Strona 77 z 106

Re: This War Of Mine

: śr maja 18, 2016 1:42 pm
autor: real
Czy na imprezie Google jest przedstawiciel Spółki?

"First-ever Google Play Awards to be announced on May 19 at I/O 2016"

Kolejne wyróżnienie będzie miłe :)

Re: This War Of Mine

: śr maja 18, 2016 2:02 pm
autor: pieniek
Admin pisze:Dzień dobry
Babel działa dopiero od kilku dni. Z pełną oceną przydatności tego narzędzia do stymulowania sprzedaży trzeba trochę poczekać. Dlatego żadne wiążące decyzje w sprawie wykorzystania Babela przy "Industrialu" jeszcze nie zapadły.
Odnośnie akcji marketingowych towarzyszących pojawieniu się "TWoM" w kolejnych wersjach językowych to jest ona prowadzona w zakresie adekwatnym do wielkości i znaczenia "nowych" rynków. Ciężko oczekiwać, żebyśmy nagle wystartowali na Węgrzech z szeroką (kosztowną) akcją promocyjną, jeśli potencjał sprzedażowy tego rynku, mierzony np. wielkością populacji, czy liczbą potencjalnych graczy, nie jest duży. Dlatego w celu promowania "TWoM" w pierwszej kolejności wykorzystujemy kanały społecznościowe, itp.
Pozdrawiamy.
Może się nie znam , ale dla 1.5 rocznej gry "pełna ocena przydatności" brzmi troszkę dziwnie. Taką przydatność możecie osiągnąć przy nowej premierze i porównać, czy "niszowe języki " kupują bardziej np Industriala dzięki przetłumaczeniom "babel"( w krótkim okresie od premiery) czy nie. Natomiast pomijając ten fakt, skoro już zrobiliście takie narzędzie, to powinno być zaimplementowane do wszystkich waszych produktów( to daje pewna wartość dodana do produktu), bo inaczej oznaczałoby to pewna stratę czasu na robienie babela, jeśli tylko do TWoMa miałby być wykorzystany, gry która już jednak dość długo funkcjonuje na rynku. Nie rozumiem nad czym się zastanawiacie w przypadku "babela" w industrialu.

Pozdro.

Re: This War Of Mine

: śr maja 18, 2016 3:06 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Na imprezie Google nie będzie naszego reprezentanta. Nie mamy aż tak szerokiej "ławki", żeby specjalnie wysyłać pracowników na inny kontynent po nagrodę, które wcale nie musimy dostać :). Do tego dochodzą koszty biletów lotniczych, hotelu itp. To nie oznacza, że nie będziemy się cieszyć jeśli wygramy konkurs :).

Nasze ostrożne stanowisko dotyczące Babela w Industrialu wynika m.in. z faktu, że jest to nowe narzędzie, które musi być dogłębnie przetestowane w "realu". Przy "Industrialu", który będzie daleko większą grą niż "TWoM", i który decydował będzie o wynikach 11 bit studios przez kolejne kwartały, nie możemy sobie pozwolić na jakiekolwiek wpadki. Nie zapominajmy też, że tłumaczenia do Babela dokonywane są przez grupy zapaleńców (społeczności), którzy wykonują to bezpłatnie. 11 bit studios nie ma praw autorskich do tłumaczeń (dlatego nowe wersje językowe nie są częścią "TWoM" ale są "dobierane" z sieci). Musimy się zatem zastanowić, czy chcemy przed premierą odostępniać różnym grupom społecznościowym z całego świata całą ścieżkę dialogową "Industriala" i ryzykować "wyciek" po to tylko, żeby w dniu premiery mieć więcej wersji językowych? Ponadto, jak mamy zbudować społeczność wokół gry, której nie będzie jeszcze na rynku? To tylko jedne z wielu wątpliwości, z którymi musimy się zmierzyć w najbliższych miesiącach, przed premierą "Industriala".
Pozdrawiamy.

Re: This War Of Mine

: śr maja 18, 2016 3:34 pm
autor: Rafał80
Do premiery jeszcze co najmniej rok, o ile nie będzie kolejnych przesunięć, więc macie Państwo mnóstwo czasu na przemyślenia.

Re: This War Of Mine

: śr maja 18, 2016 5:42 pm
autor: Rif
Przecież nikt nie mówi, że należy udostępnić Industrial komukolwiek przed premierą. Chodzi o to, by gracze z całego świata mogli usiąść po premierze i przenieść świetną grę na swoje języki narodowe. Im szybciej to zrobią, tym większa grupa potencjalnych nabywców. Narzędzie takie jak Babel powinno być zatem zaintempletowane w finalnym produkcie, skoro już nim dysponujecie. Poza tym założenia dotyczące braku praw autorskich powinno być znane od początku, gdy zaczeliscie tworzyć Babel. Trzeba znaleźć sposób, by te prawa otrzymać, dogadać się z twórcami lokalizacji, jakoś im to wynagrodzić.

Re: This War Of Mine

: ndz maja 22, 2016 12:52 pm
autor: real
Admin pisze:Dzień dobry
Babel działa dopiero od kilku dni. Z pełną oceną przydatności tego narzędzia do stymulowania sprzedaży trzeba trochę poczekać. Dlatego żadne wiążące decyzje w sprawie wykorzystania Babela przy "Industrialu" jeszcze nie zapadły.
Odnośnie akcji marketingowych towarzyszących pojawieniu się "TWoM" w kolejnych wersjach językowych to jest ona prowadzona w zakresie adekwatnym do wielkości i znaczenia "nowych" rynków. Ciężko oczekiwać, żebyśmy nagle wystartowali na Węgrzech z szeroką (kosztowną) akcją promocyjną, jeśli potencjał sprzedażowy tego rynku, mierzony np. wielkością populacji, czy liczbą potencjalnych graczy, nie jest duży. Dlatego w celu promowania "TWoM" w pierwszej kolejności wykorzystujemy kanały społecznościowe, itp.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,

Najważniejsza jest informacja dla Klienta w miejscu sprzedaży (steam) - informacja "Babel is growing!" jest doskonała i wystarczająca:
http://store.steampowered.com/app/282070/
o to chodziło :)

Czy są Państwo zadowoleni z efektów sprzedażowych aktualizacji?

Dane o liczbie grających: http://steamcharts.com/app/282070#1m
świadczą o wzroście ich liczby o ok. 20% (w stosunku do miesiąca przed wprowadzeniem) aktualizacji.

Wg. przecieków summer sale na steam startuje 23 czerwca i potrwa do 4 lipca czyli za miesiąc. Promocja ta będzie miała kluczowy wpływ na wyniki spółki za Q2. Czy wprowadzenia DLC TLO przed summer sale w dalszym ciągu jest niezagrożone?

Oczywistym jest, że niezmiernie istotne dla bieżących wyników są także promocje na mobile - jak sądzę są one zaplanowane i pozostaną tajemnicą do momentu "odpalenia" :)

pozdrawiam

Re: This War Of Mine

: pn maja 23, 2016 11:12 am
autor: Admin
Dzień dobry
Z nieukrywaną przyjemnością śledzimy rankingi sprzedaży "TWoM" po uruchomieniu Babela. To znaczy, że stworzone przez narzędzie działa i przynosi oczekiwane rezultaty.
Jeśli chodzi o wydanie DLC to "TWoM" to konsekwentnie podtrzymujemy, że dodatek powinien ukazać się przed Summer Sale na Steam, który w tym roku obędzie na przełomie II i III kwartału co ma znaczenie jeśli chodzi o wpływ na nasze wyniki za I półrocze (przypomnę, że po przejściu na GPW nie będziemy publikować raportu za II kwartał). Część przychodów z tego tytułu przejdzie zatem na III kwartał.
Pozdrawiamy.

Re: This War Of Mine

: wt maja 24, 2016 9:41 am
autor: real
Dzień dobry,

Na wyniki Q2 (półroczne) równie duży wpływ jak udane wprowadzenie TLO na PC (Summer Sale Steam) będzie miała promocja (promocje) TWoM na urządzenia mobilne.

Czy ustalony plan monetyzacji TWoM przewiduje przeprowadzenie promocji na mobile do końca bieżącego kwartału?

pozdrawiam

Re: This War Of Mine

: wt maja 24, 2016 10:34 am
autor: Admin
Dzień dobry
Strategia sprzedażowa mobilnego "TWoM" nie różni się niczym od strategi sprzedażowej "TWoM" na inne platformy czyli zawiera okresowe obniżki cen (promocje), których częstotliwość będzie zapewne rosła w miarę "starzenia się" gry aż do czasu gdy cena gry zostanie obniżona na stałe. Oczywiście, nie możemy zdradzać terminów gdy gra będzie przeceniana (ten temat poruszaliśmy już wielokrotnie). Dotyczy to również naszych planów na bieżący kwartał. Podobnie nie będziemy zajawiać wcześniej kiedy zdecydujemy się ściąć cenę na stałe.
Pozdrawiamy.

Re: This War Of Mine

: ndz maja 29, 2016 12:42 pm
autor: real
Dzień dobry,

Ukończone zostało tłumaczenie na j. rumuński (100%):
http://babel.thiswarofmine.com/
czy to oznacza, że język ten jest już dostępny w grze? Inaczej: czy po osiągnięciu 100% tłumaczenia język pojawia się automatycznie czy też jest jeszcze jakaś weryfikacja z Państwa strony przed udostępnieniem danego języka?

pozdrawiam