Konferencja Inwestorska 2021

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1760
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lis 17, 2021 6:11 pm

Dzień dobry

Tak. Raport zostanie opublikowany jutro, tj. w czwartek 19 listopada, po sesji giełdowej.

Pozdrawiamy
topfacet
Posty: 359
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

śr lis 17, 2021 6:17 pm

To jeszcze pytanie kolegi:

"A czy macie jakiś plan na poprawę komunikacji z inwestorami o czym wspominał Pan Prezes?"
Admin
Site Admin
Posty: 1760
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lis 18, 2021 12:36 pm

Dzień dobry

Jeśli miarą jakości komunikacji jest liczba wypuszczanych komunikatów ESPI o nieistotnych dla wyceny Spółki sprawach, bądź też udzielanie wywiadów, które nie wnoszą nic nowego, to nie będziemy startować w takiej konkurencji.
Prowadzimy politykę informowania rynku o wydarzeniach czy umowach, które mają, bądź będą miały przełożenie na nasze wyniki finansowe, a zatem i na wycenę Spółki. Dotyczy to zarówno zdarzeń pozytywnych, jak i negatywnych.

Pozdrawiamy
topfacet
Posty: 359
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

czw lis 18, 2021 2:07 pm

Panie Darku,

powinien Pan otrzymać medal w konkursie jak nie odpowiadać na zadane pytania. Kolega pytał wprost co się zmieni w komunikacji z inwestorami, nawiązując do wypowiedzi nowego prezesa na konferencji, w której to wypowiedzi prezes zapowiedział nowe otwarcie w tej kwestii oraz szukanie drogi do lepszej komunikacji z rynkiem, w którym to temacie jest blokowany przez dział marketingu.

Bo obecnie mimo, że konferencja jest już dawno za nami, w temacie nie zmieniło się nic.
Admin
Site Admin
Posty: 1760
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lis 18, 2021 2:38 pm

Dzień dobry

Wielokrotnie wyjaśnialiśmy, że komunikacja inwestorska musi być skorelowana/spójna z komunikacją marketingową. Dlatego Zarząd Spółki w rozmowach z akcjonariuszami, inwestorami, czy mediami finansowymi nie może zdradzać informacji, które psułyby pracę działowi marketingu. Promowanie gier to bardzo złożony i rozpisany na wiele etapów/miesięcy proces. Nie będę w tym miejscu pastwił się nad ostatnimi premierami, również polskich deweloperów, gdzie decydentom wydawało się, że wystarczy wrzucić tytuł na Steam, żeby gracze rzucili się do jej kupowania.

Stąd, Prezes Marszał być może zbyt optymistycznie podszedł do tematu, że "od teraz będzie prowadzili bardziej aktywną politykę informacyjną" i dlatego został nieco utemperowany przez dział marketingu :) . Niemniej, po skromnym, jeśli chodzi o ilość cenotwórczych informacji, bieżącym roku zbliżamy się szybkimi krokami do kolejnego roku, w którym będzie się sporo działo......

Pozdrawiamy
baks
Posty: 386
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw lis 18, 2021 7:05 pm

Noooo ostrożnie Panie Darku .....
bo przyjdzie ktoś z marketingu .... i pozamiata ... :lol:
Nie można mylić czy miska jest dla kota ..... czy kot dla miski ... :P

Już parę razy czytaliśmy i słyszeliśmy ...... oj będzie się działo ..... i działa się ..... cisza ;)
Pożyjemy - zobaczymy ;)
faraquet
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 9:06 pm

czw lis 18, 2021 11:39 pm

Jeśli miarą jakości komunikacji jest liczba wypuszczanych komunikatów ESPI

nie nie jest to miarą jakości.
Z resztą chyba najbardziej obrazującym jak dojrzały jest proces komunikacji inwestorskich w spółce jest fakt, że spółka nie wie co jest miarą jego jakości i jak zmierzyć jego poprawę. Mam wrażenie, że w tym momencie zakres odpowiedzialności komunikacji kończy się na spuszczaniu na drzewo inwestorów :)
I nie nie chodzi o informacje z gier...
Prezes Marszał ... został nieco utemperowany przez dział marketingu

Pan prezes chyba jest dumny z tego jak w dyplomatyczny i stonowany sposób przekazał Pan inwestorom jego zdolności przywódcze, które mają doprowadzić do kolejnych sukcesów spółki na globalnym rynku gier komputerowych ;)
DCopper
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 12, 2021 1:56 pm

pt lis 19, 2021 9:20 am

A ja jestem z Panem Adminem w tej kwestii. Ta branża jest na tyle charakterystyczna, że w sumie to nie wiem czego spodziewają się inwestorzy, przecież informacje o nowych grach nie mogą w pierwszej kolejności trafiać do nich. Chyba, że chodzi o jakieś inne szczegóły nie mające nic wspólnego z marketingiem, ale no prośba pytanie czy w tym roku zobaczymy jakieś dodatkowe materiały z gier z góry skazane są na porażkę, a odnoszę wrażenie, że właśnie na brak komunikacji w tym zakresie inwestorzy narzekają najbardziej. Będzie dobrze, zapraszam do dyskusji.
ODPOWIEDZ