Re: This War Of Mine
: czw sty 08, 2015 5:04 pm
@punto
Na razie koncentrujemy się na rozwoju PC i mobile, i oczywiście poinformujemy jak zdecydujemy o wersji konsolowej.
@agieh
Nie kojarzę takich szczegółów, ale stan ma się tak: TWoM (PC + mobile), Insutrial (PC) oraz gry 11 bit launchpad, tu w pierwszej kolejności Spacecom (mobile). Ale to zewnętrznie.
@Apel
informacje nt. prac są podawane cały czas, dla przypomnienia, a bez tego wystarczy przeszukać forum oraz strone z informacjami (www.11bitstudios.pl). Od informacji o sytuacji finansowej są raporty okresowe. A od kultury wypowiedzi jest regulamin forum. Czy uważa Pan, że zaczepny ton jest pomocny? Gadajmy jak ludzie, a nie jak Pawlak i Kargul
@agieh
Dlatego, że to luźna estymacja mieszcząca się w widełkach. Z pewnością górna granica widełek została osiągnięta w pierwszy weekend.
@Apel - Don't Starve to nie TWoM.
Luźny plan jest następujący:
Zespół TWoM pracuje nad dalszym rozwojem wersji PC. Oznacza to poprawki i aktualizacje na wielu platformach (i 3 systemach: Win, Mac, Linux).
Część grafików osobno pracuje nad przerobieniem assetów do wersji mobile. Potrzeba co najmniej 2 miesiące.
Zespół Industrial został powiększony ostatnio, a gra rośnie, będzie większa niż planowaliśmy początkowo. Końca prac na dzien dzisiejszy nie da sie latwo okreslic.
Zespół marketingowy przygotowuje się na: PAX South (San Antonio, Texas, styczen 23-25) a potem na GDC (San Francisco, 2-6 marca) i PAX East (Boston, 6-8 marca).
Na razie koncentrujemy się na rozwoju PC i mobile, i oczywiście poinformujemy jak zdecydujemy o wersji konsolowej.
@agieh
Nie kojarzę takich szczegółów, ale stan ma się tak: TWoM (PC + mobile), Insutrial (PC) oraz gry 11 bit launchpad, tu w pierwszej kolejności Spacecom (mobile). Ale to zewnętrznie.
@Apel
informacje nt. prac są podawane cały czas, dla przypomnienia, a bez tego wystarczy przeszukać forum oraz strone z informacjami (www.11bitstudios.pl). Od informacji o sytuacji finansowej są raporty okresowe. A od kultury wypowiedzi jest regulamin forum. Czy uważa Pan, że zaczepny ton jest pomocny? Gadajmy jak ludzie, a nie jak Pawlak i Kargul
@agieh
Dlatego, że to luźna estymacja mieszcząca się w widełkach. Z pewnością górna granica widełek została osiągnięta w pierwszy weekend.
@Apel - Don't Starve to nie TWoM.
Luźny plan jest następujący:
Zespół TWoM pracuje nad dalszym rozwojem wersji PC. Oznacza to poprawki i aktualizacje na wielu platformach (i 3 systemach: Win, Mac, Linux).
Część grafików osobno pracuje nad przerobieniem assetów do wersji mobile. Potrzeba co najmniej 2 miesiące.
Zespół Industrial został powiększony ostatnio, a gra rośnie, będzie większa niż planowaliśmy początkowo. Końca prac na dzien dzisiejszy nie da sie latwo okreslic.
Zespół marketingowy przygotowuje się na: PAX South (San Antonio, Texas, styczen 23-25) a potem na GDC (San Francisco, 2-6 marca) i PAX East (Boston, 6-8 marca).