Coś dużo mówi się o walce w ofercie pracy dla tego projektu Projekt 8.
Chyba wskazuje to na jeden z rodzai w którym jakieś formy walki się pojawiają. Oznaczałoby to sporą ewolucję gatunków gier. Co prawda pierwszy projekt był oparty na walce Anomaly jednak kolejne większe TWOM i FP opierały się na innych gatunkach.
Powstaje pytanie czy to będzie RPG czy może inny pokrewny gatunek a może znów mix
Tak więc nawiązanie do "walki" to fakt czy przypadek ?
Pokazuje to jednak, że na premierę "w tym roku" nie warto liczyć ....
Faktycznie będzie to nie wcześniej niż 2H 2023 a raczej wiosna 2024. Jednak widać, że coś robią aby nie skończyć jak CDP ....
Twoje obowiązki: Ściśle współpracuj z dyrektorem projektu, aby opracować ogólną wizję gry i upewnić się, że funkcje walki i rozgrywki ją obsługują. Pracuj ze swoim zespołem, aby ustalać priorytety pracy, przydzielać zadania, omawiać postępy, radzić sobie z niepowodzeniami, znajdować rozwiązania, dzielić się doświadczeniami, przekazywać opinie i trenować członków zespołu. Współpracuj z innymi liderami domeny i produkcją, aby zapewnić stałą komunikację, spójność we wszystkich obszarach i ciągłe dostarczanie kompilacji podczas cotygodniowych sesji przeglądowych. Pracuj z zespołem nad funkcjami rozgrywki opartymi na kreatywnych kierunkach (np. Systemy walki, atrybuty broni, zachowania sztucznej inteligencji, elementy 3C, zasady rozgrywki, systemy progresji itp.)
https://11bitstudios.recruitee.com/o/le ... y-designer
P8
Z tych strzępków informacji wynika, że szykuje się gra która wpłynie na skok 11Bit na kolejny wyższy poziom. To bardzo dobra informacja co jak widać po piątkowym kursie już wpływa pozytywnie na kapitalizację spółki. Warto będzie czekać na P8 nawet do 23-24 gdzie od przyszłego roku będą wydawane inne gry. Kapitalizacja powinna wzrosnąć kilkukrotnie. Wreszcie idziecie z marketingiem w dobrą stronę. Tak trzymać
Marketingiem trudno to nazwać bo jakoś najlepszych fachowców trzeba pozyskiwać a konkurencja mocno rośnie.
Jeszcze w 2015 na GPW było tylko kilka spółek bardziej znane to poza 11-ką CIG i CDP a teraz z samej stajni PLW jest chyba już ze 20 na giełdzie. Coraz trudniej się walczy o ludzi. Pracownik także ma dziesiątki spółek do "oblecenia" trudno monitorować wszystkie miejsca potencjalnej pracy.
Spółka ma jeszcze duże potrzeby. Marketing pewnie odezwie się pod koniec marca a może nieco później.
Jeszcze w 2015 na GPW było tylko kilka spółek bardziej znane to poza 11-ką CIG i CDP a teraz z samej stajni PLW jest chyba już ze 20 na giełdzie. Coraz trudniej się walczy o ludzi. Pracownik także ma dziesiątki spółek do "oblecenia" trudno monitorować wszystkie miejsca potencjalnej pracy.
Spółka ma jeszcze duże potrzeby. Marketing pewnie odezwie się pod koniec marca a może nieco później.
Jaka jest szansa na to, że P8 jednak ukaże się jako pierwszy ?
Kolejność prezentacji gier wprowadziła pewnie spore zamieszanie wśród inwestorów. Dotychczasowa komunikacja sugerowała - a przynajmniej tak odbieraliśmy - , że to P8 będzie miał premierę jako ostatni z trio .....
Teraz kolejność prezentacji tak jakby wywraca nasze założenia "do góry kołami" ....
Co mamy teraz sądzić ....
to oczywiście nic złego bo świadczy, że P8 istnieje i coś tam macie z tej gry gotowe .... "poza szkicem na A4" ...
To musi cieszyć.
Ale czy jest takie prawdopodobieństwo, że P8 mimo, że może być największą grą zostanie ukończony najwcześniej ?
Kolejność prezentacji gier wprowadziła pewnie spore zamieszanie wśród inwestorów. Dotychczasowa komunikacja sugerowała - a przynajmniej tak odbieraliśmy - , że to P8 będzie miał premierę jako ostatni z trio .....
Teraz kolejność prezentacji tak jakby wywraca nasze założenia "do góry kołami" ....
Co mamy teraz sądzić ....
to oczywiście nic złego bo świadczy, że P8 istnieje i coś tam macie z tej gry gotowe .... "poza szkicem na A4" ...
To musi cieszyć.
Ale czy jest takie prawdopodobieństwo, że P8 mimo, że może być największą grą zostanie ukończony najwcześniej ?
Dzień dobry
Na tym etapie nie możemy ujawniać żadnych dodatkowych informacji na temat produkcji własnych, w tym harmonogramu ich premier. Przypomnę jednak, że nieprzypadkowo w zeszłym roku odeszliśmy od ich nazewnictwa: "Projekt 8", "Projekt 9" i "Projekt 10", bo część uczestników rynku zbyt mocno przywiązała się, że jest to kolejność premier. My tymczasem chcemy mieć wolną rękę w tym względzie.
Pozdrawiamy
Na tym etapie nie możemy ujawniać żadnych dodatkowych informacji na temat produkcji własnych, w tym harmonogramu ich premier. Przypomnę jednak, że nieprzypadkowo w zeszłym roku odeszliśmy od ich nazewnictwa: "Projekt 8", "Projekt 9" i "Projekt 10", bo część uczestników rynku zbyt mocno przywiązała się, że jest to kolejność premier. My tymczasem chcemy mieć wolną rękę w tym względzie.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
"Projekt 8" pozostaje cały czas "Projektem 8". W tym przypadku nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie innej nazwy roboczej jak miało to miejsce w przypadku "Projektu 9" (obecnie "Dolly") i "Projektu 10" ("Eleanor").
Ale naprawdę, nie zalecałbym w tym szukania żadnego drugiego dna, czy podtekstów. To tylko nazwy robocze, o których wszyscy zapomną, gdy ujawnimy oficjalne nazwy gier, nad którymi pracujemy.
Pozdrawiamy
"Projekt 8" pozostaje cały czas "Projektem 8". W tym przypadku nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie innej nazwy roboczej jak miało to miejsce w przypadku "Projektu 9" (obecnie "Dolly") i "Projektu 10" ("Eleanor").
Ale naprawdę, nie zalecałbym w tym szukania żadnego drugiego dna, czy podtekstów. To tylko nazwy robocze, o których wszyscy zapomną, gdy ujawnimy oficjalne nazwy gier, nad którymi pracujemy.
Pozdrawiamy