This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lip 20, 2015 9:55 am

Dzień dobry
Dziękujemy za wszystkie zadawane pytania i sugestie dotyczące TWoM. W ciągu dnia postaramy się na nie wszystkie odpowiedzieć.

Odnośnie TWoM na smartfony. Prowadzimy prace, żeby nasza gra była też dostępna na smartfony. Nie jest to proste zadanie ze względu na mnogość producentów, modeli aparatów dostępnych na rynku itp. Musimy sprawdzać, czy gra "pociągnie" na każdym z nich. Niemniej, w perspektywie kilku miesięcy w TWoM powinny też móc zagrać posiadacze smartfonów. Na razie nie jesteśmy jednak w stanie podać dokładniejszej daty premiery.

Pozdrawiamy.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lip 20, 2015 10:30 am

Dzień dobry
Odnosząc się do pytania na temat możliwości wypuszczenia "darmowej wersji gry a raczej jej dema, gdzie można by było zagrać tylko kilka dni a potem upgrade do wersji pełnej odbywałby się przez jednorazowy IAP?" to informujemy, że nie mamy takich planów. TWoM jest już na rynku kilka miesięcy. Ma mnóstwo pozytywnych recenzji. Jest bardzo dobrze znaną marką wśród graczy, którzy szukają podobnych pozycji. Zabieganie o nowych klientów poprzez udostępnianie darmowego dema mijałoby się z celem.
Pozdrawiamy.
Krzysiek
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 18, 2015 9:44 pm

pn lip 20, 2015 10:33 am

Puścicie na ebi informację o sprzedaży wersji mobilnej, jak to uczyniliście przy okazji debiutu na PC?
tego najbardziej oczekują akcjonariusze
pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lip 20, 2015 10:54 am

Czy myślicie aby promować wasze inne tytuły i sklep np przez dodanie dla tych ktorzy przetrwali wojnę na końcu np woucher na gamesrepublic lub na wasze gry w gamesrepublic?

Odpowiedź: Nie mamy na razie takich planów. Ale dziękujemy za sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

pn lip 20, 2015 12:41 pm

Admin pisze:Dzień dobry
Odnosząc się do pytania na temat możliwości wypuszczenia "darmowej wersji gry a raczej jej dema, gdzie można by było zagrać tylko kilka dni a potem upgrade do wersji pełnej odbywałby się przez jednorazowy IAP?" to informujemy, że nie mamy takich planów. TWoM jest już na rynku kilka miesięcy. Ma mnóstwo pozytywnych recenzji. Jest bardzo dobrze znaną marką wśród graczy, którzy szukają podobnych pozycji. Zabieganie o nowych klientów poprzez udostępnianie darmowego dema mijałoby się z celem.
Pozdrawiamy.
Patrząc na wysoką pozycje TWoM na Ipady w Chinach, jeśli chodzi o generowanie przychodów, oraz to , że to jest swego rodzaju fenomen z taką ceną i produktem spoza chin(ok 80% w topach to produkty chińskie), jeszcze raz proszę abyście przemyśleli zlokalizowanie produktu na tamtejsze dialekty na Ipady i smarty jeśli się pojawią, to mogłoby jeszcze bardziej zwiększyć dochodowość gry na tamtym rynku.

Co do ewentualnego debiutu na smartach, optymalizacja na tylu urządzeniach to problem, ale on byłby znacznie bardziej do ogarnięcia jeślibyście w pierwszej kolejności zoptymalizowali grę na Iphony, zostawiając debiut na androida na kilka miesięcy później, dając sobie czas na dopracowanie gry na tylu urządzeniach. Wielu deweloperów własnie tak robi, szczególnie jeśli gra jest w formule premium, bo IOS jest głównym źródłem dochodów takich gier, android stanowi tylko ułamek wpływów, w porównaniu do IOS.

Pozdro.
lelo-pakero
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am

pn lip 20, 2015 2:12 pm

Co do ewentualnego debiutu na smartach, optymalizacja na tylu urządzeniach to problem, ale on byłby znacznie bardziej do ogarnięcia jeślibyście w pierwszej kolejności zoptymalizowali grę na Iphony, zostawiając debiut na androida na kilka miesięcy później, dając sobie czas na dopracowanie gry na tylu urządzeniach. Wielu deweloperów własnie tak robi, szczególnie jeśli gra jest w formule premium, bo IOS jest głównym źródłem dochodów takich gier, android stanowi tylko ułamek wpływów, w porównaniu do IOS.
Słuszna uwaga kolegi powyżej. Zamiast optymalizować na masę różnych telefonów przez kilka miesięcy, nie możecie wypuścić najpierw samej wersji na Iphony, która i tak stanowić będzie większość przychodów?

Pozdrawiam serdecznie,
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lip 20, 2015 2:36 pm

Dzień dobry
Odpowiadając na liczne pytania spływające do spółki, również za pośrednictwem tego forum, chcielibyśmy poinformować, że inaczej niż po listopadowej premierze "This War of Mine" na PC, przy okazji obecnej premiery "tabletowej" nie planujemy publikować komunikatu/informacji na temat sprzedaży gry po kilku dniach od wypuszczenia jej na rynek. Nie ma to jednak żadnego związku z tym, że gra sprzedaje się bardzo dobrze/bardzo słabo.
Decydując się na publikację listopadowego komunikatu zarząd brał pod uwagę, że inwestorzy giełdowi nie znali jeszcze marki "TWoM"i nie potrafili, w przeciwieństwie do graczy komputerowych, właściwie ocenić potencjału tego tytułu, który miał decydujące znaczenie dla naszych wyników w kolejnych kwartałach. Obecnie spółka nie musi już w ten sposób edukować rynku i inwestorów.
Pozdrawiamy.
kjujik
Posty: 8
Rejestracja: czw lis 27, 2014 11:33 pm

pn lip 20, 2015 5:45 pm

Admin pisze:Czy myślicie aby promować wasze inne tytuły i sklep np przez dodanie dla tych ktorzy przetrwali wojnę na końcu np woucher na gamesrepublic lub na wasze gry w gamesrepublic?

Odpowiedź: Nie mamy na razie takich planów. Ale dziękujemy za sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę.
Dziękuję za wzięcie pomysłu pod rozwagę.

To mogłoby wyglądać tak, że gracz otrzymuje po zakończeniu gry coś ala ...Jeżeli spodobała Ci się gra zapraszamy do wsparcia naszego sklepu/nowej produkcji/wydawnictwa/facebooka etc. Jest też pole na umieszczenie maila na którego wyyslacie woucher/link do demo/link do gry z wydawnictwa z rabatem/etc.

Mielibyście bazę mailową potencjanych klientów no i nową platformę komunikacji.

Pozdrawiam,
Krzysiek
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 18, 2015 9:44 pm

wt lip 21, 2015 8:52 am

Czy możecie udzielić jakiś informacji w kwestii synergii windows10, xbox one i twom?
29 lipca debiutuje win10 i twom jest oficjalnie na liście gier które można strumieniować z xbox na win10
czy to oznacza, że 29lipca będzie dostępna wersja konsolowa na xbox one?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lip 21, 2015 10:50 am

Dzień dobry
Jesteśmy przygotowani do premiery Windows 10. TWoM będzie działał na komputerach z tym systemem. Nie należy jednak tego interpretować w ten sposób, że 29 lipca br. będzie miała miejsce premiera TWoM na konsole Xbox One. Nigdy i nigdzie nie informowaliśmy oficjalnie, że pracujemy nad TWoM-em na tę platformę sprzętową.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ