Dzień dobry,
czy ekskluzywne promocje TWoM w Games Republic istotnie przyczyniają się do popularyzacji serwisu?
https://lowcygier.gamesrepublic.com/
pozdrawiam
temat --- Games Republic
Dzień dobry
Akcje promocyjne organizowane przez Games Republic, którym towarzyszy wsparcie marketingowe (przede wszystkim mailing), mają pozytywne przełożenie na ruch i sprzedaż w serwisie. Siłą rzeczy, tego typu akcje nie mogą być jednak organizowane zbyt często bo wtedy "normalna" sprzedaż, czyli w pełnych cenach, spadłaby do zera.
Pozdrawiamy.
Akcje promocyjne organizowane przez Games Republic, którym towarzyszy wsparcie marketingowe (przede wszystkim mailing), mają pozytywne przełożenie na ruch i sprzedaż w serwisie. Siłą rzeczy, tego typu akcje nie mogą być jednak organizowane zbyt często bo wtedy "normalna" sprzedaż, czyli w pełnych cenach, spadłaby do zera.
Pozdrawiamy.
Witam .
Mam kolejny problem z płatnością tym razem przez kartę kredytową. Nie wiem czy to kwestia ustawienia mojego kompa, ale ostatnia wers jest zasłonięty przez PAY NOW. Podejrzewam że trzeba tam wpisać posiadacza karty. U mnie wygląda to tak.
Czy moglibyście zrobić większe okienka przeprowadzania transakcji, bo w autoryzacji zakupów tez jest małe okienko i np wirtualna klawiatura nie ma wszystkich dostępnych znaków i tzreba logowac się z keybordu.
Pozdro.
Mam kolejny problem z płatnością tym razem przez kartę kredytową. Nie wiem czy to kwestia ustawienia mojego kompa, ale ostatnia wers jest zasłonięty przez PAY NOW. Podejrzewam że trzeba tam wpisać posiadacza karty. U mnie wygląda to tak.
Czy moglibyście zrobić większe okienka przeprowadzania transakcji, bo w autoryzacji zakupów tez jest małe okienko i np wirtualna klawiatura nie ma wszystkich dostępnych znaków i tzreba logowac się z keybordu.
Pozdro.
Wchodze na strone GR, wita mnie okienko "In case you haven't noticed..." dobra, zgadzam sie.
Klikam na jakas gre, znowu okienko, znowu sie zgadzam, klikam kolejna gre znowu okienko.... i tak do zaje...
Zrobcie cos z tym bo wpienia.
PS. Dzieje się tak tylko kiedy jestem zalogowany.
Klikam na jakas gre, znowu okienko, znowu sie zgadzam, klikam kolejna gre znowu okienko.... i tak do zaje...
Zrobcie cos z tym bo wpienia.
PS. Dzieje się tak tylko kiedy jestem zalogowany.
Problem wciąż występuje, trochę mnie dziwi tempo naprawy, przecież portal zarabia na zalogowanych userach.
Fajnie by było jakbyście rozbudowali listę filtrów.
Na steam np. można wyszukiwać gier pod kątem kooperacji, lokalnej kooperacji, wsparcia padów itp.
Fajnie by było jakbyście rozbudowali listę filtrów.
Na steam np. można wyszukiwać gier pod kątem kooperacji, lokalnej kooperacji, wsparcia padów itp.
Fajnie, że w końcu pomyśleliście o spolonizowanej wersji portalu. Często "szewc bez butów".... tak samo było z potralem. Ale teraz chyba nawet najwięksi malkontenci nie będą kręcić nosem. Z tego co widać także ceny bardziej dostosowane do naszych zarobków - przynajmniej niektóre produkcje.
Sam pomysł z giga promocją na tak dużo tytułów jest świetny. Podwójna okazja do darmowej reklamy i nowych klientów i użytkowników. Gratulacje.
Sam pomysł z giga promocją na tak dużo tytułów jest świetny. Podwójna okazja do darmowej reklamy i nowych klientów i użytkowników. Gratulacje.
Dzień dobry
Z pełną oceną akcji promocyjnej na Games Republic trzeba poczekać do jej zakończenia. Wiemy już, że przyniosła wyraźny wzrost ruchu w serwisie i wzrost sprzedaży. Dotyczy to zwłaszcza sprzedaży na polskim rynku. Będziemy z bardzo dużą uwagą analizować, jak uruchomienie kolejnej wersji językowej przekłada się na wzrost biznesu GR i wykorzystamy te doświadczenia w przyszłości.
Pozdrawiamy.
Z pełną oceną akcji promocyjnej na Games Republic trzeba poczekać do jej zakończenia. Wiemy już, że przyniosła wyraźny wzrost ruchu w serwisie i wzrost sprzedaży. Dotyczy to zwłaszcza sprzedaży na polskim rynku. Będziemy z bardzo dużą uwagą analizować, jak uruchomienie kolejnej wersji językowej przekłada się na wzrost biznesu GR i wykorzystamy te doświadczenia w przyszłości.
Pozdrawiamy.