P8

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
baks
Posty: 393
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

pt lut 05, 2021 2:54 pm

Coś dużo mówi się o walce w ofercie pracy dla tego projektu Projekt 8.
Chyba wskazuje to na jeden z rodzai w którym jakieś formy walki się pojawiają. Oznaczałoby to sporą ewolucję gatunków gier. Co prawda pierwszy projekt był oparty na walce Anomaly jednak kolejne większe TWOM i FP opierały się na innych gatunkach.
Powstaje pytanie czy to będzie RPG czy może inny pokrewny gatunek a może znów mix
Tak więc nawiązanie do "walki" to fakt czy przypadek ?
Pokazuje to jednak, że na premierę "w tym roku" nie warto liczyć .... :)
Faktycznie będzie to nie wcześniej niż 2H 2023 a raczej wiosna 2024. Jednak widać, że coś robią aby nie skończyć jak CDP .... :)

Twoje obowiązki: Ściśle współpracuj z dyrektorem projektu, aby opracować ogólną wizję gry i upewnić się, że funkcje walki i rozgrywki ją obsługują. Pracuj ze swoim zespołem, aby ustalać priorytety pracy, przydzielać zadania, omawiać postępy, radzić sobie z niepowodzeniami, znajdować rozwiązania, dzielić się doświadczeniami, przekazywać opinie i trenować członków zespołu. Współpracuj z innymi liderami domeny i produkcją, aby zapewnić stałą komunikację, spójność we wszystkich obszarach i ciągłe dostarczanie kompilacji podczas cotygodniowych sesji przeglądowych. Pracuj z zespołem nad funkcjami rozgrywki opartymi na kreatywnych kierunkach (np. Systemy walki, atrybuty broni, zachowania sztucznej inteligencji, elementy 3C, zasady rozgrywki, systemy progresji itp.)
https://11bitstudios.recruitee.com/o/le ... y-designer
Krzysztof
Posty: 94
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

sob lut 06, 2021 4:02 pm

Z tych strzępków informacji wynika, że szykuje się gra która wpłynie na skok 11Bit na kolejny wyższy poziom. To bardzo dobra informacja co jak widać po piątkowym kursie już wpływa pozytywnie na kapitalizację spółki. Warto będzie czekać na P8 nawet do 23-24 gdzie od przyszłego roku będą wydawane inne gry. Kapitalizacja powinna wzrosnąć kilkukrotnie. Wreszcie idziecie z marketingiem w dobrą stronę. Tak trzymać‼️
baks
Posty: 393
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

sob lut 06, 2021 4:38 pm

Marketingiem trudno to nazwać bo jakoś najlepszych fachowców trzeba pozyskiwać a konkurencja mocno rośnie.
Jeszcze w 2015 na GPW było tylko kilka spółek bardziej znane to poza 11-ką CIG i CDP a teraz z samej stajni PLW jest chyba już ze 20 na giełdzie. Coraz trudniej się walczy o ludzi. Pracownik także ma dziesiątki spółek do "oblecenia" trudno monitorować wszystkie miejsca potencjalnej pracy.
Spółka ma jeszcze duże potrzeby. Marketing pewnie odezwie się pod koniec marca a może nieco później.
sledzik
Posty: 135
Rejestracja: wt gru 11, 2018 12:29 pm

ndz lut 07, 2021 7:29 pm

To że P8 będzie 23-24 to większość z nas przypuszcza.Pytanie co z projektami które wychodzą wcześniej jak Foxhole oraz czy będą dalej rozwijać frostpunka (czy 3 dodatek to koniec DLC).
baks
Posty: 393
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw lut 25, 2021 6:23 pm

Jaka jest szansa na to, że P8 jednak ukaże się jako pierwszy ?
Kolejność prezentacji gier wprowadziła pewnie spore zamieszanie wśród inwestorów. Dotychczasowa komunikacja sugerowała - a przynajmniej tak odbieraliśmy - , że to P8 będzie miał premierę jako ostatni z trio .....
Teraz kolejność prezentacji tak jakby wywraca nasze założenia "do góry kołami" .... :)
Co mamy teraz sądzić ....
to oczywiście nic złego bo świadczy, że P8 istnieje i coś tam macie z tej gry gotowe .... "poza szkicem na A4" ... :lol:
To musi cieszyć.
Ale czy jest takie prawdopodobieństwo, że P8 mimo, że może być największą grą zostanie ukończony najwcześniej ?
Admin
Site Admin
Posty: 1828
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt lut 26, 2021 5:33 pm

Dzień dobry

Na tym etapie nie możemy ujawniać żadnych dodatkowych informacji na temat produkcji własnych, w tym harmonogramu ich premier. Przypomnę jednak, że nieprzypadkowo w zeszłym roku odeszliśmy od ich nazewnictwa: "Projekt 8", "Projekt 9" i "Projekt 10", bo część uczestników rynku zbyt mocno przywiązała się, że jest to kolejność premier. My tymczasem chcemy mieć wolną rękę w tym względzie.

Pozdrawiamy
adu
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

pt mar 05, 2021 1:49 pm

Dzień dobry,

Czy z powyższego wynikałoby, że "Projekt 8" ma swoją nową nazwę kodową, podobnie jak "Dolly" i "Eleanor"? Czy pozostaje on po prostu "Projektem8"?

Pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1828
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn mar 08, 2021 10:14 am

Dzień dobry

"Projekt 8" pozostaje cały czas "Projektem 8". W tym przypadku nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie innej nazwy roboczej jak miało to miejsce w przypadku "Projektu 9" (obecnie "Dolly") i "Projektu 10" ("Eleanor").
Ale naprawdę, nie zalecałbym w tym szukania żadnego drugiego dna, czy podtekstów. To tylko nazwy robocze, o których wszyscy zapomną, gdy ujawnimy oficjalne nazwy gier, nad którymi pracujemy.

Pozdrawiamy
adu
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

pn mar 08, 2021 12:18 pm

Dzięki za odpowiedź, pytałem wyłącznie z (niezdrowej) ciekawości, bez podtekstów i wyciągania zbyt daleko idących wniosków ;)
Frey
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

śr mar 31, 2021 10:54 pm

Czy można prosić o parę słów komentarza na temat odejścia z 11bit Pani Marty Fijak - głównej projektantki P8?
Czy w kontekście tej informacji uprawniony jest wniosek, że zmiana koncepcji P8 była aż tak zasadnicza?
Kto przejął projekt?
ODPOWIEDZ