Strona 78 z 106

Re: This War Of Mine

: pn maja 30, 2016 10:26 am
autor: Admin
Dzień dobry
Zakończenie tłumaczenia (100%) nie oznacza automatycznego pojawienia się kolejnego języka w grze. Tłumaczenie musi zostać zweryfikowane i zaakceptowane przez nas. Nie powinno to jednak zabrać więcej niż kilka dni zatem, być może już pod koniec bieżącego tygodnia lub na początku przyszłego, w "TWoM" będzie również można zagrać po rumuńsku :).
Pozdrawiamy

Re: This War Of Mine

: pn cze 06, 2016 11:03 am
autor: real
Witam,

Czy j. rumuński jest już dostępny dla graczy? Czy mają Państwo dane ze steam pozwalające analizować jak zmieniła się liczba kupujących z kraju którego język dodano w ramach Babel?

pozdrawiam

PS. na forum babel "wisi" od kilku dni kilka zapytań bez odpowiedzi od moderatorów

Re: This War Of Mine

: pn cze 06, 2016 1:05 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Język rumuński nie jest jeszcze dostępny dla graczy. Potrzebujemy kilku dni na przetestowanie tłumaczenia, żeby uniknąć wpadki. Nie możemy sobie pozwolić, żeby w tłumaczeniach pojawiały się wulgaryzmy itp. :)
Jeśli chodzi o wpływ pojawienia się tłumaczeń na sprzedaż gry w danym kraju to oczywiście obserwujemy wzrost sprzedaży, w porównaniu z wcześniejszym miesiącem, ale krótka historia Babela nie pozwala jeszcze na wystawianie pełnych ocen.
Pozdrawiamy.

Re: This War Of Mine

: śr cze 08, 2016 9:48 am
autor: pieniek
DLC słabiutko sobie radzi na steamie. Cieszy fakt, że TWoM nadal ładnie się sprzedaje( szczególnie jak się patrzy też na W3). Piszę to dlatego , iż niewarta skórkę za wyprawkę zaserwowaliście, mam na myśli to ,iż ze słów przedstawiciela spółki wynikało większość zespołu w 2015 roku nie pracowało nad industrialem( bo było to ok 15 osób), a zdecydowana większość była przydzielana do "innych spraw". Zakładając, że te inne sprawy to też TLO , to moim zdaniem popełniliście lekkiego zonka nie rzucając większych sił do industriala w tamtym roku. Mam nadzieję ,iż w przyszłości bardziej rozsądnie i efektywnie będziecie zarządzać pracami zespołu/zespołów. Oczywiście to moje subiektywne zdanie na ten temat, ale patrząc na sprzedaż TWoM TLO na konsole i dodatku DLC na steamie, wydaje mi się że moja ocena jest całkiem logiczna i sensowna.

Pozdro.

Re: This War Of Mine

: śr cze 08, 2016 2:04 pm
autor: Rif
Zgodzę się z przedmówcą, że większa część zespołu dużo wcześniej powinna być przydzielona pod projekt "Industrial", ale z kolei nie zgodzę się w temacie słabości DLC na Steam.

http://tools.garry.tv/steamchart/?show= ... e=7&os=win

Jak widać od tygodnia całkiem ciekawie sobie radzi (na naście tysięcy pozycji dostępnych) zarabiając przy cenie, którą wielu inwestorów uznało za mocno zawyżoną. Docelowe 10% nabywców pierwotnej wersji przypuszczam, że zdobędzie dodatek. Zadziwia za to długa obecność wśród topowych pozycji podstawowej wersji, która przypuszczam, że jest pokłosiem DLC. Razem wypracowują niebanalny przychód za 2 kwartał, a wiele możliwości monetyzacji jeszcze przed nimi, nie wspominając o mobilkach.

Zastanawiam się czy dobre miejsce TWOM w rankingu nie zawdzięczamy również tłumaczeniom z Babel. Może wiele osób mając wiedzę o translacji na swój język czekało na przecenę?

W związku z tym pytanie.
Czy Spółka posiada dane dot. sprzedaży TWOM w krajach do których dołączyły języki z Babel i czy mocno wzrosła w nich sprzedaż podczas trwającej wyprzedaży?

Re: This War Of Mine

: śr cze 08, 2016 4:04 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Jako deweloper mamy bieżący wgląd w to, jak sprzedają się nasze produkty na Steam, również z podziałem na poszczególne kraje. Obserwujemy, że udostępnienie kolejnych wersji językowych "TWoM" ma pozytywne przełożenie na wyniki sprzedaży w danym kraju. Z wnioskami wolimy jednak poczekać aż na rynku dostępnych będzie więcej wersji językowych, w tym z dużych (ludnych) krajów.
Pozdrawiamy

Re: This War Of Mine

: śr cze 15, 2016 1:25 pm
autor: real
Dzień dobry Panie Darku,

Właśnie wystartowało długo wyczekiwana, pewnie nie tylko przeze mnie ;) ;) ;), promocja TWoM na mobile. Do kiedy jest ona zaplanowana (do końca promocji na steam)?

Promocja otrzymała/otrzyma jakieś dodatkowe wsparcie od sklepów na kluczowych rynkach (US/Chiny/UE)? Jaka jest cena w USD na androida (widzę tylko 17,99 PLM w polskim sklepie play) - to trochę dużo jak na 2,99 USD na iOS.

pozdrawiam

Re: This War Of Mine

: śr cze 15, 2016 3:39 pm
autor: Vanguard
Panie Darku,

Czy może Pan zwrócić uwagę osobom odpowiedzialnym za promocję mobilną, by przy ikonkach aplikacji umieścili informację o przecenie -80%? Taka informacja przy ikonce przyciąga uwagę klientów przeglądających sklep i znacząco podnosi sprzedaż.

Pozdrawiam.

Re: This War Of Mine

: śr cze 15, 2016 4:20 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Promocja mobilnego "TWoM", zarówno wersji na iOS jak i na Androida, potrwa do poniedziałku 20 czerwca. Cena, w porównaniu z ceną podstawową, została obniżona o 80 proc., do 2,99 USD (dotyczy to wersji iOS i Android). W przypadku trwającej obecnie promocji zdecydowaliśmy się na jej wspieranie za pośrednictwem systemów/aplikacji agregujących informacje o wyprzedażach. Zasięg tego typu aplikacji (liczba użytkowników) jest bardzo duży co pozwoli nam dotrzeć do ogromnej rzeszy potencjalnych użytkowników. Wsparcie ze strony sklepów, dotyczące "zwykłej" promocji cenowej, nie jest praktykowane. Ich operatorzy udzielają go jeśli na rynek trafia nowy produkt, jego nowa wersja językowa lub duży dodatek.
Odnośnie podmiany ikony aplikacji/gry na nową, informującą o wyprzedaży, jest to oczywiście technicznie możliwe, ale nie stosowane (niemile widziane przez operatorów sklepów). Nasz tytuł dedykowany jest dojrzałym graczom, szukającym określonej tematyki, którzy doskonale wiedzą, ile 'TWoM" kosztuje bez promocji i bez problemu zauważą różnicę w cenie.
Pozdrawiamy

Re: This War Of Mine

: śr cze 15, 2016 4:47 pm
autor: real
5 dni promocji na mobile może nie wystarczyć aby istotnie zwiększyć przychody w Q2 - ranking top grossing na appannie dość szybko pokaże czy promocja "chwyciła".

Z jakich powodów unikacie Państwo równoległych promocji mobile/steam?

Nasz tytuł dedykowany jest dojrzałym graczom, szukającym określonej tematyki, którzy doskonale wiedzą, ile 'TWoM" kosztuje bez promocji i bez problemu zauważą różnicę w cenie.
:shock: :shock: :shock: z takim podejściem ciężko będzie zwiększać monetyzacje. Nie lepiej określić grupę docelową jako: dojrzały gracz mający dość "głupawych gierek" dominujących w appstore/play? Zadaniem marketingu powinno być zwrócenie uwagi tych osób na TWoM.


pozdrawiam