This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

czw lis 19, 2015 8:53 pm

Jak patrzę na te znakomita sprzedaż to żal że jutro kończy sie promocja na iOS która zabije sciagalność, za tydzien na Androidzie bedzie to samo a szkoda bo wysoka cena zwiększy piractwo.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr lis 25, 2015 12:03 pm

Czy możecie już Państwo zdradzić plany dotyczące rozwoju TWoM na PC i mobile? Wydaje się, że naturalnym jest wydanie wersji konsolowej (little ones) także w tych kanałach.

Czy ew. decyzjami planują Państwo czekać do premiery konsolowej i przyjęcia wśród graczy?

Rozumiem oczywiście, że istnieje pewien konflikt w ramach polityki informacyjnej - z jednej strony inwestorzy chcieli by wiedzieć jak najwięcej (zwłaszcza, że kurs konsoliduje się już od roku) z drugiej strony należy chronić te informacje ze względu na sprzedaż TWoM w różnych kanałach dystrybucji.

PS. Wielkiego sukcesu na startującej dziś promocji na steam i nie zapomnijcie przed Świętami zrobić promocji także na iOS i androida :)
Shane54
Posty: 10
Rejestracja: pn lip 20, 2015 11:45 am

śr lis 25, 2015 12:51 pm

Witam! na jakie przychody liczycie ze sprzedazy TWOM na konsole?podobne jak na PC?wieksze?mniejsze? na pewno robiliscie jakies wewnetrzne kalkulacje,wiec bylbym wdzieczny za info.

i jeszcze jedno pytanie odnosnie wersji na smartfony,wczesniej podawaliscie ze to rynek 10razy wiekszy niz tablety,czy na podstawie dotychczasowej sprzedazy sie to potwierdza,a mianowicie xrazy wieksza sprzedaz niz na tablety?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1427
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lis 25, 2015 2:16 pm

Dzień dobry

Nie będziemy ukrywać, że mamy niewielkie doświadczenie na rynku konsol, mimo że w przeszłości wydawaliśmy już gry na tego typu urządzenia. Dlatego wolimy nie budować własnych prognoz dotyczących sprzedaży, bo to nie my kontaktujemy się z dystrybutorami (sieciami handlowymi). Przypomnę, że przy konsolowym "TWoM" posiłkujemy się wydawcą, czyli Deep Silver, który w grach konsolowych ma dużo większe doświadczenie niż my. Nasz partner przedstawił nam swoje szacunki dotyczące sprzedaży w pierwszych dniach po premierze. Jesteśmy z nich zadowoleni. Czy przełożą się na realną sprzedaż? Tego oczywiście nie wiemy.
Równocześnie chcemy przypomnieć, że rynek gier konsolowych różni się od gier na PC, które obecnie sprzedają się już głównie w kanale cyfrowym. Większość rynku gier konsolowych wciąż stanowią pudełka. To oznacza, że deweloper musi dzielić się marżą ze znacznie większą liczbą partnerów biznesowych niż gdy samodzielnie sprzedaje gry np. przez Steam. Swoją część bierze też dystrybutor. Ten temat był już "wałkowany" wielokrotnie na forum. Zachęcam do przejrzenia starszych wpisów.

Odnośnie pytania o sprzedaż wersji smartfonowej "TWoM" to, podobnie jak w przypadku tabletów, nie publikujemy takich informacji. Możemy jedynie stwierdzić, że jesteśmy z niej usatysfakcjonowani. Szczególnie pozytywnie zaskakuje nas sprzedaż na urządzenia z systemem operacyjnym Android. Nasze prognozy w tym obszarze były skromniejsze. Smartfonowy "TWoM", co można wyczytać z danych podawanych przez różne serwisy internetowe, sprzedaje się lepiej niż tabletowy. Prosimy jednak nie interpretować tego w ten sposób, że skoro rynek smartfonowy jest 10 razy większy niż tabletowy (dane dotyczą urządzeń Apple) to tak samo wygląda sprzedaż smartfonowa i tabetlowa "TWoM".

Pozdrawiamy.
AMDBS
Posty: 78
Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm

śr lis 25, 2015 3:48 pm

Witam,
Mam pytanie do szanownego Admina o grę planszową opartą o TWOM.
Czy to spółka będzie jej wydawcą i będzie czerpać z tego profity, czy odsprzedała część praw do znaku handlowego jakim jest TWOM?
Pytam odnośnie informacji o grze planszowej z poniższego linku.
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... ign=buffer
Admin
Site Admin
Posty: 1427
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lis 25, 2015 5:09 pm

Dzień dobry
Przede wszystkim zapraszam do lektury komunikatu EBI i informacji, którą można znaleźć na naszej stronie internetowej dotyczącej planszówki "TWoM".
Odpowiadając na Pana pytanie możemy ujawnić, że udzieliliśmy (odpłatnie) twórcom planszowego "TWoM" licencji na stworzenie tej wersji naszego hitu. Zgodnie z umową nasi partnerzy muszą samodzielnie zadbać o produkcję, finansowanie itp. Oczywiście, ze swojej strony będziemy udzielać im wszelkiego wsparcia ale nie będzie to wiązało się z "dosypywaniem" pieniędzy z naszej strony. To oznacza, że licencjobiorcy mają mocne przeświadczenie, że planszowy "TWoM" ma duży potencjał sprzedażowy, który pozwoli im zarobić na tym projekcie. Mocno trzymamy za nich kciuki bo jakaś część zysków trafi też na nasze konto. :).
Pozdrawiamy
inwestor66
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 11, 2015 12:56 pm

pt lis 27, 2015 3:48 pm

Czytam kilka forów i widzę, że niektórzy ludzie się śmieją, że 11bit wydaje jakieś planszówki i jeszcze może niech kubki robi.
Firma nie dokłada ani gorsza do interesu a może zarobi parę zł. Czysty biznes i to popieram.
Jakoś nikt nie narzeka, że Ferrari sprzedaje czapki i podkoszulki, mercedes breloczki a BMW sprzedaje nawet siedzenia dla dzieci do aut z logiem Mini. Pieniędzy z tego nie ma wiele.
Liczy się co innego.
Stały pobyt w świadomości ludzi, że taka firma istnieje i robi takie i takie rzeczy. Marketing w najczystszej postaci.

A kubek z logiem 11bit może i bym sobie kupił. Motywujące jak można z niczego zbudować firmę wartą obecnie 150 milionów w krótkim czasie.

Brawo 11 bit.

PS. i czekam na 4 nowe gry, niech sprzedają się jak najlepiej.
2BII!2B
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 20, 2015 1:09 pm

pn lis 30, 2015 3:08 pm

Admin pisze:Nasz partner przedstawił nam swoje szacunki dotyczące sprzedaży w pierwszych dniach po premierze. Jesteśmy z nich zadowoleni. Czy przełożą się na realną sprzedaż? Tego oczywiście nie wiemy.
Czy spółka może podać przybliżenie tych szacunków? Akcjonariuszom bardzo ciężko jest ocenić potencjał konsol, zdania są mocno podzielone, więc informacja o tym jaki poziom sprzedaży spółka uważa za zadawalający trochę rozjaśniłby nam obraz sytuacji :)
Admin
Site Admin
Posty: 1427
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lis 30, 2015 3:26 pm

Dzień dobry

Niestety, umowa z partnerem nie pozwala nam ujawnić takich danych bez narażenia się na konsekwencje (kary umowne).

Pozdrawiamy
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn lis 30, 2015 3:49 pm

Dzień dobry,

Czy może Pan zdradzić czy w grudniu jest planowana promocja/promocje TWoM iOS/android?

pozdrawiam
ODPOWIEDZ