P8

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr paź 30, 2019 1:07 pm

Przeskoczyłem do wyróżnionego akapitu, gdzie pozostał już tylko p. Miechowski. Mogłem domyślić się, że przecież Prezes jest mało wylewny, jeśli nie w ogóle, w kwestii ujawniania czegokolwiek zza kulis :D
Zdecydowanie należy na spotkaniach inwestorskich występować w duetach: Prezes + Marketing, a najlepiej by był to p. Patryk, który nie tylko potrafi kupić akcjonariuszy, ale i zawsze ujawni coś czego byśmy nie byli w stanie wyciągnąć od Prezesa czy na tymże forum :P
sledzik
Posty: 105
Rejestracja: wt gru 11, 2018 12:29 pm

pn lis 25, 2019 11:45 pm

Czy w pierwszym kwartale 2020 dowiemy się czegoś nowego o P8? Czy raczej poczekacie na 3-4 kwartał aby kurz po Cyberpunku opadł? (ciężko się wcześniej będzie przebić)
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt lis 26, 2019 11:56 am

sledzik pisze:
pn lis 25, 2019 11:45 pm
Czy w pierwszym kwartale 2020 dowiemy się czegoś nowego o P8? Czy raczej poczekacie na 3-4 kwartał aby kurz po Cyberpunku opadł? (ciężko się wcześniej będzie przebić)
Trzeci i czwarty kwartał, branżę będą rozgrzewały na maksa wiadomości o premierze PS5 i X'a nowego, a także zapowiedzi gier na nie. Już z tego powodu (tak przynajmniej wnioskują analitycy) spadła obecnie sprzedaż sprzętu i gier.
Spółka może zaprzeczać i się zasłaniać ilością sprzedanych konsol obecnej generacji, ale zapowiedź w przyszłym roku gry na PS4/X1 zostanie przyjęta co najwyżej wzruszeniem ramion, zwłaszcza, gdy tytuł wyjdzie rok po premierze nowej generacji.
Jeśli 11bit chce wzbudzić zainteresowanie na rynku gier konsolowych, to musi to być zapowiedź gry na nową generację z wersją na obecną.
I to jest warunek konieczny, natomiast, kiedy to zapowiedzą, to już ma mniejsze znaczenie, bowiem i tak trzeba będzie w każdym momencie mierzyć się z silną konkurencją, która też będzie chciała "wygrać" start nowej generacji.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

wt lis 26, 2019 1:59 pm

Patrząc na błyskawiczny postęp w rozwoju mocy obliczeniowej spowodowany megaofensywą AMD daje spore możliwości w kreacji gier.
Widząc jak mnożą się rdzenie i co to w efekcie daje dla graczy można się tylko cieszyć. Liczę, że dojdzie do równie szybkiego rozwoju konkurencji na rynku akceleratorów graficznych i modeli APU. Dzisiejsze APU na Ryzenie 3400G daje bardzo zadowalające wyniki nawet w średnich grach.
Wszystko to pokazuje na co możemy liczyć na PS5 i X.
Już samo stwierdzenie o wzroście mocy 4x daje wiele radości graczom i nie dziwi chęć poczekania na nowe otwarcie.
Tak duży wzrost mocy i gry w 4K i zapowiedzi 8K stawia także niezwykle mocne wyzwania przed twórcami gier.
Myślę, że są pewne kontrowersje i developerów.. świat gier robi milowy skok i nikt nie chciałby zostać w blokach startowych.
Jednak gra w 4K i 8K wymaga większych nakładów. Pocieszające jest to, że to praktycznie ta sama architektura i coraz łatwiej z portowaniem gier. Gra może być stworzona na konsole i bez mega zmian można grać na PCcie.
Temat interfejsów sterowania spółka ma ju doskonale przerobiony. Nic więc nie stoi na przeszkodzie robić grę pod nexgeny - poza kosztami.
Przychylam się do opinii, że chyba nic nie stoi na przeszkodzie - ponieważ gwałtownie wzrosła wydajność nowych Ryzenów i teraz 8 rdzeni to będzie standard a nacisk będzie szedł na 8+.
Na takim sprzęcie 4K i 8K to będzie standard. Podobnie w konsolach przy 8 rdzeniach i dobrej grafice można dużo osiągnąć a grę pod PS4 można przyciąć.
Być może spółka zrobi grę na starą generację i DLC dla nowej. Sądzę, że jednak będzie odwrotnie.
Kluczowe jest jednak aby gra zachwycała. Bez tego słabo się sprzeda na każdej generacji. Musimy poczekać na komunikację spółki.
Do premiery mamy jeszcze sporo czasu ale decyzję już są na pewno podjęte. Nie wyobrażam sobie innej opcji. Te 1,5-2 lata to w branży jest sporo czasu ale twórcy gier muszą takie zmiany trafnie przewidzieć zawczasu. Zmiana generacji to poważna zmiana w całej branży tak jak z rewolucją AMD.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lis 26, 2019 4:31 pm

Dzień dobry

Komunikacja, w tym inwestorska, związana z "Projektem 8" ruszy wtedy, kiedy zdecydujemy, że jest to właściwy moment na rozpoczęcie budowania wizerunku tego tytułu. Kiedy to będzie? To musi na razie pozostać tajemnicą.

Pozdrawiamy
Michal
Posty: 77
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

wt lis 26, 2019 9:39 pm

Admin pisze:
wt lis 26, 2019 4:31 pm
Dzień dobry

Komunikacja, w tym inwestorska, związana z "Projektem 8" ruszy wtedy, kiedy zdecydujemy, że jest to właściwy moment na rozpoczęcie budowania wizerunku tego tytułu. Kiedy to będzie? To musi na razie pozostać tajemnicą.

Pozdrawiamy
Dobry wieczór,
A czy mają już Państwo ustalony plan kampanii marketingowej dla projektu 8?

Pozdrawiam
Michal
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lis 27, 2019 12:08 pm

Dzień dobry

Strategia marketingowa "Projektu 8" jest w trakcie przygotowywania. Prowadzimy rozmowy z partnerami biznesowymi, w tym potencjalnymi, żeby zapewnić sobie jak najlepszą komunikację z rynkiem i graczami i sprawić, żeby o naszej kolejnej produkcji było głośno.

Pozdrawiamy
frantic
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 22, 2019 10:17 pm

czw lis 28, 2019 11:47 am

Dzień dobry,

Mały, dopiero wchodzący na giełdę zespół Starward Industries zapowiedział, że jego gra, która wyjdzie w 2021 r. będzie dostępna na konsolach obecnej i nowej generacji już w dniu premiery. Przynajmniej taki mają plan. Czy tak uznana i wielokrotnie większa firma mogłaby potwierdzić lub zaprzeczyć czy P8 wyjdzie jednocześnie na konsole obecnej i nowej generacji?
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw lis 28, 2019 6:24 pm

Znasz różnice pomiędzy jednymi i drugimi konsolami ?
Rozumiem, że nie zdajesz sobie sprawy, że będą zgodne ze sobą. To tak jak masz iPhona 6 a kupujesz iPhona 8. Gry ze starego będą Ci chodzić na starym i na nowym. Różnica tylko taka, że na nowym szybciej.
Co do SI to plany a realizacja to zupełnie coś innego..... ;)
N arzie to jak sami przyznają mają 10 ludzi .... a TWOM co najmniej 2 lata robiło więcej niż 20 ludzi .....
TWOM było grą 2D. Resztę dopowiedz sobie sam.
Taki Jujubee miał wydać grę KURSK w 2016 tak sugerowali przy debiucie. Gra wyszła w 2018 i nie zawojował rynku.
WW3 z Farm51 też miało być hitem który miał pozamiatać podłogę Frostpunkiem - co z tego wyszło może zauważyłeś.
Podsumowując plany a realizacja to 2 różne rzeczy. Zobaczymy jak to im wyjdzie.
Gra się sama nie zrobi a 10 ludków po może zrobić symulację na smartfona a na konsole 4K to trzeba nieco więcej pracy. W rok tego nie zrobi nawet 20 osób. Chyba, że będzie to coś krótkiego "klasy" KURSKa.
Lubisz takie gry to masz do tego prawo ale ja wolę świetnej jakości produkty.
Co pokażą SI dopiero się okaże. Artifex też chciał zawojować rynek i zebrali sporo kasy na debiucie a przędą słabo co widać.
frantic
Posty: 20
Rejestracja: wt paź 22, 2019 10:17 pm

pt lis 29, 2019 5:48 pm

Do kolegi powyżej - urwałeś się z choinki? :o
Czyli twoim zdaniem nikt nie będzie sobie zadawał trudu, żeby kodować na nowe konsole, bo przecież kodowane na stare będą działały również na nowej generacji dzięki wstecznej kompatybilności? :shock: Przecież właśnie w tym tkwi sedno sprawy, żeby zrobić wersję, która wykorzysta moc i technologię nowej generacji konsol, a nie tylko zmienić znaczek na okładce z PS4 na PS5, bo nikt nie kupuje nowych konsol, żeby grać w tak samo wyglądającej gry jak na starej generacji :lol: Widzę, że ty nie ogarniasz absolutnych podstaw w tej branży i zupełnie nie rozumiesz graczy, którzy kupują nowe generacje konsol. Mam nadzieję jednak, że zarząd 11 bit ma rozleglejszą wiedzę na ten temat.
ODPOWIEDZ