This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lis 30, 2015 4:05 pm

Dzień dobry
Publiczne zapowiadanie promocji z dużym wyprzedzeniem a zwłaszcza podawanie jej szczegółów, raczej nie przysłużyłoby się bieżącej sprzedaży gry. Mamy oczywiście przygotowane scenariusze jak stymulować sprzedaż w tym gorącym dla branży okresie ale na razie wolimy zostawić je dla siebie. Prosimy o wyrozumiałość i trochę cierpliwości.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn lis 30, 2015 4:14 pm

Jasna sprawa :D

Powodzenia w uzgadnianiu promocji z operatorami sklepów app store i google play!
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

wt gru 01, 2015 12:36 pm

Dzień dobry,

Co ma zawierać przygotowywana aktualizacja TWoM na android (informacja z podsumowania listopada na FB)? Czy aktualizacja dotyczy także iOS?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt gru 01, 2015 1:49 pm

Dzień dobry
W ramach zapowiadanej aktualizacji TWoM (dotyczyła będzie wersji na PC dostępnej na Steam a nie, jak Pan pisze, wersji mobilnych na urządzenia z systemami Android i iOS) udostępnimy kolejne narzędzia dla moderów pozwalające im jeszcze głębiej "wejść w grę". Podobną aktualizację zrobiliśmy jesienią gdy pozwoliliśmy graczom na wymienianie się scenariuszami.
Pozdrawiamy
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr gru 02, 2015 2:54 pm

Dzień dobry,

dziękuję za odpowiedź dotyczącą aktualizacji TWoM.

Na ten moment :) mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie:
w jaki sposób 11bit będzie księgował sprzedaż pudełkowej wersji TWoM na konsole. W przypadku fizycznej gry (jak sądzę) są (mogą być) dwa poziomy sprzedaży:
1. dystrybutor => sieci handlowe (sklepy)
2. sieci handlowe => klient
Jakie rozwiązanie stosuje Spółka?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr gru 02, 2015 5:25 pm

Dzień dobry
Przypomnę, że wydawcą "TWoM:TLO" jest Deep Silver (marka wydawnicza Koch Media), której to firmie udzieliliśmy stosownej licencji na wydanie gry. Naszymi przychodami ze sprzedaży "TWoM:TLO" będą zatem opłaty licencyjne, które będzie uiszczał Deep Silver (czyli licencjobiorca) z tytułu sprzedaży każdego egzemplarza gry (nie należy tego utożsamiać z ilością wyprodukowanych pudełek z naszą grą, które trafią do sklepów na całym świecie).
Pozdrawiamy
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

wt gru 08, 2015 6:46 pm

Z wiadomości na FB wynika, że TWoM został grą roku w google play - Gratulacje!

Czy to nie jest dobry moment aby zrobić mocną promocję cenową (cena 14,99 mocno ogranicza sprzedaż)? Oczywiście zarówno na iOS jak i android :)

Z jakiego powodu TWoM nie jest prezentowany w poniższym zestawieniu?
https://play.google.com/store/apps/coll ... bestof2015
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

wt gru 08, 2015 10:04 pm

@real
Spółka wielokrotnie informowała, że ma rozplanowane akcje promocyjne na ten kwartał, więc takie uwagi są nie na miejscu.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr gru 09, 2015 2:14 pm

Przyznam, że już jestem trochę zniecierpliwiony ponad roczną konsolidacją kursu - skuteczne promocje iOS/android (awans to TOP100 grossing) mogą przynieść wybicie...

Ufam, że Zarząd 11bit doskonale zdaje sobie sprawę z wpływu ceny na sprzedaż, zwłaszcza w kanale mobilnym. Rozumiem także troskę o monetyzację TWoM w kolejnych kwartałach (premiera TWoM:TLO).

Trzymam kciuki aby udało się uzyskać bardzo dobre pozycjonowanie w sklepach przy obniżonej cenie!

pozdrawiam
2BII!2B
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 20, 2015 1:09 pm

sob gru 12, 2015 4:09 pm

Po premierze wersji gry na smartphony, na Androidzie widać bardzo wyraźny wzrost sprzedaży. Przed premierą tej wersji gra była w rankingach między 400 a 500 pozycją, a teraz, mimo wysokiej ceny, utrzymuje się w pierwszej setce płatnych gier. Czy spółka może podać o ile wzrosła sprzedaż na Androidzie po tej premierze? Oczywiście nie chodzi mi o liczbę kopii, tylko przybliżony mnożnik – 2x, 3x, etc.
ODPOWIEDZ