Re: P8
: pt lut 05, 2021 2:54 pm
Coś dużo mówi się o walce w ofercie pracy dla tego projektu Projekt 8.
Chyba wskazuje to na jeden z rodzai w którym jakieś formy walki się pojawiają. Oznaczałoby to sporą ewolucję gatunków gier. Co prawda pierwszy projekt był oparty na walce Anomaly jednak kolejne większe TWOM i FP opierały się na innych gatunkach.
Powstaje pytanie czy to będzie RPG czy może inny pokrewny gatunek a może znów mix
Tak więc nawiązanie do "walki" to fakt czy przypadek ?
Pokazuje to jednak, że na premierę "w tym roku" nie warto liczyć ....
Faktycznie będzie to nie wcześniej niż 2H 2023 a raczej wiosna 2024. Jednak widać, że coś robią aby nie skończyć jak CDP ....
Twoje obowiązki: Ściśle współpracuj z dyrektorem projektu, aby opracować ogólną wizję gry i upewnić się, że funkcje walki i rozgrywki ją obsługują. Pracuj ze swoim zespołem, aby ustalać priorytety pracy, przydzielać zadania, omawiać postępy, radzić sobie z niepowodzeniami, znajdować rozwiązania, dzielić się doświadczeniami, przekazywać opinie i trenować członków zespołu. Współpracuj z innymi liderami domeny i produkcją, aby zapewnić stałą komunikację, spójność we wszystkich obszarach i ciągłe dostarczanie kompilacji podczas cotygodniowych sesji przeglądowych. Pracuj z zespołem nad funkcjami rozgrywki opartymi na kreatywnych kierunkach (np. Systemy walki, atrybuty broni, zachowania sztucznej inteligencji, elementy 3C, zasady rozgrywki, systemy progresji itp.)
https://11bitstudios.recruitee.com/o/le ... y-designer
Chyba wskazuje to na jeden z rodzai w którym jakieś formy walki się pojawiają. Oznaczałoby to sporą ewolucję gatunków gier. Co prawda pierwszy projekt był oparty na walce Anomaly jednak kolejne większe TWOM i FP opierały się na innych gatunkach.
Powstaje pytanie czy to będzie RPG czy może inny pokrewny gatunek a może znów mix
Tak więc nawiązanie do "walki" to fakt czy przypadek ?
Pokazuje to jednak, że na premierę "w tym roku" nie warto liczyć ....
Faktycznie będzie to nie wcześniej niż 2H 2023 a raczej wiosna 2024. Jednak widać, że coś robią aby nie skończyć jak CDP ....
Twoje obowiązki: Ściśle współpracuj z dyrektorem projektu, aby opracować ogólną wizję gry i upewnić się, że funkcje walki i rozgrywki ją obsługują. Pracuj ze swoim zespołem, aby ustalać priorytety pracy, przydzielać zadania, omawiać postępy, radzić sobie z niepowodzeniami, znajdować rozwiązania, dzielić się doświadczeniami, przekazywać opinie i trenować członków zespołu. Współpracuj z innymi liderami domeny i produkcją, aby zapewnić stałą komunikację, spójność we wszystkich obszarach i ciągłe dostarczanie kompilacji podczas cotygodniowych sesji przeglądowych. Pracuj z zespołem nad funkcjami rozgrywki opartymi na kreatywnych kierunkach (np. Systemy walki, atrybuty broni, zachowania sztucznej inteligencji, elementy 3C, zasady rozgrywki, systemy progresji itp.)
https://11bitstudios.recruitee.com/o/le ... y-designer