Dzień dobry,
W 2023 roku 11 bit studios S.A., tzn. nasi przedstawiciele będą obecni na wszystkich liczących się imprezach branżowych. Na każdym z eventów będą z pewnością nasi skauci, szukający projektów do portfela wydawniczego. Na części targów, w tym z pewnością na najważniejszych, będą przedstawiciele pionu business&development, żeby śledzić co słychać w branży, obserwować trendy a przede wszystkim spotykać się z partnerami biznesowymi i zacieśniać relacje z nimi. W kwartału na kwartał będziemy też zwiększać aktywność marketingową, czyli zaczniemy pojawiać się z własnymi stoiskami otwartymi dla szerokiej widowni, na których będzie można ogrywać nasze tytuły. Lista nie jest jeszcze zamknięta więc proszę nie ciągnąć nas za język.
Jeśli chodzi o ZWZA to wstępnie planujemy zorganizować je w II połowie maja (serdecznie zapraszamy wszystkich akcjonariuszy do udziału w nim bo jest to dobra okazja do bezpośredniego spotkania z Zarządem). Nieco później planujemy też organizacją dorocznej Konferencji Inwestorskiej. Dokładne terminy tych eventów będziemy oczywiście komunikować z odpowiednim wyprzedzeniem.
Pozdrawiamy
Obecność spółki na eventach
Dzień dobry,
Na zeszłorocznej Konferencji Inwestorskiej informowaliśmy, że prowadzimy szereg obiecujących rozmów na temat rozbudowy portfela wydawniczego oraz, że w kolejnych kwartałach powinniśmy podpisać umowy wydawnicze, w których zaangażowanie 11 bit studios S.A. może łącznie sięgnąć 50 mln PLN. Plany te pozostają aktualne. Nie oznacza to jednak, że automatycznie, już np. na najbliższym GDC, będziemy informować o szczegółach tych projektów. Będziemy je odsłaniać w stosownym czasie.
Pozdrawiamy
Na zeszłorocznej Konferencji Inwestorskiej informowaliśmy, że prowadzimy szereg obiecujących rozmów na temat rozbudowy portfela wydawniczego oraz, że w kolejnych kwartałach powinniśmy podpisać umowy wydawnicze, w których zaangażowanie 11 bit studios S.A. może łącznie sięgnąć 50 mln PLN. Plany te pozostają aktualne. Nie oznacza to jednak, że automatycznie, już np. na najbliższym GDC, będziemy informować o szczegółach tych projektów. Będziemy je odsłaniać w stosownym czasie.
Pozdrawiamy
Dziękuję za odpowiedź.
Patrząc na to jakiej wielkości gry pojawiają się w wydawnictwie (klasa FP)i oraz szcunkowe poziomy inwestycji można zakładać, że będą to inwestycje w 3 do 5 projektów.
To pozwoli na rozwój wydawnictwa i dość stabilne przychody w kolejnych latach.
Pozdrawiam
Patrząc na to jakiej wielkości gry pojawiają się w wydawnictwie (klasa FP)i oraz szcunkowe poziomy inwestycji można zakładać, że będą to inwestycje w 3 do 5 projektów.
To pozwoli na rozwój wydawnictwa i dość stabilne przychody w kolejnych latach.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
Rozumiem, że pyta się Pan o feed back z GDC? - Nasi przedstawiciele obecni w San Francisco uważają, że były to bardzo udane targi, jeśli chodzi o ilość spotkań z "branżą" (media growe, partnerzy biznesowi, itp.), które to spotkania czy rozmowy są ważnym elementem budowania długoterminowych relacji biznesowych i personalnych. Pokazywane tytuły spotkały się z ciepłym przyjęciem, na co wskazują też relacje/recenzje, które do tej pory ukazały się w mediach. Nie mamy żadnego wpływu na ilość publikacji (jesteśmy skrajnie dalecy od sponsorowania płatnych artykułów), które powstają po tego typu eventach/prezentacjach. Oczywiście, chcielibyśmy, żeby materiałów ukazało się jak najwięcej. Niemniej, "zasięgi" po GDC uważamy za całkowicie satysfakcjonujące, szczególnie że kampanie "The Invincible" i "The Thaumaturge" dopiero się rozkręcają.
Pozdrawiamy
Rozumiem, że pyta się Pan o feed back z GDC? - Nasi przedstawiciele obecni w San Francisco uważają, że były to bardzo udane targi, jeśli chodzi o ilość spotkań z "branżą" (media growe, partnerzy biznesowi, itp.), które to spotkania czy rozmowy są ważnym elementem budowania długoterminowych relacji biznesowych i personalnych. Pokazywane tytuły spotkały się z ciepłym przyjęciem, na co wskazują też relacje/recenzje, które do tej pory ukazały się w mediach. Nie mamy żadnego wpływu na ilość publikacji (jesteśmy skrajnie dalecy od sponsorowania płatnych artykułów), które powstają po tego typu eventach/prezentacjach. Oczywiście, chcielibyśmy, żeby materiałów ukazało się jak najwięcej. Niemniej, "zasięgi" po GDC uważamy za całkowicie satysfakcjonujące, szczególnie że kampanie "The Invincible" i "The Thaumaturge" dopiero się rozkręcają.
Pozdrawiamy