Napisali o 11 bit studios S.A. + przedstawiciele Spółki w mediach

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

wt sty 19, 2021 6:49 pm

Panie Darku wywołał Pan słynny dokument. Tam wyraźnie jest napisane, że P8 i Dolly to nowe IP ... wniosek taki, że Eleonor jest kontynuacją .... tylko czego TWOM czy Frostpunka .. ?
Wydaje się znacznie bardziej prawdopodobne, że Eleonor będzie grą w świecie Frostpunka .... bo ten świat daje znacznie więcej możliwości niż powielanie kolonów TWOM .... no chyba, że zdecydowaliście się zrobić TWOM w 3D. Choć odgrzewanie projektu po tylu latach niekoniecznie może być hitem. Klon stracił już możliwość bycia woooow - i nie wywołałby już takich zachwytów.
Gra ma być znacznie większa od FR - ciekawe jak to wypadnie .... a mówiąc szczerze to FP w pierwotnej wersji to nie był oszałamiająco duży. Dopiero dodatki powiększyły grę kilkakrotnie.
Czy należy oczekiwać, że gra będzie tak samo mocno rozwijana jak FP ?

Przyglądając się Timeline to szanse na jakąś grę ze spółki w 2022 są 50/50 z przewagą < 50.
Jednak patrząc na zachowanie się CDP ..... to wolałbym aby spółka nie kopiowała ostatnich zachować lidera. Niech wyda grę tak jak ostatnie kilka gier .... wtedy gdy będą gotowe i spełniały oczekiwania graczy.
Ja najbardziej żałuję, że spółce nie udało się wypełnić portfolio i dalej mamy tylko 7 gier łącznie.
Świadczy to o tym, że nie ma szans w najbliższych 3-4 latach na wydawanie więcej niż 2 gier rocznie - licząc zarówno gry własne jak i z wydawnictwa. Nic nie wskazuje na to aby spółce udało się zrealizować założony plan wydawania 3 gier rocznie nie mówiąc już o 4 grach.
Aktualnie mamy w wydawnictwie 4 gry i 2 obyć może zostaną wydane w tym roku a może jedna.
Taki sam harmonogram na 2022. Piąta gra z wydawnictwa być może zostanie wydana w 2023 - ale pewności nie ma - zależy od skali gry i nie ma nawet pewności, czy spółka ją w ogóle wyda.
Własne gry to raczej początekq1/q2 2023 a później q1/q2 2024 i q1/q2 2025. Myślę, że to w miarę bezpieczny jak na dziś kalendarz ... ;)

Mi najbardziej brakuje wyjścia spółki na zewnątrz i zlecania własnych projektów innym spółkom. Są spółki robiące całkiem niezłe gry na zlecenie.
Przy braku odpowiednio dobrych projektów na rynku spółka powinna wykorzystać własne pomysły. Już nie raz to sygnalizowałem. Szkoda, że nic z tym nie jest robione. Tylko narzekanie na brak dobrych projektów ... podobno szuflada pełna własnych pomysłów .... leżą "i kwiczą" a spółka ma wolne moce przerobowe w wydawnictwie .... :shock:
Kamil89-
Posty: 51
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

wt sty 19, 2021 7:36 pm

Drugi dodatek do FP był jako taki nawet ok ale pierwszy i trzeci to było jakieś duże rozwinięcie? Opinie miały słabe i wyglądało na to, że ciężko było rozwinąć FP w jakiś ciekawy sposób. Ja osobiście wolałbym Twom2 bo tematyka mi bardziej pasuje więc takie 3D z dużo większą zawartością i dużo dłuższym czasem gry bo jak widać w ostatnim czasie gracze kładą duży nacisk na czas głównej fabuły. Główną fabuła cyberpunka trwa 20-40h i ludzie narzekają, a ja sam jak zacząłem się rozkręcać to gra pokazała, że to ostatnia misja. Wiedźmin ładniej prowadził do końca fabuły. W twom też mi nie leżało to, że gram któryś tam dzień i nagle koniec wojny i zarazem koniec gry. Pożyjemy zobaczymy ale trzeba pamiętać o tym, że gracze są coraz bardziej wybredni i za grę na 5h nie będą płacić ponad 100 pln, a opinie o takiej grze nie będą dobre.
Krzysztof
Posty: 94
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

wt lut 09, 2021 9:17 am

.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2021 9:16 pm przez Krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof
Posty: 94
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

pn lut 15, 2021 5:12 pm

.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2021 9:16 pm przez Krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
topfacet
Posty: 358
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

śr lut 17, 2021 3:22 pm

Krzysztof
Posty: 94
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

pn lut 22, 2021 10:09 am

.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2021 9:16 pm przez Krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
topfacet
Posty: 358
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

pn lut 22, 2021 11:09 am

"Zbliżamy się wielkimi krokami do okresu, w którym deweloper powoli zacznie „odsłaniać karty” długo skrywanych produkcji. Spodziewamy się, że będzie to miało miejsce w kwietniu na konferencji podsumowującej rok 2020. Znając czas rozpoczęcia kampanii marketingowej oraz mając za przykład CD Projekt i słynne „beep” podtrzymujemy nasze zalecenie KUPUJ podnosząc cenę docelową do 654 PLN/ akcję, czyli 18% powyżej obecnej ceny rynkowej. Rok 2021 zapowiada się pod kątem przekazywanych informacji ze spółki bardzo atrakcyjnie. Z produkcji własnych poznamy takie tytuły jak „Projekt 8” (nowe IP oparte o własny, wykreowany świat, miks gatunkowy), „Eleanor” (przygotowywany przez zespół odpowiedzialny za „Frostpunka” – spodziewamy się, jej kolejnej części w skali znacznie przekraczającej poprzednią produkcję) oraz „Dolly” (nowe IP, rozwijane przez zespół odpowiedzialny za TWOM). Z segmentu wydawniczego czeka nas „Vitriol” (RPG skalą przedsięwzięcia przypominający „Frostpunka”), projekty znacząco większe od Monlightera czyli „Foxhole” (jego premiery spodziewamy się w 2021 roku) oraz „Botin” i „AVA”. Liczymy na dalszy dynamiczny rozwój tego segmentu poprzez podpisywanie kolejnych atrakcyjnych umów. Ponadto w tym roku, spółka zamierza mocniej zaakcentować swój udział na rynku gier mobilnych dzięki debiutowi „Frostpunka” na urządzenia z systemami iOS i Android."

Dostępna jest już pełna wersja rekomendacji DM BDM - rekomendacja KUPUJ 654 PLN:

https://www.bdm.pl/analizy-i-informacje ... damentalna
Krzysztof
Posty: 94
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

śr lut 24, 2021 7:24 pm

.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2021 9:17 pm przez Krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
Andywarhol
Posty: 5
Rejestracja: wt maja 08, 2018 8:10 pm

śr lut 24, 2021 8:31 pm

gra znowu wycofana z macOS - critical bug.
ODPOWIEDZ