Dzień dobry,
Z konferencji dowiedzieliśmy się, że w Studio powstaje grupa B+R. Z drugiej strony dowiedzieliśmy się, że studio nie ma planów adaptacji TWoM do F2P jako kolejny etap rozwoju gry.
Może jednak warto postawić przed tą grupą zadanie: przygotowanie analizy wykonalności adaptacji TWoM do F2P wraz z multiplayerem i dopiero na podstawie analizy "kasować" ten pomysł?
Może nie jest to specjalnie twórcze wyzwanie, a wiem, że Państwo takie sobie cenicie, ale na pewno pozwoli na dalszą monetyzację gry i wzrost przychodów. Przy wdrożeniu dobrych mechanizmach monetyzacji i grywalizacji, a wierzę, że takie na pewno jesteście Państwo w stanie opracować gra ma szansę na kolejny wielki sukces.
This War Of Mine
Dzień dobry
Konsekwentnie utrzymujemy, że nie planujemy produkcji "TWoM 2" bo naszym zdaniem to zamknięta formuła/pomysł. Kolejna odsłona byłaby niczym innym jak tylko odcinaniem kuponu i nie różniłaby się niczym od pierwowzoru, może poza lokalizacją/grafiką. Nie odżegnujemy się jednak, że jeśli w przyszłości pojawi się w firmie pomysł (może nań "wpaść" nasz zespół R&D), jak po raz kolejny wykorzystać "TWoM-a" w innej/podobnej grze, taki produkt powstanie. W biznesie nigdy nie można mówić nigdy. Powtórzę jednak. Obecnie nie mamy żądnego pomysłu, który byłby świeży i innowacyjny, a nie wtórny i powtarzający te same schematy i mechanizmy do "TWoM".
Pozdrawiamy.
Konsekwentnie utrzymujemy, że nie planujemy produkcji "TWoM 2" bo naszym zdaniem to zamknięta formuła/pomysł. Kolejna odsłona byłaby niczym innym jak tylko odcinaniem kuponu i nie różniłaby się niczym od pierwowzoru, może poza lokalizacją/grafiką. Nie odżegnujemy się jednak, że jeśli w przyszłości pojawi się w firmie pomysł (może nań "wpaść" nasz zespół R&D), jak po raz kolejny wykorzystać "TWoM-a" w innej/podobnej grze, taki produkt powstanie. W biznesie nigdy nie można mówić nigdy. Powtórzę jednak. Obecnie nie mamy żądnego pomysłu, który byłby świeży i innowacyjny, a nie wtórny i powtarzający te same schematy i mechanizmy do "TWoM".
Pozdrawiamy.
Activision odcina kupony od Call of Duty od wielu lat i krzywda nikomu się z tego powodu nie dzieje. Kotick dorzuca kolejne miliardy dolarów do przychodów, gracze regularnie szturmują sklepy, a akcjonariuszy cieszy rosnący kurs. Czy nie tak powinno być w tym biznesie? Sukces wyciska się niczym cytrynę, ale też nie robi się tego w oparciu o jeden tytuł, który staje się początkiem i końcem marki. W międzyczasie można spokojnie tworzyć nowe wizje, nowe światy.
Wracając na Ziemię mam trzy pytania dotyczące TWOM:TLO PC/mobilki.
1. W jakiej formie będzie ta wersja dystrybuowana? Czy będzie dostępna jako DLC do podstawki, czy będzie to po prostu osobna gra, czy może rozważacie obie formy dystrybucji?
2. Czy o premierze dowiemy się post factum jak to się ostatnio przyjęło?
3. Przypuszczam, że Koch będzie miał swój udział w podziale zysku tych wersji. Jeśli tak, to jakie przyjmujecie proporcje podziału zysku?
Wracając na Ziemię mam trzy pytania dotyczące TWOM:TLO PC/mobilki.
1. W jakiej formie będzie ta wersja dystrybuowana? Czy będzie dostępna jako DLC do podstawki, czy będzie to po prostu osobna gra, czy może rozważacie obie formy dystrybucji?
2. Czy o premierze dowiemy się post factum jak to się ostatnio przyjęło?
3. Przypuszczam, że Koch będzie miał swój udział w podziale zysku tych wersji. Jeśli tak, to jakie przyjmujecie proporcje podziału zysku?
Dzień dobry
Przypomnę, że w powstaniu TWoM:TLO partycypował Koch Media. Dlatego wszystkie inicjatywy dotyczące tej wersji gry, w tym również wydania DLC do TWoM (rozszerzającego grę do TWOM:TLO), muszą być z nim konsuktowane. Z tego również względu (chodzi o kwestię rozliczeń finansowych), na rynku nie pojawi się, jako osobny produkt, TWOM:TLO w wersji na PC i mobile. Każdy posiadacz TWoM będzie mógł nabyć DLC do wersji na PC i mobile. Gracze, którzy do tej pory nie mieli TWoM (cały czas piszę o wersji na PC i mobile), żeby zagrać w TWoM:TLO, będą musieli najpier kupić TWoM w wersji podstawowej (przychody z tego tytułu trafiają w całości do 11 bit studios, oczywiście pomijając opłatę dla sprzedawcy, np. Steam) a dopiero potem dokupić DLC rozszerzający grę do TWoM:TLO (przychodami z tego źródła 11 bit studios podzieli się z Koch Media). Nie możemy ujawnić szczegółów rozliczeń finansowych z Koch Media dotyczących wydania dodatku. DLC będzie dystrybuowany w wersji elektronicznej.
Nie planujemy robić "wielkiego halo" z okazji wydania DLC bo to produkt powszechnie oczekiwany a jego zawartość jest doskonale znana. Skłaniamy się ku temu, że na kilka dni przed premierą poinformujemy o tym graczy, rozsyłając stosowne informacje marketingowe.
Pozdrawiamy.
Przypomnę, że w powstaniu TWoM:TLO partycypował Koch Media. Dlatego wszystkie inicjatywy dotyczące tej wersji gry, w tym również wydania DLC do TWoM (rozszerzającego grę do TWOM:TLO), muszą być z nim konsuktowane. Z tego również względu (chodzi o kwestię rozliczeń finansowych), na rynku nie pojawi się, jako osobny produkt, TWOM:TLO w wersji na PC i mobile. Każdy posiadacz TWoM będzie mógł nabyć DLC do wersji na PC i mobile. Gracze, którzy do tej pory nie mieli TWoM (cały czas piszę o wersji na PC i mobile), żeby zagrać w TWoM:TLO, będą musieli najpier kupić TWoM w wersji podstawowej (przychody z tego tytułu trafiają w całości do 11 bit studios, oczywiście pomijając opłatę dla sprzedawcy, np. Steam) a dopiero potem dokupić DLC rozszerzający grę do TWoM:TLO (przychodami z tego źródła 11 bit studios podzieli się z Koch Media). Nie możemy ujawnić szczegółów rozliczeń finansowych z Koch Media dotyczących wydania dodatku. DLC będzie dystrybuowany w wersji elektronicznej.
Nie planujemy robić "wielkiego halo" z okazji wydania DLC bo to produkt powszechnie oczekiwany a jego zawartość jest doskonale znana. Skłaniamy się ku temu, że na kilka dni przed premierą poinformujemy o tym graczy, rozsyłając stosowne informacje marketingowe.
Pozdrawiamy.
Z czego bierze się to poczucie powszechnego oczekiwania? Mam wrażenie, że konsolowa wersja była równie powszechnie oczekiwana, skoro marketingowo praktycznie była niewidoczna. Tylko czemu wyniki sprzedaży okazały się dalekie od oczekiwań?Admin pisze:Nie planujemy robić "wielkiego halo" z okazji wydania DLC bo to produkt powszechnie oczekiwany a jego zawartość jest doskonale znana. Skłaniamy się ku temu, że na kilka dni przed premierą poinformujemy o tym graczy, rozsyłając stosowne informacje marketingowe.
Pozdrawiamy.
Biorąc pod uwagę fakt, że TWOM: TLO DLC to chyba najważniejsze wydarzenie, które będzie miało wpływ na przychody spółki w 2016 roku, wypadałoby jednak przyłożyć się trochę bardziej niż rozsyłając maile.
Dzień dobry
Premierze DLC do TWoM towarzyszyła będzie stosowna akcja marketingowo-informacyjna skierowana zarówno do posiadaczy TWoM jak i w szeroki rynek. Jest chyba jednak dla wszystkich zrozumiałe, że skoro akcja dotyczyła będzie tylko dodatku do gry, która na rynku funkcjonuje już grubo od ponad roku, jej skala i zakres nie mogą być porównywalne z kampanią towarzyszącą premierze TWoM (za promocję TWoM:TLO odpowiadał Koch Media). Na pewno dołożymy jednak starań, żeby wydanie DLC odbiło się szerokim echem w branży i informacja dotarła do jak największej rzeszy potencjalnie kupujących.
Pozdrawiamy.
Premierze DLC do TWoM towarzyszyła będzie stosowna akcja marketingowo-informacyjna skierowana zarówno do posiadaczy TWoM jak i w szeroki rynek. Jest chyba jednak dla wszystkich zrozumiałe, że skoro akcja dotyczyła będzie tylko dodatku do gry, która na rynku funkcjonuje już grubo od ponad roku, jej skala i zakres nie mogą być porównywalne z kampanią towarzyszącą premierze TWoM (za promocję TWoM:TLO odpowiadał Koch Media). Na pewno dołożymy jednak starań, żeby wydanie DLC odbiło się szerokim echem w branży i informacja dotarła do jak największej rzeszy potencjalnie kupujących.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Moment "odpalenia" Babela (czyli wrzucenia na Steam stosownej aktualizacji "TWoM" pozwalającej na przełączanie gry na różne, niedostępne do tej pory wersje językowe) zbliża się szybkimi krokami. Na początek wystartujemy tylko z jednym językiem bo chcemy dokładnie sprawdzić Babela "w realu". Kolejne języki będą dodawane stopniowo. Pojawieniu się aktualizacji towarzyszyła będzie oczywiście akcja informacyjna.
Pozdrawiamy.
Moment "odpalenia" Babela (czyli wrzucenia na Steam stosownej aktualizacji "TWoM" pozwalającej na przełączanie gry na różne, niedostępne do tej pory wersje językowe) zbliża się szybkimi krokami. Na początek wystartujemy tylko z jednym językiem bo chcemy dokładnie sprawdzić Babela "w realu". Kolejne języki będą dodawane stopniowo. Pojawieniu się aktualizacji towarzyszyła będzie oczywiście akcja informacyjna.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
W odpowiedziach na pytania Akcjonariuszy napisał Pan:
"Jeśli chodzi o trwałą obniżkę cen mobilnego TWoM-a to jest to ważny element zarządzania ceną produktu i maksymalizacji zysków z jego sprzedaży. Jeśli okaże się, że taki ruch jest opłacalny (większy wolumen, niższa cena versus niższy wolumen, wyższa cena) to z pewnością poważnie się nad tym zastanowimy."
viewtopic.php?f=3&t=69
Minęło już 5 miesięcy od premiery, były realizowane promocje zatem powinni Państwo już znać wpływ ceny na sprzedaż mobilnego TWoM. Zatem, czy to niej jest już "ten czas" aby rozważyć stałą obniżkę ceny?
Bardzo dziwna sytuacja ma miejsce w Chinach, gdzie gra na mobile kosztuje o 50% więcej niż na PC:
cena STEAM = 68 Y (10,52 usd) https://steamdb.info/app/282070/
cena iOS = 98 Y (15,16 usd) https://sensortower.com/ios/cn/11-bit-s ... /982175678
Wiadomym jest, że TWoM jest bardzo wysoko oceniany przez graczy (wystawiane opinie appstore/google) jednak cena 14,99 sprawia, że gra jest kupowana tylko przez entuzjastów i nie ma szans na zaistnienie w rankingu TOP paid games:
https://thinkgaming.com/app-sales-data/top-paid-games/
gdzie największe "brandy" mają cenę 6,99 a bardzo rozbudowane gry 4,99.
pozdrawiam
W odpowiedziach na pytania Akcjonariuszy napisał Pan:
"Jeśli chodzi o trwałą obniżkę cen mobilnego TWoM-a to jest to ważny element zarządzania ceną produktu i maksymalizacji zysków z jego sprzedaży. Jeśli okaże się, że taki ruch jest opłacalny (większy wolumen, niższa cena versus niższy wolumen, wyższa cena) to z pewnością poważnie się nad tym zastanowimy."
viewtopic.php?f=3&t=69
Minęło już 5 miesięcy od premiery, były realizowane promocje zatem powinni Państwo już znać wpływ ceny na sprzedaż mobilnego TWoM. Zatem, czy to niej jest już "ten czas" aby rozważyć stałą obniżkę ceny?
Bardzo dziwna sytuacja ma miejsce w Chinach, gdzie gra na mobile kosztuje o 50% więcej niż na PC:
cena STEAM = 68 Y (10,52 usd) https://steamdb.info/app/282070/
cena iOS = 98 Y (15,16 usd) https://sensortower.com/ios/cn/11-bit-s ... /982175678
Wiadomym jest, że TWoM jest bardzo wysoko oceniany przez graczy (wystawiane opinie appstore/google) jednak cena 14,99 sprawia, że gra jest kupowana tylko przez entuzjastów i nie ma szans na zaistnienie w rankingu TOP paid games:
https://thinkgaming.com/app-sales-data/top-paid-games/
gdzie największe "brandy" mają cenę 6,99 a bardzo rozbudowane gry 4,99.
pozdrawiam