Konferencja Inwestorska 2021
Strój fakt nie pasował ale dla mnie to mogą wystąpić w bikini a nawet przebrani w cokolwiek oby przekazywali pozytywne informacje od spółki jak debiuty ,rozwój gier itd. Dla mnie za dużo było gadania na temat ich punktów widzenia a za mało o projektach oraz odpowiadania na pytania ( tutaj ilość czasu była bardzo mała).
Dzień dobry,
Kiedy można spodziewać się publikacji nagrania z konferencji? Czy prezentacja oraz nagranie będą dostępne również w wersji anglojęzycznej?
Mam też pytanie: czy zwiększony budżet na produkcje własne (110M) obejmuje wyłącznie projekty P9, P9 i P10, czy jest ustalony w inny sposób?
Pozdrawiam!
Kiedy można spodziewać się publikacji nagrania z konferencji? Czy prezentacja oraz nagranie będą dostępne również w wersji anglojęzycznej?
Mam też pytanie: czy zwiększony budżet na produkcje własne (110M) obejmuje wyłącznie projekty P9, P9 i P10, czy jest ustalony w inny sposób?
Pozdrawiam!
Dzień dobry
Link do filmu jest dostępny na naszej IT stronie w informacji dotyczącej Konferencji Inwestorskiej. Ale poniżej wklejam go jeszcze raz:
https://www.youtube.com/watch?v=WNuKKoNvIug
Jutro dostępny będzie też film w wersji angielskojęzycznej bo potrzebowaliśmy dodatkowy czas na przetłumaczenie prezentacji, która jest tłem filmu.
Kwota 110 mln PLN, o którą Pan pyta, dotyczy skumulowanych nakładów produkcyjnych (już poniesionych i planowanych) na trzy tytuły własne. Nie uwzględnia wydatków na promocję tych gier.
Pozdrawiamy
Link do filmu jest dostępny na naszej IT stronie w informacji dotyczącej Konferencji Inwestorskiej. Ale poniżej wklejam go jeszcze raz:
https://www.youtube.com/watch?v=WNuKKoNvIug
Jutro dostępny będzie też film w wersji angielskojęzycznej bo potrzebowaliśmy dodatkowy czas na przetłumaczenie prezentacji, która jest tłem filmu.
Kwota 110 mln PLN, o którą Pan pyta, dotyczy skumulowanych nakładów produkcyjnych (już poniesionych i planowanych) na trzy tytuły własne. Nie uwzględnia wydatków na promocję tych gier.
Pozdrawiamy
Dziękuję za odpowiedzi. Z czego wynika tak duży wzrost nakładów w tym zakresie? Wzrost jest tak duży, że zakładam, że nie jest to wynik tylko samego zwiększenia zespołów i dłuższego czasu potrzebnego na dewelopment. Czy będą angażowane np. usługi zewnętrzne? W jakim zakresie?
Dzień dobry
Wzrost budżetów na nowe gry wynikał z kilku powodów. Po pierwsze, po latach zbierania krytycznych opinii, że nic nie robimy w posiadaną gotówką, zdecydowaliśmy się zmienić naszą strategię inwestycyjną na bardziej agresywną. Po drugie, nowy silnik, który będzie bazą wszystkich naszych gier własnych, daje daleko większe możliwości jeśli chodzi o grywalność i zawartość gier (grafiki, itp.). Mając taką możliwość, zdecydowaliśmy zatem, że kolejne gry będą większe, ambitniejsze, lepsze graficznie, itp. To powinno przełożyć się pozytywnie na ich przyszły potencjał komercyjny a zatem i przyszłą sprzedaż.
Pozdrawiamy
Wzrost budżetów na nowe gry wynikał z kilku powodów. Po pierwsze, po latach zbierania krytycznych opinii, że nic nie robimy w posiadaną gotówką, zdecydowaliśmy się zmienić naszą strategię inwestycyjną na bardziej agresywną. Po drugie, nowy silnik, który będzie bazą wszystkich naszych gier własnych, daje daleko większe możliwości jeśli chodzi o grywalność i zawartość gier (grafiki, itp.). Mając taką możliwość, zdecydowaliśmy zatem, że kolejne gry będą większe, ambitniejsze, lepsze graficznie, itp. To powinno przełożyć się pozytywnie na ich przyszły potencjał komercyjny a zatem i przyszłą sprzedaż.
Pozdrawiamy
-
- Posty: 14
- Rejestracja: wt sie 25, 2020 10:39 am
w wolnym tłumaczeniu:
Po pierwsze, podnieśliśmy pensje i wydłużyliśmy okres dewelopmentu. Krytykowaliście nas, to macie. Sami chcieliście. To wasza wina.
Po drugie, nasz silnik to był shit. Ten nowy, zewnętrzny jest dużo lepszy. Ma dużo narzędzi. Postaramy się wykorzystać je wszystkie. To zajmie troche czasu, bo tych narzędzi jest sporo. Dzięki temu na pewno zarobimy więcej.
Ohhh Pan Darek nas znów rozpieszcza swoimi odpowiedziami
Nie jestem akcjonariuszem, lecz z uwagą przyglądam się spółce i czekam z utęsknieniem, aż w końcu chłopaki wezmą się w garść, zwolnią kogo mają zwolnić , zatrudnią nową energię i pokażą rzeczy, by innym na rynku opadła kopara.
Przy okazji pytanie:
Czy jest ryzyko, że spółka wyda którąś ze swoich gier wyłącznie w sklepie EPIC store, w związku z "specjalną" umową z Epic Games?
Po pierwsze, podnieśliśmy pensje i wydłużyliśmy okres dewelopmentu. Krytykowaliście nas, to macie. Sami chcieliście. To wasza wina.
Po drugie, nasz silnik to był shit. Ten nowy, zewnętrzny jest dużo lepszy. Ma dużo narzędzi. Postaramy się wykorzystać je wszystkie. To zajmie troche czasu, bo tych narzędzi jest sporo. Dzięki temu na pewno zarobimy więcej.
Ohhh Pan Darek nas znów rozpieszcza swoimi odpowiedziami
Nie jestem akcjonariuszem, lecz z uwagą przyglądam się spółce i czekam z utęsknieniem, aż w końcu chłopaki wezmą się w garść, zwolnią kogo mają zwolnić , zatrudnią nową energię i pokażą rzeczy, by innym na rynku opadła kopara.
Przy okazji pytanie:
Czy jest ryzyko, że spółka wyda którąś ze swoich gier wyłącznie w sklepie EPIC store, w związku z "specjalną" umową z Epic Games?
Dzień dobry
Dziękujemy za garść komentarzy i przemyśleń na temat informacji, które przekazaliśmy na ostatniej Konferencji Inwestorskiej.
Jeśli chodzi o pytanie o nasze relacje z Epic Store i możliwość wydania, którejś z gier własnych lub z wydawnictwa "exclusive" na tę platformę, to oczywiście nie możemy udzielić takiej odpowiedzi. Historycznie, nasze najważniejsze tytuły pojawiały się w ofercie tego sprzedawcy a warunki, które udało nam się wynegocjować, były bardzo atrakcyjne. Czy tak będzie w przypadku kolejnych produkcji? Zobaczymy.
Pozdrawiamy
Dziękujemy za garść komentarzy i przemyśleń na temat informacji, które przekazaliśmy na ostatniej Konferencji Inwestorskiej.
Jeśli chodzi o pytanie o nasze relacje z Epic Store i możliwość wydania, którejś z gier własnych lub z wydawnictwa "exclusive" na tę platformę, to oczywiście nie możemy udzielić takiej odpowiedzi. Historycznie, nasze najważniejsze tytuły pojawiały się w ofercie tego sprzedawcy a warunki, które udało nam się wynegocjować, były bardzo atrakcyjne. Czy tak będzie w przypadku kolejnych produkcji? Zobaczymy.
Pozdrawiamy
Kiedy można liczyć na poprawę w RI z akcjonariuszami? Prezes wspominał o tym na konferencji, niestety nic takiego nie nastąpiło. Nadal spółka prowadzi bardzo słabą komunikację i niewiele wiemy - przede wszystkim powinny być jasno podane choćby orientacyjne daty wypuszczenia kolejnych produkcji na rynek, zarówno wewnętrznych jak i tych z wydawnictwa.
Dzień dobry
Zdradzanie, nawet przybliżonych dat premier każdej z gier własnych, czy też z wydawnictwa, podobnie jak wcześniejsze ujawnianie, kiedy na rynek zaczną trafiać materiały marketingowe na ten temat, to torpedowanie pracy działu marketingu, dla którego tego typu wydarzenia to kamienie milowe budowania zainteresowania każdym z produktów. Chcielibyśmy móc udzielać łatwych i prostych odpowiedzi na tego typu pytania ale najzwyczajniej nie jest to możliwe z wymienionych przed chwilą względów.
Bardzo konkurencyjny rynek growy sprawia, że właściwa promocja każdego z tytułów to kluczowa sprawa dla jego późniejszej sprzedaży. Chyba żaden z inwestorów nie podważa naszych, budowanych od lat kompetencji w tym obszarze co potwierdzają też późniejsze wyniki sprzedażowe gier i nasze bieżące rezultaty finansowe. Kolejnym przykładem, że robimy "dobrą robotę" w tym obszarze jest zeszłotygodniowa premiera trailera "Frostpunka 2". Rezonans tego newsa w mediach, mierzony wyświetleniami trailera, liczbą publikacji, twittów, itp. był ogromny. Jesteśmy też daleko zadowoleni z tempa budowy wishlisty a skalę sukcesu potwierdza, że jeden z serwisów zaczął już nawet sprzedawać pirackie kody dostępu do "Frostpunka 2" .
Czy, gdybyśmy wcześniej ze szczegółami ujawnili, co pokażemy 12 sierpnia, feedback byłby podobny? Śmiemy wątpić.
Pozdrawiamy
Zdradzanie, nawet przybliżonych dat premier każdej z gier własnych, czy też z wydawnictwa, podobnie jak wcześniejsze ujawnianie, kiedy na rynek zaczną trafiać materiały marketingowe na ten temat, to torpedowanie pracy działu marketingu, dla którego tego typu wydarzenia to kamienie milowe budowania zainteresowania każdym z produktów. Chcielibyśmy móc udzielać łatwych i prostych odpowiedzi na tego typu pytania ale najzwyczajniej nie jest to możliwe z wymienionych przed chwilą względów.
Bardzo konkurencyjny rynek growy sprawia, że właściwa promocja każdego z tytułów to kluczowa sprawa dla jego późniejszej sprzedaży. Chyba żaden z inwestorów nie podważa naszych, budowanych od lat kompetencji w tym obszarze co potwierdzają też późniejsze wyniki sprzedażowe gier i nasze bieżące rezultaty finansowe. Kolejnym przykładem, że robimy "dobrą robotę" w tym obszarze jest zeszłotygodniowa premiera trailera "Frostpunka 2". Rezonans tego newsa w mediach, mierzony wyświetleniami trailera, liczbą publikacji, twittów, itp. był ogromny. Jesteśmy też daleko zadowoleni z tempa budowy wishlisty a skalę sukcesu potwierdza, że jeden z serwisów zaczął już nawet sprzedawać pirackie kody dostępu do "Frostpunka 2" .
Czy, gdybyśmy wcześniej ze szczegółami ujawnili, co pokażemy 12 sierpnia, feedback byłby podobny? Śmiemy wątpić.
Pozdrawiamy
Doskonała robota .....aczkolwiek liczyliśmy na "nieco większą" sprzedaż FP.
Czy można oczekiwać, że sprzedaż w pierwszym roku zbliży się lub chociaż wyraźnie przekroczy 2mln szt ?
Oczywistym jest, że nie da się tego przewidzieć precyzyjnie. Pytanie czy oczekujecie poszerzenia społeczności graczy poprzez dołączenie jakiś dodatkowych kontentów do gry które zwiększą zasięg gry w społeczności graczy.
Kolejne potanie czy gra zostanie wydana w końcu równocześnie na konsole i czy w końcu podbije rynek konsol. Z FP na rynku konsol było całkiem średnio. Oczekiwania były bez wątpienia nieco wyższe.
Kolejny temat
Czy w tym roku zostaną dopięte jakieś przejęcia i czy otrzymamy jakieś info w tym zakresie ?
Nie oczekujemy przed ale tuż po lub na finiszu powinniśmy mieć takie informacje.
Czy zostanie podpisana jakaś umową wydawnicza którą ogłosicie ?
Miał być wysyp tych umów ale na razie skrzętnie są skrywane. Czy ich brak czy może na tyle marne, że nie chcecie się chwalić.
Czy można oczekiwać, że sprzedaż w pierwszym roku zbliży się lub chociaż wyraźnie przekroczy 2mln szt ?
Oczywistym jest, że nie da się tego przewidzieć precyzyjnie. Pytanie czy oczekujecie poszerzenia społeczności graczy poprzez dołączenie jakiś dodatkowych kontentów do gry które zwiększą zasięg gry w społeczności graczy.
Kolejne potanie czy gra zostanie wydana w końcu równocześnie na konsole i czy w końcu podbije rynek konsol. Z FP na rynku konsol było całkiem średnio. Oczekiwania były bez wątpienia nieco wyższe.
Kolejny temat
Czy w tym roku zostaną dopięte jakieś przejęcia i czy otrzymamy jakieś info w tym zakresie ?
Nie oczekujemy przed ale tuż po lub na finiszu powinniśmy mieć takie informacje.
Czy zostanie podpisana jakaś umową wydawnicza którą ogłosicie ?
Miał być wysyp tych umów ale na razie skrzętnie są skrywane. Czy ich brak czy może na tyle marne, że nie chcecie się chwalić.