Children Of Morta
Dzień dobry
Gra "Children of Morta" to produkcja klasy indie/indie premium. Nie należy zatem oczekiwać, że kampania reklamowa poprzedzająca premierę będzie tej skali co kampania dla tytułów klasy AAA. To zupełnie inna liga .
Tak jak już informowałem, dzień przed premierą zniesione zostanie embargo na recenzje. Oczekujemy, że materiały na temat "CoM" pojawią się w wiodących światowych mediach piszących o grach komputerowych. Będziemy też korzystać z usług streamerów i youtuberów co oznacza, że do sieci trafi sporo materiałów filmowych z rozgrywki. Do tego mamy zaplanowane jeszcze kilka innych działań ale nie możemy jeszcze odsłaniać całej kurtyny....
Pozdrawiamy
Gra "Children of Morta" to produkcja klasy indie/indie premium. Nie należy zatem oczekiwać, że kampania reklamowa poprzedzająca premierę będzie tej skali co kampania dla tytułów klasy AAA. To zupełnie inna liga .
Tak jak już informowałem, dzień przed premierą zniesione zostanie embargo na recenzje. Oczekujemy, że materiały na temat "CoM" pojawią się w wiodących światowych mediach piszących o grach komputerowych. Będziemy też korzystać z usług streamerów i youtuberów co oznacza, że do sieci trafi sporo materiałów filmowych z rozgrywki. Do tego mamy zaplanowane jeszcze kilka innych działań ale nie możemy jeszcze odsłaniać całej kurtyny....
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi. Dziś jesteśmy równo tydzień przed premierą Children of Morta. Odnośnie whishlisty, czy może Pan ujawnić jakieś dodatkowe informacje odnośnie jej budowania?
W ostatnim czasie obserwowaliśmy gwałtowny wzrost whishlisty aż do momentu osiągnięcia przez grę ok. 20 pozycji rankingu whishlist Steam na PC, a następnie spadek do aktualnej pozycji, czyli nr 28. Czy może Pan wyjaśnić czym spowodowany jest ten spadek? I ewentualnie rozwiać wątpliwości, jeśli nie jest spowodowany zmniejszeniem się whishlisty? Jakieś konkretne dane liczbowe na pewno by w tym pomogły.
Pozdrawiam,
Mike
Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi. Dziś jesteśmy równo tydzień przed premierą Children of Morta. Odnośnie whishlisty, czy może Pan ujawnić jakieś dodatkowe informacje odnośnie jej budowania?
W ostatnim czasie obserwowaliśmy gwałtowny wzrost whishlisty aż do momentu osiągnięcia przez grę ok. 20 pozycji rankingu whishlist Steam na PC, a następnie spadek do aktualnej pozycji, czyli nr 28. Czy może Pan wyjaśnić czym spowodowany jest ten spadek? I ewentualnie rozwiać wątpliwości, jeśli nie jest spowodowany zmniejszeniem się whishlisty? Jakieś konkretne dane liczbowe na pewno by w tym pomogły.
Pozdrawiam,
Mike
Admin pisze: ↑pn sie 19, 2019 12:22 pmDzień dobry
Tak jak pisałem wcześniej nie chcemy ujawniać bardziej szczegółowych informacji na temat wishlisty "Children of Morta". Powtórzę jedynie, że jest ona sześciocyfrowa i znacząco większa niż w przypadku "Moonlightera" w porównywalnym okresie przed premierą.
Nie jest to jednak wartość porównywalna z wielkością wishlisty dla "Frostpunka" (350 tys. sztuk) bezpośrednio przed premierą tego tytułu. Zwrócę jednak uwagę, że do premiery "Children of Morta" mamy jeszcze dwa tygodnie więc dystans do wspomnianej przed chwilą liczby powinien maleć (mamy taką nadzieję ).
Pozdrawiamy.
Wygląda na to, że Bloober zrobił to za was.
CoM jest jedno miejsce przed BW w rankingu wihshlist, a właśnie ogłosili, że "wkrótce" zbliżą się do 200 tys.
https://www.pb.pl/wishlista-blair-with- ... tys-969029
Można prosić o komentarz?
-
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm
Napisali, że liczą wkrótce na 200k, tyle, że premiera już jutro, więc brzmi to trochę jak chęć podbicia kursu.
Children of Morta jest na liście stopień wyżej, ale ranking nie opiera się jedynie na liczbie zapisów.
Children of Morta jest na liście stopień wyżej, ale ranking nie opiera się jedynie na liczbie zapisów.
Najwidoczniej listy są zbieżne, bo CoM ma już ponad 200 tysięcy.aircanada15 pisze: ↑czw sie 29, 2019 5:31 pmNapisali, że liczą wkrótce na 200k, tyle, że premiera już jutro, więc brzmi to trochę jak chęć podbicia kursu.
Children of Morta jest na liście stopień wyżej, ale ranking nie opiera się jedynie na liczbie zapisów.
Dzień dobry,Admin pisze: ↑śr lip 03, 2019 12:45 pm
Pracujemy również nad wprowadzeniem "Children of Morta" do bezpośredniej dystrybucji na rynku japońskim co, z uwagi na specyfikę tego rynku, wymaga współpracy z lokalnym partnerem i przejścia stosownej certyfikacji (dotyczy wersji na PS4 i Nintendo Switch). Prowadzimy zaawansowane rozmowy z japońskimi firmami, które są zainteresowane sprzedażą "Children of Morta" w Japonii. Należy się jednak liczyć, że fani z Japonii będą musieli trochę dłużej poczekać na możliwość zakupu "Children of Morta" niż fani z innych części świata.
A czy w tej kwestii zaszły jakieś zmiany/postępy?
Dzień dobry
Umowa z partnerem, który odpowiadał będzie ze sprzedaż "Children of Morta" na rynku japońskim jest w rękach prawników ale nie została jeszcze podpisana. Możemy jedynie powiedzieć, że dotyczy wersji gry na Switch, PS4 a także PC. Tak jak informowaliśmy wcześniej, należy liczyć się z tym, że premiera "Children of Morta" w Japonii (w lokalnej dystrybucji) będzie miała miejsce jakiś czas później niż na innych rynkach. Nie oznacza to bynajmniej, że Japończycy będą mieli ograniczenia w dostępie do "Children of Morta" już w dniu premiery. Zawsze jest przecież Steam i inne platformy .
Pozdrawiamy
Ps. Przy tej okazji zwracamy uwagę, żeby nie traktować wykazywanych przez 11 bit studio S.A. w raportach okresowych przychodów z Japonii (w podziale geograficznym) jako sprzedaż realizowaną tylko w tym kraju. Podział geograficzny budowany jest w oparciu o lokalizację siedziby partnerów biznesowych a nie klientów końcowych. Sprzedaż w Japonii stanowi jedynie wycinek sprzedaży naszych gier na konsolę Switch.
Umowa z partnerem, który odpowiadał będzie ze sprzedaż "Children of Morta" na rynku japońskim jest w rękach prawników ale nie została jeszcze podpisana. Możemy jedynie powiedzieć, że dotyczy wersji gry na Switch, PS4 a także PC. Tak jak informowaliśmy wcześniej, należy liczyć się z tym, że premiera "Children of Morta" w Japonii (w lokalnej dystrybucji) będzie miała miejsce jakiś czas później niż na innych rynkach. Nie oznacza to bynajmniej, że Japończycy będą mieli ograniczenia w dostępie do "Children of Morta" już w dniu premiery. Zawsze jest przecież Steam i inne platformy .
Pozdrawiamy
Ps. Przy tej okazji zwracamy uwagę, żeby nie traktować wykazywanych przez 11 bit studio S.A. w raportach okresowych przychodów z Japonii (w podziale geograficznym) jako sprzedaż realizowaną tylko w tym kraju. Podział geograficzny budowany jest w oparciu o lokalizację siedziby partnerów biznesowych a nie klientów końcowych. Sprzedaż w Japonii stanowi jedynie wycinek sprzedaży naszych gier na konsolę Switch.