Spółka zapowiada że 4 kwartał będzie najlepszy pod względem wyników. Na chwilę obecną 3 ostatnie kwartały nie rozpieszczały inwestorów żeby nie powiedzieć że trochę zawodziły. Wiemy po rozmowie z Pan Prezesem że nie liczy się dla was ten kwartał czy nawet najbliższy rok a bardziej okres wydanie p8 i p9.Jednak konfrontując podane informacje jak wygląda sprzedaż w stosunku do 3 poprzednich kwartałów i jak oceniają Państwo osiągnięcie zysku 20-23 mln zł w tym roku co stanowi zakładany konsensus? Osiągniecie mało prawdopodobne patrząc po 3 ostatnich kwartałach ale...
Ps: Dotrzymacie termin DLC Frostpunka bo to już grudzień a tu cisza?
Wynki 4 kwartał
Dzień dobry
Nie publikowaliśmy prognoz finansowych na 2019 rok dlatego ciężko nam komentować prognozy analityków dla naszej Spółki tym bardziej, że zmieniały się ono mocno w ciągu bieżącego roku. Dokładamy starań, żeby IV kwartał był jak najlepszy. Trzeba jednak pamiętać, że o wynikach za ten okres zdecyduje dopiero wyprzedaż świąteczno-noworoczna na Steam. Jaka ona będzie dla naszego portfolio? - To się okaże za kilka tygodni.
Pozdrawiamy
Nie publikowaliśmy prognoz finansowych na 2019 rok dlatego ciężko nam komentować prognozy analityków dla naszej Spółki tym bardziej, że zmieniały się ono mocno w ciągu bieżącego roku. Dokładamy starań, żeby IV kwartał był jak najlepszy. Trzeba jednak pamiętać, że o wynikach za ten okres zdecyduje dopiero wyprzedaż świąteczno-noworoczna na Steam. Jaka ona będzie dla naszego portfolio? - To się okaże za kilka tygodni.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Umowa z Microsoftem na udostępnienie "Frostpunka" (już zadebiutował) i "Children of Morta" (zadebiutuje niebawem) w usłudze Xbox Pass to jedna z czterech umów, które anonsowaliśmy w zeszłym roku. Liczyliśmy, że umowa z tym partnerem zmaterializuje się jeszcze w 2019 roku ale ze względu na późniejszy debiut konsolowych "Frostpunka" i "Com" jej realizacja przesunęła się na początek 2020 roku. Przez realizację umowy, oprócz fizycznego udostępnienia naszych gier w Xbox Pass rozumiem również rozpoznanie przychodów z tego źródła w rachunku wyników.
Pozdrawiamy
Umowa z Microsoftem na udostępnienie "Frostpunka" (już zadebiutował) i "Children of Morta" (zadebiutuje niebawem) w usłudze Xbox Pass to jedna z czterech umów, które anonsowaliśmy w zeszłym roku. Liczyliśmy, że umowa z tym partnerem zmaterializuje się jeszcze w 2019 roku ale ze względu na późniejszy debiut konsolowych "Frostpunka" i "Com" jej realizacja przesunęła się na początek 2020 roku. Przez realizację umowy, oprócz fizycznego udostępnienia naszych gier w Xbox Pass rozumiem również rozpoznanie przychodów z tego źródła w rachunku wyników.
Pozdrawiamy
Nie za wcześnie ten CoM? Jak oceniacie państwo wpływ usług typu game pass na sprzedaż gier np. na steam? Po co gracz ma wydawać 20-23 dolary na grę, skoro może sobie ograć kilkadziesiąt gier indie za grosze? Czy sprzedaż dlc jest w stanie zrekompensować dużo niższe wpływy z egzemplarza wersji podstawowej?Admin pisze: ↑pn sty 13, 2020 2:47 pmDzień dobry
Umowa z Microsoftem na udostępnienie "Frostpunka" (już zadebiutował) i "Children of Morta" (zadebiutuje niebawem) w usłudze Xbox Pass to jedna z czterech umów, które anonsowaliśmy w zeszłym roku. Liczyliśmy, że umowa z tym partnerem zmaterializuje się jeszcze w 2019 roku ale ze względu na późniejszy debiut konsolowych "Frostpunka" i "Com" jej realizacja przesunęła się na początek 2020 roku. Przez realizację umowy, oprócz fizycznego udostępnienia naszych gier w Xbox Pass rozumiem również rozpoznanie przychodów z tego źródła w rachunku wyników.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
"Frostpunk" zadebiutował, a "CoM" zadebiutuje na Xbox Pass w trzy miesiące po globalnej premierze na konsolę Xbox. To w pełni świadoma decyzja z naszej strony, żeby nie kanibalizować sprzedaży okołopremierowej. Warunki finansowe zaproponowane przez Microsoft są, naszym zdaniem atrakcyjne jak za produkcje, które już jakiś czas są na rynku ("Frostpunka" na PC zadebiutował już siedem kwartałów temu) bądź za tytuł indie ("CoM").
Usługa Xbox Pass, z naszych obserwacji, ma niewielki wpływ na poziom bieżącej sprzedaży danej gry na PC.
DLC to dobry sposób do uzupełniania przychodów ze sprzedaży każdej gry. To jednak przede wszystkim doskonałe narzędzie do różnego rodzaju działań promocyjnych, typu, "kup grę za 100 proc. ceny i dostaniesz DLC gratis" bądź "kup DLC a podstawową wersję dostaniesz z dużym rabatem". W dobie sprzedaży elektronicznej (przy śladowych kosztach sprzedaży, pomijając oczywiście prowizje, np. Steam) nie jest ważne, czy spółka sprzedała grę, czy też DLC, czy też oba produkty w dowolnej kombinacji cenowej. Ważne, że zanotowała kolejny przychód i zysk z tego źródła.
Pozdrawiamy.
"Frostpunk" zadebiutował, a "CoM" zadebiutuje na Xbox Pass w trzy miesiące po globalnej premierze na konsolę Xbox. To w pełni świadoma decyzja z naszej strony, żeby nie kanibalizować sprzedaży okołopremierowej. Warunki finansowe zaproponowane przez Microsoft są, naszym zdaniem atrakcyjne jak za produkcje, które już jakiś czas są na rynku ("Frostpunka" na PC zadebiutował już siedem kwartałów temu) bądź za tytuł indie ("CoM").
Usługa Xbox Pass, z naszych obserwacji, ma niewielki wpływ na poziom bieżącej sprzedaży danej gry na PC.
DLC to dobry sposób do uzupełniania przychodów ze sprzedaży każdej gry. To jednak przede wszystkim doskonałe narzędzie do różnego rodzaju działań promocyjnych, typu, "kup grę za 100 proc. ceny i dostaniesz DLC gratis" bądź "kup DLC a podstawową wersję dostaniesz z dużym rabatem". W dobie sprzedaży elektronicznej (przy śladowych kosztach sprzedaży, pomijając oczywiście prowizje, np. Steam) nie jest ważne, czy spółka sprzedała grę, czy też DLC, czy też oba produkty w dowolnej kombinacji cenowej. Ważne, że zanotowała kolejny przychód i zysk z tego źródła.
Pozdrawiamy.