Children Of Morta

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Teo
Posty: 12
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:10 am

pt wrz 06, 2019 8:03 am

Panie Darku, dziękujemy za komunikat o zwrocie kosztów produkcji i wydania Children of Morta. Wspaniały wynik, czasowo porównywalny z This War of Mine! Przekazuję na Pana ręce gratulacje dla całego zespołu. Teraz jedno pytanie doprecyzujące: czy mamy rozumieć że zostały pokryte całkowite koszty, w tym koszty portowania na inne platformy niż PC?
balrog
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 27, 2019 11:10 pm

pt wrz 06, 2019 8:48 am

Dzień dobry, ponawiam pytanie poprzednika, ale ponadto chciałem spytać, co oznacza w tym raporcie sformułowanie, że przychody "przekroczyły z istotną nawiązką nakłady poniesione przez Spółkę na stworzenie i wydanie tego tytułu", przecież spółka 11Bit nie tworzyła tej gry? Może to taki "skrót myślowy" i chodzi w nim o to, że przychody pokryły również koszty poniesione przez Dead Mage?
aircanada15
Posty: 36
Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm

pt wrz 06, 2019 10:07 am

balrog: przecież masz jasny komunikat, że ta część kosztów produkcji, które poniosła spółka już się zwróciła.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 09, 2019 3:15 pm

Dzień dobry

W ramach współpracy z Dead Mage, producentem "Children of Morta" nasza Spółka współfinansowała koszty produkcji gry a także odpowiadała za szeroko rozumiany marketing, testy, tłumaczenia, itp. (pełny pakiet usług wydawniczych). Dlatego w komunikacie użyliśmy sformułowania "stworzenie i wydanie gry". Oczywiście, zwrot nakładów dotyczy zwrotu wszystkich wydatków poniesionych przez 11 bit studios S.A. na projekt "Children of Morta".

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt wrz 10, 2019 12:56 pm

Dzień dobry,

Powrócę do tematu recenzji gry w mediach branżowych, gdyż nadal brakuje mi kilku, mocno opiniotwórczych serwisów.
Czy przed premierą wersji konsolowej możemy liczyć na kolejną transzę recenzji tym razem w mediach, które zajmują się stricte konsolowymi tytułami, bądź stawiają na nie większy nacisk?

Przy okazji, aby nie tworzyć dwóch postów w różnych miejscach. Czy podobnie będzie się miała sprawa z Frostpunkiem tj. możemy liczyć na liczne recenzje wersji konsolowej, aby gra w tym formacie nie została przyjęta jako odgrzewany na konsoli kotlet?

Pozdrawiam!
-bART-
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

czw wrz 12, 2019 9:53 am

Witam,
czy zamierzacie poinformować rynek o przekroczeniu jakiejś okrągłej liczby jeśli chodzi o sprzedaż COM?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 16, 2019 11:52 am

Dzień dobry

Przed nami jest jeszcze premiera "Children of Morta" na konsole, w tym Nintendo Switch. Dzielenie się szczątkowymi informacjami na temat sprzedaży gry tylko na jedną platformę to nic innego jak robienie zbędnego szumu informacyjnego. Poczekajmy, aż "Children of Morta" będzie dostępny na rynku na wszystkie platformy i dopiero wówczas kompleksowo będzie można oceniać sprzedaż tego tytułu. To bynajmniej nie oznacza, że jesteśmy niezadowoleni z tego jak "CoM" radzi sobie na komputery PC :) .

Pozdrawiamy
-bART-
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

pn paź 07, 2019 3:41 pm

Dzień dobry,
jaki jest powód przesunięcia premiery COM na Nintendo Switch?
Frey
Posty: 111
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

pn paź 07, 2019 5:06 pm

15.10.2019 r. na Switch będą miały premierę takie gry jak:
- Overwatch,
- Witcher 3,
- Pokemon Sword,
- Pokemon Shield,
- The Ninja Saviors
no i oczywiście Baldur's Gate...
no tłoczno nieco by było. Moim zdaniem dobra decyzja. CoM zaginęłoby w tłumie.
Ostatnio zmieniony wt paź 08, 2019 12:13 am przez Frey, łącznie zmieniany 1 raz.
-bART-
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

pn paź 07, 2019 8:16 pm

Ok, zatem bardzo logiczna decyzja.
ODPOWIEDZ