Children Of Morta

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Teo
Posty: 12
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:10 am

pt maja 10, 2019 11:30 am

Witam wszystkich,

Z lekkim niepokojem obserwuję forum Steam community dla profilu gry Children of Morta. Rozumiem, że są Państwo obarczeni embargo informacyjnym ale jednak chyba możnaby zaktualizować forum o informacje które upowszechnili Panstwo chociażby na konferencji wynikowej za rok 2018? Widzę, że jeden z graczy na Steam o tym wspomina ale nie jest to wiarygodne dla spolecznosci, chyba że wyjdzie od samego przedstawiciela firmy (Pan Rufus?).
Myślę, że sygnał że gra żyje i ma się dobrze jest dla społeczności niezmiernie ważny, bo panuje na forum przekonanie ze projektu zaniechano, co jest oczywista nieprawdą – ale z braku mocnego dementi ze strony moderatora, ta fałszywa informacja zaczyna być powielana…

Pozdrawiam i z wielka ciekawością czekam na tą grę jako fan gatunku hack’n’slash 😊
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt maja 10, 2019 12:16 pm

Dzień dobry

Dziękujemy za maila. Przekażę Pana uwagi "Panu Rufusowi".
Możemy zapewnić, że plan działań marketingowych poprzedzających premierę "Children of Morta" jest gotowy i kompletny a kampania promocyjna zostanie uruchomiona "w stosownym czasie".

Pozdrawiamy.
Teo
Posty: 12
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:10 am

pn cze 10, 2019 12:24 pm

Witam Panie Darku

Nie da się nie zauważyć, ze niektórzy dystrybutorzy wraz z preorderami Children of Morta w wyraźny sposób ujawniają potencjalna datę premiery tej gry.
Pozwolę sobie przytoczyć dwa takie przykłady:

https://www.shop4megastore.com/nintendo ... witch-game
https://www.365games.co.uk/nintendo-swi ... witch-game

Czy data "Release date" zawarta na stronach tych dystrybutorów była konsultowana ze Spółką?

Pozdrawiam serdecznie
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn cze 10, 2019 1:47 pm

Dzień dobry

Powszechną praktyką sprzedawców/sklepów jest "zgadywanie" terminów premier gier. Nie dotyczy to tylko tytułów z naszego portfolio. Tego typu inicjatywy zazwyczaj nie są konsultowane z deweloperami/wydawcami gier. Podobnie jest w tym przypadku.

Z naszej strony komunikujemy jedynie, że "Children of Morta" trafi do sprzedaży "this summer" (latem) co w języku finansowym oznacza III kwartał bieżącego roku. Czy tegoroczne lato skończy się 30 sierpnia? Zobaczymy :)

Pozdrawiamy
Awatar użytkownika
lizotus
Posty: 75
Rejestracja: wt cze 20, 2017 12:46 pm

czw cze 20, 2019 1:31 pm

Demo wygląda dobrze, ale trochę za długo wczytują się mapy i cutscenki ponad 20s. Nie wiem od czego to zależy.
Za jednym wejściem znajduje 3 gamestony na mapie, a za drugim ani jednego. I tak wygląda jakby siła potworów rosła wraz z levelem postaci. Jak to jest zrobione, bo nie ma informacji o potworach, a coś powinno być (jakieś statystyki)?

U wujka w workshopie można ulepszać rożne rzeczy np. primary damage do 15, a później podczas gry pokazuje że mam 11,6 na 3 levelu postaci. Tych ulepszeń jakoś specjalnie się nie odczuwa na pierwszej mapie. Co to będzie na dalszym etapie gry? :)
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pt cze 21, 2019 12:00 pm

Pierwsze wrażenie związane z prologiem było takie sobie. Od samego początku ciężki klimat. Brakowało mi jakiegoś lekkiego wejścia np. w postaci tutoriala dla każdej z postaci o bardziej ciepłym charakterze.
Konwencja jest jednak inna i w porządku. Wchodzimy do pierwszego dungeona i od razu przyjemniej. Przy czym na klawiaturze gra Johnem nieco drętwa. Kwestia tarczy - nie jest dopowiedziane, że trzeba w trakcie starcia trzymać lewy shift. Na padzie blokowanie z pewnością będzie naturalne. Za to w warunkach klawy zdecydowanie lepiej poczułem grając się Lindą. Wciągnęło mnie. Powtarzalność generowanych losowo poziomów na duży plus.
Online co-op powinien być od momentu premiery, a zdaje się, że tak nie będzie. Stracicie nieco na pierwszym wrażeniu.
W temacie loadingów, to specjalnie nie narzekam, choć kilka sekund mniej by pewnie poprawiło komfort zabawy. Przypuszczam, że na SSD zdecydowanie korzystniej wypada.
Czy jeszcze będzie poprawa w temacie optymalizacji loadingów i jak wypadają na poszczególnych konsolach?

Szkoda, że wypadła wersja na PSV, ale zdaję sobie sprawę, że to mało ekonomicznym byłoby silić się na wydanie gry na tę platformę. Osobiście pewnie pogram po premierze na PC z podpiętym padem.
PS4 raczej na inne gierki przeznaczam. Gdybym jednak miał Switcha, byłby to pierwszorzędny tytuł. Ciekawy jestem czy CoM zostanie na tej platformie najlepiej przyjęte.

Akcja z demem pierwsza klasa. Przyrost społeczności na steam pierwszorzędny, podobnie jak skok wishlisty (aktualnie pierwsza strona).
Czy zamierzacie zaprezentować jakieś podsumowanie czy też wnioski zachowacie dla siebie? :)
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn cze 24, 2019 10:03 am

Dzień dobry

Dziękujemy za pozytywne komentarze dotyczące "Children of Morta". Nie będziemy chwalić się wnioskami zebranymi z akcji przeprowadzonej w ostatanich dniach. Oprócz wymiaru marketingowego (efekty były bardzo pozytywne) miała ona dla nas duże znaczenie "robocze". Zebrany "feedback" pozwoli nam jeszcze podnieść jakość i grywalność gry co, mamy nadzieję, zwiększy jej potencjał komercyjny.

Pozdrawiamy
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn cze 24, 2019 6:33 pm

Z tego co pamiętam to Dead Mage jest firmą amerykansko-irańską. Czy aktualne zawirowania polityczne pomiędzy oboma państwami mogą mieć jakiś wpływ na premierę gry?

Na stronie Dead Mage widnieje projekt gry http://www.taleofronin.com/

Projekt ten jednak ma wydawcę w postaci Digital Dragon. Czy to oznacza, że jednak kolejny projekt Dead Mage nie będzie współfinansowany przez 11bit?
blah8760
Posty: 79
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

wt cze 25, 2019 10:03 am

Taka kwestia, na stronie gry wymienione są platformy: "PC, Xbox One, PlayStation 4 and Switch!", ale na Steam są podane także wymagania dla OS X. Czy CoM w takim razie będzie też na Maca czy to błąd?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt cze 25, 2019 11:27 am

Dzień dobry

"Children of Morta" będzie w dniu premiery dostępny na Steam w wersji na urządzenia z systemem operacyjnym OS X.

11 bit studios S.A., jako wydawca, jest zainteresowane nawiązywaniem długoterminowej współpracy z zewnętrznymi studiami deweloperskimi. Nie oznacza to bynajmniej, że chcemy/musimy brać do portfela wydawniczego każdy tytuł tworzony przez "partnera". Produkcja "Tale of Ronin", podobnie zresztą jak "Children of Morta", trwa już od kilku lat. W naszej ocenie podpisywanie kolejnej umowy wydawniczej z Dead Mage (na "Tale of Ronin") przed premierą "Children of Morta" byłoby zbyt ryzykowne. Ponadto, w naszej ocenie, "Tale of Ronin" niezbyt pasuje do naszej filozofii "Meaningful Entertainment", która definiuje naszą Spółkę. Niemniej, życzymy Dead Mage, żeby "Tale of Ronin" odniosło sukces a tworzący ten tytuł zespół deweloperski zdobył nowe doświadczenia i umiejętności, które wykorzysta przy kolejnym, być może wspólnym z 11 bit studios S.A. projekcie.

Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ