ktoś spieszy z inwestowaniem. Artykuł zawiera sporo trafnych informacji.
Dlaczego kupujący przepłacają za przejmowane firmy? Co inwestorzy powinni wiedzieć o uścisku niedźwiedzia
Opublikowano: 6 września 2023, 14:13 root
Liczba fuzji i przejęć przedsiębiorstw rośnie, co wskazuje na koncentrację kapitału w ostatnim okresie. Zawirowania na giełdzie w okresie po pandemii utrudniły funkcjonowanie niektórych firm i sprawiły że stały się one celem przejęcia. Trend ten występuje nie tylko na rynku amerykańskim, ale również w Polsce.
https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/dl ... tki,307840
Czy wiadomo coś na temat zdjęcia embarga z materiałów dotyczących The Alters i Frostpunk 2? Jak wyglądała sytuacja odnośnie Thaumaturge ponieważ sądząc po słowach z podcastu 21% rocznie to nie cieszył się on takim wzięciem jak Niezwyciężony?
Szału na razie nie ma Thraumaturge nieco idzie w górę dogoniła Alters. Jednak na zacieranie rąk za wcześnie.
Invincible poz 44 a Alters i Thraumaturge 102 i 103 - trochę daleko. Co prawda marketing Alters ma jeszcze nieco czasu pewnie z 7 mies do premiery ale Invincible i Thraumaturge dość mało czasu a pozycje nieco niepokoją. Liczyłem na lepszą ekspozycję. Pociesza tylko fakt, że jek twierdzą niektórzy WL nie przekłada się dokładnie na sprzedaż.
Tak czy inaczej oczekuję sprzedaży powyżej 0,5 mln w ciągu roku obydwu gier z wydawnictwa bez uwzględniania Game Pass.
Zastanawia mnie czy gry będą jeszcze gdzieś pokazywane przed premierami.
Invincible poz 44 a Alters i Thraumaturge 102 i 103 - trochę daleko. Co prawda marketing Alters ma jeszcze nieco czasu pewnie z 7 mies do premiery ale Invincible i Thraumaturge dość mało czasu a pozycje nieco niepokoją. Liczyłem na lepszą ekspozycję. Pociesza tylko fakt, że jek twierdzą niektórzy WL nie przekłada się dokładnie na sprzedaż.
Tak czy inaczej oczekuję sprzedaży powyżej 0,5 mln w ciągu roku obydwu gier z wydawnictwa bez uwzględniania Game Pass.
Zastanawia mnie czy gry będą jeszcze gdzieś pokazywane przed premierami.
Dzień dobry,
Embargo informacyjne dotyczące "Frostpunka 2" i "The Alters" jeszcze trochę potrwa .
Co do zainteresowania fanów naszymi pozycjami z wydawnictwa, które mają zadebiutować w 2023 roku, mierzonym długością kolejek na Gamescomie w Kolonii i PAX West w Seattle, to oceniamy je bardzo pozytywnie. Mamy nadzieję, że przełoży się to równie pozytywnie na sprzedaż obu gier po premierach.
Pozdrawiamy
Embargo informacyjne dotyczące "Frostpunka 2" i "The Alters" jeszcze trochę potrwa .
Co do zainteresowania fanów naszymi pozycjami z wydawnictwa, które mają zadebiutować w 2023 roku, mierzonym długością kolejek na Gamescomie w Kolonii i PAX West w Seattle, to oceniamy je bardzo pozytywnie. Mamy nadzieję, że przełoży się to równie pozytywnie na sprzedaż obu gier po premierach.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
"Zejściu" embarg informacyjnych na "Frostpunka 2" i "The Alters" będzie towarzyszyła publikacja nowych materiałów promocyjno-marketingowych. Potwierdzamy zatem, że w tym miesiącu rynek otrzyma "świeże" informacja na temat obu produkcji.
Pozdrawiamy.
"Zejściu" embarg informacyjnych na "Frostpunka 2" i "The Alters" będzie towarzyszyła publikacja nowych materiałów promocyjno-marketingowych. Potwierdzamy zatem, że w tym miesiącu rynek otrzyma "świeże" informacja na temat obu produkcji.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Zapraszamy do udziału w wirtualnej konferencji #GPWInnovationDay, na której przedstawiciel 11 bit studios S.A. z przyjemnością odpowie (przynajmniej postara się odpowiedzieć ) na wszystkie pytania Akcjonariuszy i Inwestorów dotyczące spraw bieżących i przyszłości.
Spotkanie ze Spółką będzie możliwe we wtorek 19 września, godz. 11.00.
Poniżej link do rejestracji na tym wydarzeniu.
https://gpwinnovationday.pl/#
Zapraszamy do udziału w wirtualnej konferencji #GPWInnovationDay, na której przedstawiciel 11 bit studios S.A. z przyjemnością odpowie (przynajmniej postara się odpowiedzieć ) na wszystkie pytania Akcjonariuszy i Inwestorów dotyczące spraw bieżących i przyszłości.
Spotkanie ze Spółką będzie możliwe we wtorek 19 września, godz. 11.00.
Poniżej link do rejestracji na tym wydarzeniu.
https://gpwinnovationday.pl/#