"First-ever Google Play Awards to be announced on May 19 at I/O 2016"
Kolejne wyróżnienie będzie miłe

Może się nie znam , ale dla 1.5 rocznej gry "pełna ocena przydatności" brzmi troszkę dziwnie. Taką przydatność możecie osiągnąć przy nowej premierze i porównać, czy "niszowe języki " kupują bardziej np Industriala dzięki przetłumaczeniom "babel"( w krótkim okresie od premiery) czy nie. Natomiast pomijając ten fakt, skoro już zrobiliście takie narzędzie, to powinno być zaimplementowane do wszystkich waszych produktów( to daje pewna wartość dodana do produktu), bo inaczej oznaczałoby to pewna stratę czasu na robienie babela, jeśli tylko do TWoMa miałby być wykorzystany, gry która już jednak dość długo funkcjonuje na rynku. Nie rozumiem nad czym się zastanawiacie w przypadku "babela" w industrialu.Admin pisze:Dzień dobry
Babel działa dopiero od kilku dni. Z pełną oceną przydatności tego narzędzia do stymulowania sprzedaży trzeba trochę poczekać. Dlatego żadne wiążące decyzje w sprawie wykorzystania Babela przy "Industrialu" jeszcze nie zapadły.
Odnośnie akcji marketingowych towarzyszących pojawieniu się "TWoM" w kolejnych wersjach językowych to jest ona prowadzona w zakresie adekwatnym do wielkości i znaczenia "nowych" rynków. Ciężko oczekiwać, żebyśmy nagle wystartowali na Węgrzech z szeroką (kosztowną) akcją promocyjną, jeśli potencjał sprzedażowy tego rynku, mierzony np. wielkością populacji, czy liczbą potencjalnych graczy, nie jest duży. Dlatego w celu promowania "TWoM" w pierwszej kolejności wykorzystujemy kanały społecznościowe, itp.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,Admin pisze:Dzień dobry
Babel działa dopiero od kilku dni. Z pełną oceną przydatności tego narzędzia do stymulowania sprzedaży trzeba trochę poczekać. Dlatego żadne wiążące decyzje w sprawie wykorzystania Babela przy "Industrialu" jeszcze nie zapadły.
Odnośnie akcji marketingowych towarzyszących pojawieniu się "TWoM" w kolejnych wersjach językowych to jest ona prowadzona w zakresie adekwatnym do wielkości i znaczenia "nowych" rynków. Ciężko oczekiwać, żebyśmy nagle wystartowali na Węgrzech z szeroką (kosztowną) akcją promocyjną, jeśli potencjał sprzedażowy tego rynku, mierzony np. wielkością populacji, czy liczbą potencjalnych graczy, nie jest duży. Dlatego w celu promowania "TWoM" w pierwszej kolejności wykorzystujemy kanały społecznościowe, itp.
Pozdrawiamy.