Strona 15 z 106

Re: This War Of Mine

: wt lis 18, 2014 4:44 pm
autor: Manin82
Manin82 pisze:
Admin pisze:2015 - na szczegóły za wcześnie.
Być może w świetle Państwa nadprogramowego sukcesu warto pomyśleć o intensyfikacji prac nad przeniesieniem TWOM na inne platformy... i kuć żelazo póki gorące...

Admin - żółta kartka. Powiedzenie zespołowi, że sukces jest nadprogramowy, po latach pracy wykonanej przez utalentowaną grupe ludzi, jest co najmniej brakiem taktu.

Słowa 'nadprogramowy' użyto troszkę prowokacyjnie. Duże pokłony przed efektami pracy owej utalentowanej grupy ludzi :) Tak trzymać!

Re: This War Of Mine

: wt lis 18, 2014 5:37 pm
autor: Admin
peryceptyk84 pisze:To nie jest zwykły sukces to historyczna chwila dla polskiej polskiej produkcji gier gra zarobi parę razy więcej niż kapitalizacja firmy giełdzie
na razie jest kosmos a gdyby ( taka moja sugestia ) dać chińską wersję językową i trailer po chińsku robiony przez profesjonalną firmę np.
platige image to sprzedaż wchodzi już nie na poziom kosmos a w inną galaktykę. Chińczycy to przecież pecetowcy tylko trochę rozgłośnić sprawę żeby wzrócić ich uwagę.
Znakomity debiut na forum!

Re: This War Of Mine

: wt lis 18, 2014 5:50 pm
autor: Piotrch
W spółce widać dopisują humory :twisted:

Re: This War Of Mine

: wt lis 18, 2014 7:45 pm
autor: Admin
Ale widać po diabełku, że nie tylko my się uśmiechnęliśmy :twisted:

Re: This War Of Mine

: śr lis 19, 2014 9:43 am
autor: Maverick0069
Oczywiście chylę czoła przed twórcami gry , niesamowita praca, więc należą się uznania.
Zapewnę wzrosną o 100% oczekiwania wobec Panów jeżeli chodzi o przyszłe tytuły.
Mam natomiast pytanie z innej beczki, mianowicie...
Czy będzie jakaś szansa by stworzyć jakąś łatkę , która pozwoliła by w omawiany tutaj na forum tytuł pograć dłużej chociażby te 70 dni ??

Re: This War Of Mine

: śr lis 19, 2014 12:37 pm
autor: pieniek
Upgrady pewnie jakieś będą , dba sie o produkt, który taką furrore robi.

P.S ja mam ambicje nie stracić żadnego członka mojej małej społeczności, dlatego już parę razy zaczynałem grę od nowa i chyba długo mi zejdzie zanim doczekam końca wojny. :geek: :geek:

Re: This War Of Mine

: śr lis 19, 2014 1:18 pm
autor: Maverick0069
W zasadzie mogło być takie zestawienie ale ranking graczy
Ciekawi mnie ile maksymalnie może żyć w tej grze.

Re: This War Of Mine

: śr lis 19, 2014 4:09 pm
autor: Janus Corvinus
Gratuluję sukcesu. Wiedziałem, że 11bit stworzy kiedyś wielki hit ale nie sądziłem, że będzie nim This War of Mine a mówiąc precyzyjniej najpierw sadziłem, że będzie ale po zobaczeniu pierwszych gameplayów straciłem wiarę ze względu na, moim zdaniem, zbyt przestylizowaną i nieczytelną grafikę. Bardzo się cieszę, że się pomyliłem i nie muszę wyczekiwać hitu przez kolejne lata. Myślałem, że na koniec roku będziecie mieli ze dwa mln zysku a wygląda na to, że będzie przynajmniej cztery.

Przydałoby się teraz przeanalizować narzekania i wydać darmową łatkę poprawiającą błędy i rozbudowująca grę o nowe lokacje, przedmioty, postacie, zdarzenia itd. Z tego, co czytałem przydałby się może jakiś tryb hardcore, w którym jest trudniej a wojna nie kończy się tak szybko. Może jakaś tablica rankingowa. Może udostępniony edytor i możliwość tworzenia przez graczy własnych mapek. Tylko zaznaczam, że takie rozszerzenie powinno być darmowe. Jeśli chcecie budować markę porządnej firmy to nie możecie iść w ślady Electronic Arts czy Ubisoftu. Gra sprzedaje się na tyle dobrze, że możecie sobie pozwolić na darmochę.

Re: This War Of Mine

: śr lis 19, 2014 5:26 pm
autor: rustical
Jestescie ciagle pierwszej trojce na liscie bestsellerow (obecnie 2. pozycja) - super sprawa.

Mam pytanie jako akcjonariusz: czy bedziecie publikowac raporty odnosnie sprzedanych sztuk gry, np. ile sztuk sprzedalo sie w ciagu pierwszego tygodnia? Wiele spolek robi to dopiero w raportach kwartalnych, a moim zdaniem trzeba chwalic sie sukcesem. Jest to z korzyscia dla Spolki.

Re: This War Of Mine

: śr lis 19, 2014 5:33 pm
autor: AMDBS
rustical pisze:Jestescie ciagle pierwszej trojce na liscie bestsellerow (obecnie 2. pozycja) - super sprawa.

Mam pytanie jako akcjonariusz: czy bedziecie publikowac raporty odnosnie sprzedanych sztuk gry, np. ile sztuk sprzedalo sie w ciagu pierwszego tygodnia? Wiele spolek robi to dopiero w raportach kwartalnych, a moim zdaniem trzeba chwalic sie sukcesem. Jest to z korzyscia dla Spolki.
Rustical, jeśli można wiedzieć po ile chcesz wyjść jako akcjonariusz z tej inwestycji, że potrzebujesz takich komunikatów co tydzień? ;)